Het laat me een beetje denken aan (Dirty) Harry Calahan, die schiet ook mensen zonder pardon neer en komt er altijd mee wegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige die dat vindt. Hij is vast alleen maar bij de recherche gegaan om meer mensen te kunnen doodschieten.
Dat niet alleen, maar het was binnen lichter dan buiten.quote:
En ook niet een klein beetje ook idd, binnen leek het gewoon overdag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar het was binnen lichter dan buiten.
en dat wist Marco toch ook??? Dus kan ie Noud moeilijk veroordelen want Noud was toch niet geinteresseerd in Lucas op die manier. Wel jammer dat arthur nu dus dood is.. Vond m wel wat hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Helaas voor Lucas is Noud geen gay, dus daar krijgt ie nog gelazer mee denk ik
Arthur was gestoken met een schaar; Nou weer met iets anders.. (iig stuk kleiner)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:33 schreef delano.888 het volgende:
Ging Arthur nou dood in Ronja's armen? Zoja belachelijk, als Noud t kon overleven waarom Arthur dan niet...
Verder echt top aflevering
Ja en als je gaat nadenken... Noud moet in zijn eentje een (kleine?) klus doen in een leegstaand groot complex.. dat niet in gebruik is. Waarom en voor wie?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef Inca het volgende:
Wie gaat er werken in het donker met een bouwbedrijf
Hij heeft de cursus recherche toch ook nog niet helemaal afgerond?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:04 schreef Perico het volgende:
Jack die Marco meteen neerlegt zonder direct gevaar (hij had slechts een scalpel en Ronja en Arthur waren toen meters weg) is ook een vraagteken. Je richt dan toch op de knie?
Dat verschilt per auto, bij mijn auto gaan de dimlichten uit, maar blijven de stadslichten aan als ik de motor uitzet. Bij sommige auto's blijven ook de dimlichten aanstaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:03 schreef kissaa het volgende:
[quote]Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef Inca het volgende:
[/quote
De lampen van de auto van Noud gingen ook niet uit toen hij de motor uitschakelde.
Het was ochtend neem ik aan, die mensen beginnn altijd zo vroeg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef Inca het volgende:
nee volgens mij was t avond... Op een ochtend zal de kroeg ook minder vol zittenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:29 schreef booo het volgende:
[..]
Het was ochtend neem ik aan, die mensen beginnn altijd zo vroeg.
Misschien zaten die er nog van de vorige nachtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee volgens mij was t avond... Op een ochtend zal de kroeg ook minder vol zitten
Die was ook wel geniaal ja, volgens mij hebben die schrijvers hulp gehad bij deze verhaallijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ook zo raar trouwens, waarom deed Arthur, lief en onschuldig, dan zo ontzettend raar?
Het lijkt wel Nightmare on Elmstreet part XXXI of zo. Heerlijk![]()
![]()
Ik heb al lang niet meer zo gelachen om GTST, ik hou van dit genre. Inclusief Arthur-ik-sta-op-uit-de-dood-Scream-figuur. Me like
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die was ook wel geniaal ja, volgens mij hebben die schrijvers hulp gehad bij deze verhaallijn
true. Al moet ze niet op charlie af gaan stappen met de mededeling dat Rik haar wel heul leuk vindt ofzo. Zou ik ook niet zo tof vinden van mijn moeder. Dat 'doordrammen' is een beetje moeder-eigenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:06 schreef Starlie het volgende:
O ja.... ik zal wel de enige zijn, maar dat met Maria vond ik ook wel zielig eigenlijk... oke ze heeft een kut stem en kut kop maar ik geloof wel dat ze het allemaal goed bedoelde...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |