word niet voor niets shortie genoemd he? Gewoon de belangrijkste gebeurtennissen in een filmpje van 3 minuten gestopt. Daarom kijk ik die shortie's niet. Zie liever de complete afleveringquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:48 schreef Maartel het volgende:
Ik baal wel heel erg dat die shortie de hele aflevering al samenvatte.. is dat altijd zo?
Lijkt me dat de schrijvers dit deden om hem verdacht te laten lijken. Door zijn achtergrond als borderliner moest dit dan ook geloofwaardig overkomen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als ie dan zo goed is, waarom deed ie dan zo raar?
Helemaal mee eens! Wat een saaie kutaflevering, en wat acteerden ze slecht, gewoon genant.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vond er geen ruk aan. Slechte zgn thriller. Vond er geen zak aan. Ik vond de uitzending van gisteren spannender. Wat een aanfluiting zeg. Slecht geacteerd, saaie scenes en niet een 4000e uitzending waardig.
Ik verwachtte heel veel, al die reclame en aandacht, en als klapper op de vuurpijl, een uitzending van een uur.
Ben blij dat ik er niet speciaal tijd voor uitgetrokken heb, maar af en toe iets anders kon doen.
Oh, stak die Marco neer ja? Dacht dat hij hem alleen sloeg ofzoquote:Op zondag 7 maart 2010 11:55 schreef Michellee het volgende:
Net de 4000ste aflevering gezien, wat vreselijk lamezeg
Zo ongeloofwaardig dat Arthur opeens uit de "dood" stapt en Marco neersteekt....
quote:
Niet dus................quote:Volgens de Televizier (ge-erfd van mijn overleden moeder) wordt die uitzending herhaald tussen tien en elf maandagochtend........
Ruim 1,6 miljoen mensen toch nogquote:Op maandag 8 maart 2010 00:43 schreef kissaa het volgende:
Sorry, het is vast al ter sprake geweest, maar hoeveel mensen hebben er gekeken naar deze vierduizendste aflevering?
Volgens de Televizier (ge-erfd van mijn overleden moeder) wordt die uitzending herhaald tussen tien en elf maandagochtend........
Arthur had zeker potentie, dat onuitstaanbare huilgezicht van Ronja met die glazige blik als ze weer eens ontoerekeningsvatbaar is, hoeft voor mij niet meer.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef verleiding het volgende:
Toch jammer dat Arthur weg is, hij had wel potentie. Gaat iedereen nu Ronja verdenken van de moord op Arthur omdat die trien niets zei?
Idd!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef tessie het volgende:
Ja dat ze ook zo alledrie achter elkaar zeiden dat ze hun telefoon niet bij zich hadden, dat was ook wel erg slechtOf dat rennen van Ronja dan
Ze deed me echt denken aan Phoebe van Friends, in die aflevering dat Rachel niet met haar wou joggen, omdat ze zo ontzettend raar rende...
http://kijkonderzoek.nl/c(...)ers/file,dp-2-61-0-pquote:Op maandag 8 maart 2010 00:43 schreef kissaa het volgende:
Sorry, het is vast al ter sprake geweest, maar hoeveel mensen hebben er gekeken naar deze vierduizendste aflevering?
Volgens de Televizier (ge-erfd van mijn overleden moeder) wordt die uitzending herhaald tussen tien en elf maandagochtend........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |