Hoeveel korting krijg je danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Mijn vriendin werkt bij de Gall&Gall, ik wil ook een bonuskaart
GVD Teunquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:03 schreef Lotusss het volgende:
Ja verdorie, Teun pikt gewoon mijn topic in.. Ik had de lapo
Vind je dit een mooi jurkje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Favo kleur is paars (niet modegerelateerd trouwens).
Mooie kleur, maar vind het jurkje niksquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Vind je dit een mooi jurkje?
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_L08_496_408167/
[ afbeelding ]
Nou ze woont in Sommelsdijk, en dat wordt me toch een te duur flesje wijnquote:
Die krijg je voor nop hoor. En ik koop wel es een doos van 6 flessen en dat scheelt enormquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Ik niet. Want ik heb ook nog wel wat leuke receptenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben verdrietig![]()
Ik zit hier goftedomme vier jaar lang leuk te posten en te slijmen om een chick in bed te krijgen en die fucking Coos plempt één matig recept neer en al die sletjes zijn al onderweg
Wat een trutdingquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Duurde nogal lang en ik wist niet of jij bekend was met dit fenomeenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:03 schreef Lotusss het volgende:
Ja verdorie, Teun pikt gewoon mijn topic in.. Ik had de lapo
Lotuss is hier toch nog steeds?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben verdrietig![]()
Ik zit hier goftedomme vier jaar lang leuk te posten en te slijmen om een chick in bed te krijgen en die fucking Coos plempt één matig recept neer en al die sletjes zijn al onderweg
Duurde zo lang omdat ik een cool plaatje moest vinden, vandaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:05 schreef FANN het volgende:
pietje, deze kon ik niet meer plaatsen daar want je has er al een slotje opgepleurd![]()
ik vind dat in het topic van Lotus moeten![]()
was de eerste keer Teun![]()
een beetje geduld
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was gewoon weer riddergedrag van Teun
Beter je best doen (lees zet een recept neer)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben verdrietig![]()
No problemquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Duurde nogal lang en ik wist niet of jij bekend was met dit fenomeen![]()
Maar sorry, ik had beter kunnen weten, je bent bijdehand zat![]()
neuhquote:
Gewoon brutaal een topic openen en later naar plaatjes zoeken...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Duurde zo lang omdat ik een cool plaatje moest vinden, vandaar
Wijn van Lidl is ook best lekker.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Wil jij een lekker recept van mij dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben verdrietig![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is van 84 dat geeft scheve verhoudingenquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wijn van Lidl is ook best lekker.
De Chardonnay uit Australie kan ik zeker aanraden als je van een lekkere droge wijn houdt
quote:
Ik wil geen recept, ik wil hetzelfde als Remlofquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wil jij een lekker recept van mij dan?
Life is a biatchquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben verdrietig![]()
Niets om je voor te schamen hoor, ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alles waar alcohol inzit
In de trein gepijpt wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil geen recept, ik wil hetzelfde als Remlof
Ik heb nog wel een verhaal uit "eigen werk", interesse?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef Dementor het volgende:
Valt hier nog wat te beleven?
Liesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
JIJ WILquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar misschien wel heel snel WAOquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die is van 84 dat geeft scheve verhoudingen![]()
Moet ik veel te lang wachten voordat ik mijn AOW krijg
Ja, heb je ze ook over vrachtwagens?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een verhaal uit "eigen werk", interesse?
Ik hou zelf ook van wijn, maar haal ze meestal uit de supermarkt omdat ik voor normale weekenden niet meer dan 5 euro voor een flesje uit wil geven...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wijn van Lidl is ook best lekker.
De Chardonnay uit Australie kan ik zeker aanraden als je van een lekkere droge wijn houdt
Oh oeps flapuit ikkequote:
Heb ik nog nooit laten doen in de trein. Lijkt mij geweldig, gewoon een beetje stoïcijns naar buiten blijven kijken, beetje babbelen met de buren, etc.quote:
Ik heb wel es wild pig gekocht aleen maar vanwegen de naam en het etiket. Maar was goed te haggelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook van wijn, maar haal ze meestal uit de supermarkt omdat ik voor normale weekenden niet meer dan 5 euro voor een flesje uit wil geven...
Van de AH is de Lindemans altijd wel lekker (de chardonnay is lekker boterig), de Aliwen wijnen zijn ook altijd errug lekker (vooral de rode wijn van hen) en de Fat Bastard rosé (ja zo heet die wijn echt) is ook wel errug goed te doen.
La Tulipe (witte wijn) is ook altijd erg goed. Heeft een iets frisse nasmaak maar niet zurig.
Ik welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit laten doen in de trein. Lijkt mij geweldig, gewoon een beetje stoïcijns naar buiten blijven kijken, beetje babbelen met de buren, etc.
Het is ook helemaal nie nodig om veel geld uit te geven voor lekkere wijn, want er zijn genoeg lekkere wijnen die wel betaalbaar zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook van wijn, maar haal ze meestal uit de supermarkt omdat ik voor normale weekenden niet meer dan 5 euro voor een flesje uit wil geven...
Van de AH is de Lindemans altijd wel lekker (de chardonnay is lekker boterig), de Aliwen wijnen zijn ook altijd errug lekker (vooral de rode wijn van hen) en de Fat Bastard rosé (ja zo heet die wijn echt) is ook wel errug goed te doen.
La Tulipe (witte wijn) is ook altijd erg goed. Heeft een iets frisse nasmaak maar niet zurig.
Ja iets beter, jammer dat de schoenen niet matchen, waar is Nouk als je de mode politie nodig hebtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik vind zelf deze mooier
[ afbeelding ]
bron: http://www.otto.nl/product/5477721?c=damesmode-categorien-van-a-z-jurken&itemId=5007267735
Whehehehehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
Die Fat Bastard rosé moet ik proberen, alleen al om die naam
Al een poosjequote:
Zeik niet zo zeg ..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent aan het trollen![]()
Ik ga d'r dan ook niet op in
En die wild pig van jou ookquote:
Ik ben net begonnenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind jullie zo grappig vanavond![]()
En dat ligt aan jullie, want ik heb nog niets gedronken
Leuk jurkje ja. Maar juist omdat paars de mode is, wil ik het zo min mogelijk dragen.... bovendien is een overkill aan een bepaalde kleur ook niet je van het.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik vind zelf deze mooier
[ afbeelding ]
bron: http://www.otto.nl/product/5477721?c=damesmode-categorien-van-a-z-jurken&itemId=5007267735
Ik ben er schor vanquote:
Kunnen ook de hormonen zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind jullie zo grappig vanavond![]()
Nah, dan ligt het dus defintly aan jezelfquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ja prima wijn ..quote:
Rondom dat jullie grappig zijn of rondom dat ik iets gedronken heb ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, dan ligt het dus defintly aan jezelf![]()
Normaal kom je hier rondom binnenvallen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik vind zelf deze mooier
[ afbeelding ]
Gewoon online doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:15 schreef hondjes het volgende:
Laat die blouse eens zien uit de wehkamp...wit 49.95
Kreeg gisteren dat blaadje, maar heb nog nooit uit de Wehkamp besteld
Die mevr heet Nelly Frijda en ze heeft een punt Pietje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ma Flodder bij DWDD, na de Partij vd Dieren in de 2e kamer het 2e lachwekkende drama van de Nederlandse politiek. (ze heeft een zetel in A'dam met 1 issue: stoppen NZlijn)
Wie is hier grappig dan?..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rondom dat jullie grappig zijn of rondom dat ik iets gedronken heb ?
Wild pig is ook altijd wel lekker... maar die anderen vind ik ietsje beter persoonlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel es wild pig gekocht aleen maar vanwegen de naam en het etiket. Maar was goed te haggelen
La Tulipe is ook de Appiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook helemaal nie nodig om veel geld uit te geven voor lekkere wijn, want er zijn genoeg lekkere wijnen die wel betaalbaar zijn.
De Aliwen van de AH is één van mijn favorieten (laatst nog in de Bonus)
La Tulipe ken ik niet, waar verkopen ze die?
God ik had een paars outfit net als mijn zus toen mijn ouders zoveel jaar getrouwd waren. Trauma's ik draag nooit meer paarsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leuk jurkje ja. Maar juist omdat paars de mode is, wil ik het zo min mogelijk dragen.... bovendien is een overkill aan een bepaalde kleur ook niet je van het.
Ja maar met 1 issue kan je toch niet een wereldstad (!) besturen, kom op.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die mevr heet Nelly Frijda en ze heeft een punt Pietje.![]()
Haha!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wild pig is ook altijd wel lekker... maar die anderen vind ik ietsje beter persoonlijk.
Als je cheap ass wijn wilt die ook nog wel te drinken is, dan is het eigen merk van de Super de Boer ook wel lekker. De fles met lichtgroen etiket (droge witte wijn) en met felroze etiket (droge rosé) zijn erg goed te doen voor die prijs! En en en ... je krijgt meteen een liter!
and then you diequote:
Ik ga zo als ik thuis ben eens even een goede daad voor FOK! verrichten. En dan een pizza in de oven schuiven, als ik die nog heb tenminste, anders bel ik een Turk.quote:
Die lijkt op mijn schoenendoos.. Die moet ik hebbenquote:
Waar vind jij diequote:
Of een kartonnen doos.. Daar heb ik een niet zo goeie ervaring meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha!
De volgende stap is wijn uit een jerrycan.
Met één zetel valt er ook niet veel te besturen, dan kan je hooguit een beetje schreeuwen in de raadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar met 1 issue kan je toch niet een wereldstad (!) besturen, kom op.
Oja die dingen zijn ook prachtig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Of een kartonnen doos.. Daar heb ik een niet zo goeie ervaring mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |