Hoeveel korting krijg je danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Mijn vriendin werkt bij de Gall&Gall, ik wil ook een bonuskaart
GVD Teunquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:03 schreef Lotusss het volgende:
Ja verdorie, Teun pikt gewoon mijn topic in.. Ik had de lapo
Vind je dit een mooi jurkje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Favo kleur is paars (niet modegerelateerd trouwens).
Mooie kleur, maar vind het jurkje niksquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Vind je dit een mooi jurkje?
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_L08_496_408167/
[ afbeelding ]
Nou ze woont in Sommelsdijk, en dat wordt me toch een te duur flesje wijnquote:
Die krijg je voor nop hoor. En ik koop wel es een doos van 6 flessen en dat scheelt enormquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Ik niet. Want ik heb ook nog wel wat leuke receptenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben verdrietig![]()
Ik zit hier goftedomme vier jaar lang leuk te posten en te slijmen om een chick in bed te krijgen en die fucking Coos plempt één matig recept neer en al die sletjes zijn al onderweg
Wat een trutdingquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Duurde nogal lang en ik wist niet of jij bekend was met dit fenomeenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:03 schreef Lotusss het volgende:
Ja verdorie, Teun pikt gewoon mijn topic in.. Ik had de lapo
Lotuss is hier toch nog steeds?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben verdrietig![]()
Ik zit hier goftedomme vier jaar lang leuk te posten en te slijmen om een chick in bed te krijgen en die fucking Coos plempt één matig recept neer en al die sletjes zijn al onderweg
Duurde zo lang omdat ik een cool plaatje moest vinden, vandaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:05 schreef FANN het volgende:
pietje, deze kon ik niet meer plaatsen daar want je has er al een slotje opgepleurd![]()
ik vind dat in het topic van Lotus moeten![]()
was de eerste keer Teun![]()
een beetje geduld
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was gewoon weer riddergedrag van Teun
Beter je best doen (lees zet een recept neer)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben verdrietig![]()
No problemquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Duurde nogal lang en ik wist niet of jij bekend was met dit fenomeen![]()
Maar sorry, ik had beter kunnen weten, je bent bijdehand zat![]()
neuhquote:
Gewoon brutaal een topic openen en later naar plaatjes zoeken...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Duurde zo lang omdat ik een cool plaatje moest vinden, vandaar
Wijn van Lidl is ook best lekker.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Wil jij een lekker recept van mij dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben verdrietig![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is van 84 dat geeft scheve verhoudingenquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wijn van Lidl is ook best lekker.
De Chardonnay uit Australie kan ik zeker aanraden als je van een lekkere droge wijn houdt
quote:
Ik wil geen recept, ik wil hetzelfde als Remlofquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wil jij een lekker recept van mij dan?
Life is a biatchquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben verdrietig![]()
Niets om je voor te schamen hoor, ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alles waar alcohol inzit
In de trein gepijpt wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil geen recept, ik wil hetzelfde als Remlof
Ik heb nog wel een verhaal uit "eigen werk", interesse?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef Dementor het volgende:
Valt hier nog wat te beleven?
Liesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
JIJ WILquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar misschien wel heel snel WAOquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die is van 84 dat geeft scheve verhoudingen![]()
Moet ik veel te lang wachten voordat ik mijn AOW krijg
Ja, heb je ze ook over vrachtwagens?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een verhaal uit "eigen werk", interesse?
Ik hou zelf ook van wijn, maar haal ze meestal uit de supermarkt omdat ik voor normale weekenden niet meer dan 5 euro voor een flesje uit wil geven...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wijn van Lidl is ook best lekker.
De Chardonnay uit Australie kan ik zeker aanraden als je van een lekkere droge wijn houdt
Oh oeps flapuit ikkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |