Foto??quote:
Goed hoor. Af en toe voel ik nog wel iets prikken van binnen, maar geen pijnstilling meer nodig ofzoquote:
quote:
Fijn dat het goed ging BE!! Volgens mij deed mijn huisarts het ook het liefst aan het eind, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.quote:K_i_m, ik had blijkbaar goeie drugs, weinig napijn iig!
Alleen suf, even checken, moest jij aan het begin van menstruatie of aan eind?
Ik dacht begin maar had mazzel dat ik niet veel vloeide nog want deze arts had liever aan het eind.![]()
Ik voelde echt mijn baarmoeder samenkrampen om dat stuk plastic eruit te werkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
TT!![]()
K_i_m, ik had blijkbaar goeie drugs, weinig napijn iig!
Alleen suf, even checken, moest jij aan het begin van menstruatie of aan eind?
Ik dacht begin maar had mazzel dat ik niet veel vloeide nog want deze arts had liever aan het eind.![]()
erg is dat he? ik begin alle dagen om half 8quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Goed hoor. Af en toe voel ik nog wel iets prikken van binnen, maar geen pijnstilling meer nodig ofzo.
Ik ben wel dood en doodmoe, twee keer om 8 uur beginnen deze week [ afbeelding ]
Ow dat klinkt wel heftig hoor.... gelukkig gaat het nu iets beter.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik voelde echt mijn baarmoeder samenkrampen om dat stuk plastic eruit te werken.
Fijn dat het mee is gevallen! Ik moest "als ik ongesteld zou worden". Uiteindelijk heb ik twee dagen roze afscheiding gehad en daar ben ik mee naar de HA gegaan. Meer is het niet geworden, ik ben spontaan opgedroogd van dat apparaat geloof ik.
Dat is wel erg vroegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
erg is dat he? ik begin alle dagen om half 8
ik moet me echt even flink indrinken met koffie om overeind te blijven
Ha, dan heb jij ook een model-baarmoederquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Oei, da's heftig dan k_i_m!![]()
EN ik dacht dus idd ook begin. Nou ja goed, ik ontspande zooooooooooooooo goed zei ze dat ze het daardoor allemaal heel goed kon zien. EN hij zit.
Ik heb mijn draadjes nooit kunnen voelen... nu ook niet, ze zitten waarschijnlijk achter de baarmoedermond. Met het maken van het uitstrijkje kon de assistente ze niet vinden... ze hebben toen gevraagd of ik een echo wilde, maar ik vond dat niet nodig. Ik hoop dat ze ze wel kunnen vinden als hij eruit moet trouwens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ha, dan heb jij ook een model-baarmoeder. Fijn dat het ook jou is meegevallen!
ik heb vandaag voor het eerst aan de draadjes durven voelen. ik vond het bijna net zo eng als toen er hechtingen inzaten. held dat ik ben
.
Ik hoefde helemaal niet terug voor controle, de ene arts doet dat wel, de andere niet. Die van mij doet dat niet. Hij zei wel als ik een echo wilde, dat geen probleem was. Ik hoefde niet zo nodig, ik geloofde het wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet zoiezo over 6 weken nog een keer terug, dan evalueren we even en wilde ze ook naar mijn draadjes kijken als ik er last van had. Maar volgens mij is dat laatste helemaal niet nodig.
Ik idd wel ook terug over 6 weken en dan gaat ze ook mijn draadjes even zoeken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoefde helemaal niet terug voor controle, de ene arts doet dat wel, de andere niet. Die van mij doet dat niet. Hij zei wel als ik een echo wilde, dat geen probleem was. Ik hoefde niet zo nodig, ik geloofde het wel.
In ieder geval goed voor je gemoedsrust om even te testen denk ik.
Okay, misschien is dat ook wel zo prettig. Ik heb eigenlijk nog nooit mn draadjes kunnen voelen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik idd wel ook terug over 6 weken en dan gaat ze ook mijn draadjes even zoeken.
Je hebt wel iets meer tijd nodig 's morgens met kindquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:57 schreef Orea het volgende:
Ik begin elke dag om 8 uur(maargoed, ik heb nog geen kind 's morgens klaar te stomen voor bijv. opvang, dat zal ongetwijfeld schelen)
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:00 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Als je man gaat jammeren als hij hem er in fietst zijn je draadjes te lang, daar hoef je echt niet zelf voor te voelen hoor
Ze zei dat ik het kon proberen, maar dat het niet per se hoefde.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, misschien is dat ook wel zo prettig. Ik heb eigenlijk nog nooit mn draadjes kunnen voelen...
Soms he, soms hou ik zoveel van jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:03 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
JA ik denk ik kan het nu wel vertellen want het is toch al klaar bij BE en Kim
Dat is ook lekker ja.... al vin dik het zelf wel lekker om iets langer te kunnen blijven liggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:02 schreef Orea het volgende:
Met de bus ben ik in 10 minuten op het werken mag flexibel beginnen, tussen ergens 8 en 9... Liefst begin ik straks wel ook om 8 uur, want dan ben ik lekker elke dag om half 5 klaar
Bij Mirena is er kans op geen cyclus meer, bij de koperspiraal kan het heel erg worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:03 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik werd het eerste half jaar na plaatsing van het spiraal niet ongesteld. Daarna ging de beerput open en heb ik een half jaar aan een stuk door gebloedToen heb ik hem er maar uit laten jassen
JA ik denk ik kan het nu wel vertellen want het is toch al klaar bij BE en Kim
Ow dat zijn wel hele lange dagen zeg...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:06 schreef m@x het volgende:
Ik begin elke dag om 10 over half 8. Moet dan om 10 voor 7 de deur uit. Vreselijk vind ik het, maar als ik later begin ben ik nog veel later thuis. Nu ben ik 'al' om 6 uur 's avonds binnen (al is dat vaker kwart over 6).
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook lekker ja.... al vin dik het zelf wel lekker om iets langer te kunnen blijven liggen.
BIj Mirena gaat de cyclus toch in principe gewoon door?? Alleen kan een bevrucht eitje niet innestelen als een zaadje er al doorkomt... Tenminste, zo heb ik het begrepen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij Mirena is er kans op geen cyclus meer, bij de koperspiraal kan het heel erg worden.
Ik heb de laatste, gok genomen, maar ik wil echt liever geen hormonen meer, dus vandaar eerst koper, mocht het drama zijn, dan alsnog mirena en moet ik maar aan de spaanse vlieg intraveneus ofzo...
Ja nou ja, mijn huisarts zei dat er geen cyclus was doelend op het stoppen van de menstruatie bij veel vrouwen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
BIj Mirena gaat de cyclus toch in principe gewoon door?? Alleen kan een bevrucht eitje niet innestelen als een zaadje er al doorkomt... Tenminste, zo heb ik het begrepen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef m@x het volgende:
Ach, gelukkig is het ontzettend leuk op mijn werk dus dan voel je die lange dagen niet zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:08 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Nee joh, gewoon oxazepam en hem z`n gang laten gaan
Dit klopt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
BIj Mirena gaat de cyclus toch in principe gewoon door?? Alleen kan een bevrucht eitje niet innestelen als een zaadje er al doorkomt... Tenminste, zo heb ik het begrepen.
Ik heb ook bijna geen menstruatie meer maar toch merk ik dat ik wel iets van een cyclus heb, ik merk het aan mn humeur.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja nou ja, mijn huisarts zei dat er geen cyclus was doelend op het stoppen van de menstruatie bij veel vrouwen.
quote:Hoe werkt een Mirena?
Door de lokale werking van Mirena zijn er weinig hormonale bijwerkingen. Het hormoon levonorgestrel wordt rechtstreeks in de baarmoeder afgegeven, waardoor er minder van dit hormoon nodig is in vergelijking met de pil. De hoeveelheid hormoon die in het bloed en dus in de rest van het lichaam komt, is bij Mirena zelfs 20 tot 60 maal minder dan bij de anticonceptiepil. Daarom wordt de normale cyclus bij gebruik van Mirena niet verstoord. Een ander eigenschap van Mirena in vergelijking met de pil is dat u er niet elke dag aan hoeft te denken.
Toch hoor je het niet vaak toch? Dat iemand zwanger raakt met spiraaltje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit klopt.
Bij de eerste heb ik een half jaar aan een stuk gebloeddaarna was het weg, of althans, terug naar gewoon, maar dan normaal. Daarom voor mij geen koper
En zoals mijn moeder ooit zei
Er worden toch veel kinderen geboren met een spiraaltje in hun hand
mijn zus oa
Oiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef m@x het volgende:
Ik moet in ieder geval niet langer mijn baas uitdagen tot oeverloze discussies over niks. De verhoudingen waren al niet zo best maar inmiddels ben ik op het punt gekomen dat als hij A zegt ik automatisch B roep, ook al weet ik dat het A moet zijn.
koperspiraal bedoelde ik. En die heeft toch wat minder veilige bescherming dan de Mirena? Tenminste, dat vertelde mijn arts. Voor mij vanwege heftig bloeden sowieso geen optie. Maar daardoor nog extra niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toch hoor je het niet vaak toch? Dat iemand zwanger raakt met spiraaltje?
Oei... dan is er wel een probleem idd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef m@x het volgende:
Ik moet in ieder geval niet langer mijn baas uitdagen tot oeverloze discussies over niks. De verhoudingen waren al niet zo best maar inmiddels ben ik op het punt gekomen dat als hij A zegt ik automatisch B roep, ook al weet ik dat het A moet zijn.
Okay, ik heb inderdaad ook gehoord dat die minder veilig is dan de Mirena.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
koperspiraal bedoelde ik. En die heeft toch wat minder veilige bescherming dan de Mirena? Tenminste, dat vertelde mijn arts. Voor mij vanwege heftig bloeden sowieso geen optie. Maar daardoor nog extra niet.
Getver M@xquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef m@x het volgende:
Nee, dat begin ik inmiddels ook wel door te krijgen. Dus nu ga ik het eens over een andere boeg gooien. Kijken of die manier van benaderen beter werkt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:20 schreef Lois het volgende:
[..]
OiIk herken dat heel sterk en idd dat gaat niet voor je werken...
Daar is bij mij niks over gezegd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
koperspiraal bedoelde ik. En die heeft toch wat minder veilige bescherming dan de Mirena? Tenminste, dat vertelde mijn arts. Voor mij vanwege heftig bloeden sowieso geen optie. Maar daardoor nog extra niet.
Hmm lastig is dat hoor. Wel goed dat je het zelf door hebt en het nu over een andere boeg gaat gooien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef m@x het volgende:
Welterustenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef k_i_m het volgende:
Lieve dames, mijn ogen vallen toe. Weltrusten allemaal.
Daar is die intervisie zo prettig voor. Je wordt er op die manier op gewezen dat je zelf ook een aandeel in het probleem hebt. Zijn aandeel is natuurlijk wel veel groterquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm lastig is dat hoor. Wel goed dat je het zelf door hebt en het nu over een andere boeg gaat gooien.
Ik ga sowieso tegenwoordig al naast mijn baas zitten, dan kan ze mijn lichaamstaal, of met name mijn gezicht niet zo goed zien en lezen. Kan ik wenkbrauwen optrekken als ik wil enzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, dat begin ik inmiddels ook wel door te krijgen. Dus nu ga ik het eens over een andere boeg gooien. Kijken of die manier van benaderen beter werkt.
Oh, dat is ook wel een hele goede tipquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga sowieso tegenwoordig al naast mijn baas zitten, dan kan ze mijn lichaamstaal, of met name mijn gezicht niet zo goed zien en lezen. Kan ik wenkbrauwen optrekken als ik wil enzo.
Scheelt al een berg!![]()
Het is entertainment voor mijn collega's zeggen ze.
Nee, maar k*t is het wel!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:30 schreef m@x het volgende:
[..]
Daar is die intervisie zo prettig voor. Je wordt er op die manier op gewezen dat je zelf ook een aandeel in het probleem hebt. Zijn aandeel is natuurlijk wel veel groter
Trusten Kim
Hatsjoe *nee dank je*quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:57 schreef Ticootje het volgende:
Kutkutkut!!! Kut!
Die rotkat heeft op, zover ik kon vinden, 5(!!) plekken zitten pissen in de woonkamer. Vanmorgen stap ik de woonkamer in en een gore pislucht kwam me tegemoet. Dat zijn de beste ochtenden. Hoes van de bank zit alweer in de was.
Zocht er nog iemand een leuk poezebeest?
Donnie Darko!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:16 schreef Muks het volgende:
Mogge
* Muks kijkt om zich heen naar rellende OUD-ers
Hier ook een lange nacht gehad, lag er heerlijk vroeg in en deed om 8.05 mijn oogjes weer open.
Weet iemand trouwens waarom ik zo vaak over neerstortende vliegtuigen droom ?
Vannacht zelfs 2 op één dag.. En ik zit er niet in, ze storten neer op enige afstand van mij.
Ik zie het van een afstandje zeg maar.
aha dat was het dus wat ik hoordequote:
Combinatie van de TV-show en een interview in de libelle met de partner van de inmiddels overleden Simon Vinkenoog. En mijn nieuwe kleding, enzoquote:
Oh echt? ja daar had kim het ook over, over uitkijken naar de avond. ik heb dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:34 schreef Linda2205 het volgende:
Seks met plakbandKlinkt kinky hoor
KIM en Buufvoor de tips van jullie dieet! Ik ben op dag 2 en voel me super
als je even wegdenkt dat ik continue zin heb in iets te eten en de hele dag uitkijk naar mn avondmaaltje![]()
Raar niet. Maar ik vond het erg onverwacht en origineel. Zeker met Jeroen Krabbéquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Seks met plakband. Niks raars aan
Leuk!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
WHaaaaa!Haar!
Foto's, die het uiteraard geen recht doen, uploaden!
Geef dr een rol plakbandquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
Leuk!!
Ik wil ook maar M is er niet en om nou met Tess bij de kapper te gaan zitten...
quote:
Mijn kapper staat over een half uurtje voor de deur. Als je nou Tess deze kant opsleept heeft hij misschien ook nog wel een plekjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
Leuk!!
Ik wil ook maar M is er niet en om nou met Tess bij de kapper te gaan zitten...
Nee, www.traphekje.nl.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:18 schreef Vicky het volgende:
Gaaf BE!!
de hekjes bij jullie keuken komen toch van Ikea?
Tess moet zo dr nest inquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Mijn kapper staat over een half uurtje voor de deur. Als je nou Tess deze kant opsleept heeft hij misschien ook nog wel een plekje
Wat is er mis met doemaarlaagjes? Dat ga ik toevallig zo ook roepen hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:19 schreef debuurvrouw het volgende:
BE! Wat gaaf!![]()
![]()
Echt heel erg mooi en non-doemaarlaagjes-achtig!
Helemaal niks lieverd, als je het kan hebben!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Wat is er mis met doemaarlaagjes? Dat ga ik toevallig zo ook roepen hoor![]()
Thanx!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, www.traphekje.nl.
Jullie zijn lief!![]()
Spiraaltje is zeker betrouwbaar mits ze hem goed plaatsen.. Ik ben nu dus zwangerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar is bij mij niks over gezegd.
Toen ik een paar maanden terug voor de nuvaring ging zei die arts dat er maar 2 dingen echt betrouwbaar waren; een spiraaltje en de pil.
Haha, nou, dan hoop ik maar dat ik in die categorie valquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Helemaal niks lieverd, als je het kan hebben!![]()
ja, maar jij had je voorgenomen meer conformistisch te zijn. Dan hoort dat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Wat is er mis met doemaarlaagjes? Dat ga ik toevallig zo ook roepen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |