Iemand op de site van RTL geloof ik. Maar voor hetzelfde geld is dat iemand van de schrijvers die de discussie aan wil wakkeren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, wie had die theorie nou ook alweer bedacht eigenlijk?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef RaymanNL het volgende:
Prima aflevering vandaag. Jullie moeten het niet allemaal lopen vergelijken met blockbusters uit Amerika, er is zelfs nog nooit een nederlandse film geweest die echt een "thriller" was, het was allemaal bagger. Voor een soap was het vandaag een goede aflevering. De "plottwist" zat ook prima in elkaar. En vond het eind ook best mooi (met Arthur die stierf in Ronja's armen). In plaats van altijd negatief te zijn kunnen jullie hier ook wel is positief reageren
Als je het over Jan Kooijman hebt...die heeft al 9 jaar een vriendinquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote]Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Straks Peter vd Vorst bij Jan thuis.
[/quote
En dan heeft hij zijn coming out toch ?
Ja die.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als je het over Jan Kooijman hebt...die heeft al 9 jaar een vriendin
Ja wie weet. Daarstraks zag je bij Boulevard dat hij gisteren zoiets van een dunne haarband in had, da's toch voor vrouwen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
En gerard Joling heeft vroeger alle vrouwen van zijn dorp gehad.
Zegt dus niet zoveel.
Noud koud!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wie weet. Daarstraks zag je bij Boulevard dat hij gisteren zoiets van een dunne haarband in had, da's toch voor vrouwen.
Nou, van mij mag ze nog steeds weg hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:53 schreef Dizer het volgende:
En nou maar hopen dat Barbara niet weggaat en dat het alleen maar een publiciteitsstunt was
Ik vond het eigenlijk best erg dat Arthur doodging. En heel erg zielig.
Heerlijk zo een speciale aflevering zonderLudo
.
Ja, dat vond ik ook. Het is lang geleden dat ik zo'n medelijden had met een personage. Heb je eindelijk een nieuw leven opgebouwd en dan wordt alles je langzaam aan afgenomen. Ik vond het wel mooi toen hij bij Ronja neerviel en Ronja haar fout toegaf. Ik hoopte dat Arthur het zou overleven, maar helaas.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:53 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het eigenlijk best erg dat Arthur doodging. En heel erg zielig.
Ben ik dus niet de enige die dat vindt. Hij is vast alleen maar bij de recherche gegaan om meer mensen te kunnen doodschieten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:18 schreef Hogendoorn het volgende:
Bovendien vind ik het gek dat Jack zomaar iemand neer schiet. Marco stond nog ver van Ronja vandaan en deed niets. Jack is niet zo van het praten, denk ik. René Meijer legde die ook al zonder pardon om.
Dat van toen ie 11 was is niet echt iets voor jongens iddquote:
Precies mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef Inca het volgende:
Wie gaat er werken in het donker met een bouwbedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |