Gevluchtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:01 schreef Dirkh het volgende:
He wacht 's ff, waar zijn de andere mannen?
Leuk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Zo gauw we een afspraak hebben met de aannemer en we weten wanneer we beginnen, open ik een topic in het klustopic.
Nee, die foto was groot genoeg om af te drukkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hangen en toch ook weer niet, was dat de reden dat je die gekozen hebt Greys?
Heb vertrouwenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Mijn goede voornemen van het weekend: iets verzinnen voor de Lush prijsvraag, anders komt het er ook nooit meer van. Maar ik ben bang dat ik niet ga winnen, er doen al zoveel mensen mee! En die al jaaaaren een idee in hun hoofd hebben enzo. Ik moet echt ter plekke iets gaan verzinnen
Me tooooo, ik dacht iets met mandarijntjes, dat vind ik altijd een rustgevende geur, maar dat bestond al, dus failquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Mijn goede voornemen van het weekend: iets verzinnen voor de Lush prijsvraag, anders komt het er ook nooit meer van. Maar ik ben bang dat ik niet ga winnen, er doen al zoveel mensen mee! En die al jaaaaren een idee in hun hoofd hebben enzo. Ik moet echt ter plekke iets gaan verzinnen
Jammer zijn dat soort dingen, gelukkig vond je het toch nog lekker!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nogal hè? Die serveerster was ook een beetje een muts, ook de rest van de avondMaargoed, we kregen wel een rondje gratis drinken ter compensatie dus ik vond het netjes opgelost
En de tonijn was lekker, gelukkig ja. Ik had gewoon geen zin om die anderen te gaan laten eten en dan zelf te gaan wachten op het varkenshaasje om die later op te gaan zitten eten.
Heb ik weer aanquote:
Ja, hij was lekker hoor! Alleen hou ik nooit zo van pepersteaks en hier zat me ook iets te veel peper op. Maar dat heb ik er vakkundig afgeschraaptquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Goodbye, was ie goed klaargemaakt die tonijn?
Alleen aan de randjes bruin?
Hij was blijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:09 schreef Goodbye het volgende:
MSN jasje?
Gefeliciteerd met je man Ing, hoe vond hij z'n cadeau?
Ingetjequote:
Nee!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie?
Werd ik vanmiddag gebeld op m'n werk van de Dierenbescherming; hoe het met die leuke rooie kat was die ze destijds hadden gebruikt voor die reclame en of ze de update mochten publiceren.
Goffer
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie?
Werd ik vanmiddag gebeld op m'n werk van de Dierenbescherming; hoe het met die leuke rooie kat was die ze destijds hadden gebruikt voor die reclame en of ze de update mochten publiceren.
Goffer
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie?
Goffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |