abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78801932
Ging Arthur nou dood in Ronja's armen? Zoja belachelijk, als Noud t kon overleven waarom Arthur dan niet...

Verder echt top aflevering
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_78802146
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:34 schreef Frey het volgende:

[..]

Ben ik dus niet de enige die dat vindt. Hij is vast alleen maar bij de recherche gegaan om meer mensen te kunnen doodschieten.
Het laat me een beetje denken aan (Dirty) Harry Calahan, die schiet ook mensen zonder pardon neer en komt er altijd mee weg

En de aflevering in totaal was spannend, misschien amateuristisch spannend, maar het is een soap en veel meer kan je eigenlijk ook niet verwachten. De scenes met Martine Hafkamp in seizoen 1 waren soms ook over the top, maar op zo een moment boeit dat eigenlijk gewoon niet. Tuurlijk zitten er bepaalde kanttekeningen in, bijvoorbeeld wat deed Arthur in hemelsnaam in dat pand? Hij wist niet eens dat Ronja of Charlie er zouden komen.

Desalniettemin was er voor het eerst sinds de schilderijenroof actie en misdaad aanwezig, hopelijk houden ze die elementen erin
Een heer met stijl
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:42:47 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78802191
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:28 schreef Lauuwtje het volgende:

[..]

Precies mijn eerste gedachte
Dat niet alleen, maar het was binnen lichter dan buiten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78802305
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat niet alleen, maar het was binnen lichter dan buiten.
En ook niet een klein beetje ook idd, binnen leek het gewoon overdag.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_78802409
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef DjinN het volgende:

[..]

Helaas voor Lucas is Noud geen gay, dus daar krijgt ie nog gelazer mee denk ik
en dat wist Marco toch ook??? Dus kan ie Noud moeilijk veroordelen want Noud was toch niet geinteresseerd in Lucas op die manier. Wel jammer dat arthur nu dus dood is.. Vond m wel wat hebben.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:53:21 #131
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_78802468
Nou er was weinig wat me irriteerde.. was een leuke 4000e aflevering
Achteraf wel jammer dat niet Arthur de schuldige was. Ook zo "soap" dat Ronja niet meteen reageerde.
Maar eindelijk een leuke boost for GTST
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:55:23 #132
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_78802530
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:33 schreef delano.888 het volgende:
Ging Arthur nou dood in Ronja's armen? Zoja belachelijk, als Noud t kon overleven waarom Arthur dan niet...

Verder echt top aflevering
Arthur was gestoken met een schaar; Nou weer met iets anders.. (iig stuk kleiner)
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:03:03 #133
251975 kissaa
fka: kissa
pi_78802768
[quote]Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef Inca het volgende:
Wie gaat er werken in het donker met een bouwbedrijf
[/quote

Precies, het is buiten en binnen donker. Vaag gedoe met gekraak en zaklantaarns...Ongeloofwaardig.
De lampen van de auto van Noud gingen ook niet uit toen hij de motor uitschakelde.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:04:15 #134
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_78802806
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef Inca het volgende:
Ja en als je gaat nadenken... Noud moet in zijn eentje een (kleine?) klus doen in een leegstaand groot complex.. dat niet in gebruik is. Waarom en voor wie?

Jack die Marco meteen neerlegt zonder direct gevaar (hij had slechts een scalpel en Ronja en Arthur waren toen meters weg) is ook een vraagteken. Je richt dan toch op de knie?
  † In Memoriam † zaterdag 6 maart 2010 @ 01:10:29 #135
43556 miss_dynastie
pi_78802969
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:04 schreef Perico het volgende:

Jack die Marco meteen neerlegt zonder direct gevaar (hij had slechts een scalpel en Ronja en Arthur waren toen meters weg) is ook een vraagteken. Je richt dan toch op de knie?
Hij heeft de cursus recherche toch ook nog niet helemaal afgerond?
pi_78803216
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:03 schreef kissaa het volgende:
[quote]Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef Inca het volgende:
[/quote
De lampen van de auto van Noud gingen ook niet uit toen hij de motor uitschakelde.
Dat verschilt per auto, bij mijn auto gaan de dimlichten uit, maar blijven de stadslichten aan als ik de motor uitzet. Bij sommige auto's blijven ook de dimlichten aanstaan.
Een heer met stijl
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:27:11 #137
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78803390
Waarom schakelde Jack trouwens geen versterking in en liep hij er zelf in zijn burger kleding heen ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_78803465
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef Inca het volgende:
Het was ochtend neem ik aan, die mensen beginnn altijd zo vroeg.
pi_78803530
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:29 schreef booo het volgende:

[..]

Het was ochtend neem ik aan, die mensen beginnn altijd zo vroeg.
nee volgens mij was t avond... Op een ochtend zal de kroeg ook minder vol zitten
pi_78803561
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:32 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nee volgens mij was t avond... Op een ochtend zal de kroeg ook minder vol zitten
Misschien zaten die er nog van de vorige nacht

Maar volgens mij heb je gelijk en was het 's avonds
Een heer met stijl
  † In Memoriam † zaterdag 6 maart 2010 @ 01:34:23 #141
43556 miss_dynastie
pi_78803589
Ook zo raar trouwens, waarom deed Arthur, lief en onschuldig, dan zo ontzettend raar?

Het lijkt wel Nightmare on Elmstreet part XXXI of zo. Heerlijk Ik heb al lang niet meer zo gelachen om GTST, ik hou van dit genre. Inclusief Arthur-ik-sta-op-uit-de-dood-Scream-figuur. Me like
pi_78803644
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ook zo raar trouwens, waarom deed Arthur, lief en onschuldig, dan zo ontzettend raar?

Het lijkt wel Nightmare on Elmstreet part XXXI of zo. Heerlijk Ik heb al lang niet meer zo gelachen om GTST, ik hou van dit genre. Inclusief Arthur-ik-sta-op-uit-de-dood-Scream-figuur. Me like
Die was ook wel geniaal ja, volgens mij hebben die schrijvers hulp gehad bij deze verhaallijn
Een heer met stijl
pi_78803843
Normaal kijk ik het altijd verplicht omdat het beneden aanstaat, maar de buzz op Twitter zette mij ertoe de 4000ste aflevering te kijken. Spanneund
pi_78803994
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die was ook wel geniaal ja, volgens mij hebben die schrijvers hulp gehad bij deze verhaallijn

Dit schijnt één van de schrijvers te zijn...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_78804398
Ben ik dan de enige die de aflevering maar zo-zo vond?

Ten eerste vond ik het nogal cheap dat ze 2 gastrollen lieten sterven, sowieso omdat de makers al weken roepen dat er "personages dramatisch gaan sterven". Ja... das makkelijk... je schrijft iemand erin voor een maand of 2, om die vervolgens heel dramatisch te laten sterven. Verder vond ik het raar dat de rest van de aflevering draaide om Maria... Nog een gastrol die verder weinig toevoegde... maar nu opeens heel melodramatisch ging doen :S? Alsof het om een Laura of Janine ging die de serie verliet.

Verder ergerde ik me aan bepaalde zaken. Opeens hadden Charlie, Lucas en Noud blijkbaar hun mobiel uit hun zak gehaald en ergens in het gebouw laten liggen? Lucas die meld dat alle deuren op slot zitten, terwijl er in het begin van de aflevering grote ramen te zien waren, die je makkelijk in kan gooien om te ontsnappen?

Toppunt was wel Charlie die haar ex onder het bloed dood op de grond ziet liggen, vervolgens hoort dat haar vriend Noud zwaargewond is, en bijna zelf vermoord was....... en vervolgens zit ze een paar uur later doodleuk met Rik op de bank te tongen. Tsjah, misschien wordt je wat onverschillig als je al zó lang in Meerdijk woont.

En misschien denk ik er te serieus over na... en is de 4000e aflevering een goed moment om te stoppen met kijken naar GTST .
  zaterdag 6 maart 2010 @ 07:24:31 #146
225540 Pugg
Friends forever
pi_78805818
Waarom is er maandag géén herhaling?
weet iemand dat?
pi_78806388
Wat kan die Marco slecht acteren zeg Kwam totaal niet geloofwaardig over wat hij zei.Leek wel alsof hij het gewoon op las
  zaterdag 6 maart 2010 @ 09:06:52 #148
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_78806408
Danny zal wel niet de vader van Sjors haar kind zijn, zag gister bij Peter van der Vorst dat hij door Ronja in hard zijn kruis werd getrapt....

Toch wel erg zielig dat Arthur dood is! Was even bang dat Ronja ala Nina 10 jaar terug ook niets meer zou zeggen vanwege de shock maar dat viel gelukkig mee.

En Lorena met haar eieren

O ja.... ik zal wel de enige zijn, maar dat met Maria vond ik ook wel zielig eigenlijk... oke ze heeft een kut stem en kut kop maar ik geloof wel dat ze het allemaal goed bedoelde...

[ Bericht 20% gewijzigd door Starlie op 06-03-2010 09:12:53 ]
pi_78806561
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 09:06 schreef Starlie het volgende:

O ja.... ik zal wel de enige zijn, maar dat met Maria vond ik ook wel zielig eigenlijk... oke ze heeft een kut stem en kut kop maar ik geloof wel dat ze het allemaal goed bedoelde...
true. Al moet ze niet op charlie af gaan stappen met de mededeling dat Rik haar wel heul leuk vindt ofzo. Zou ik ook niet zo tof vinden van mijn moeder. Dat 'doordrammen' is een beetje moeder-eigen
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:04:25 #150
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_78807223
Conformists will be cast away by the tide of history
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')