ik vind die best grappigquote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef donthate het volgende:
Man: Hee schat we gaan op vakantie met de baas
Vrouw hoezo dat dan?
Man: vandaag op werk zij die als jij zo door gaat gaan we na de fillestijnen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Ik zat laatst in de bus komt er een gast naast me zitten,
Hij pakt een banaan uit een zak en begint die te schillen.
Daarna doet ie peper op zn banaan, zout op zn banaan, doet ie 't raam open en flikkert ie die banaan weg. Ik zeg man waarom doe je dat?
''Ja ik lust helemaal geen banaan met peper en zout''
![]()
![]()
Er kwam een banaanvraag in me opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Daarna doet ie peper op zn banaan, zout op zn banaan, doet ie 't raam open en flikkert ie die banaan weg. Ik zeg man waarom doe je dat?
![]()
![]()
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha die hoort hier niet die is kapot grappigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
![]()
![]()
quote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Iedereen in mijn familie heet Piet, behalve Jan, die heet Kees.
hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:42 schreef Shynoss het volgende:
Komt er een man bij de bakker zegt de man:
Mag ik een Donut?
Zegt de bakker: Nee, sorry.
Vraagt de man: Waarom niet?
Zegt de Bakker: Wie gaat vragen word overgeslagen ;-)
geregistreerd op: vrijdag 5 maart 2010 @ 18:35quote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 18:45 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
aantal posts: 4 (gemiddeld 4 per dag)
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
correctedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:49 schreef donthate het volgende:
SWJ geeft TS een note waarna hij aangemeld word bij banmeldtopic en hij een ban krijgt van relmof of yvonne droog genoeg
waarom mag donthate niet bij de tandarts komen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:49 schreef donthate het volgende:
SWJ geeft TS een note waarna hij aangemeld word bij banmeldtopic en hij een ban krijgt van remlof of yvonne droog genoeg
jegens klonen terwijl ts geband is
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 18:51 schreef Shynoss het volgende:
[..]
waarom mag donthate niet bij de tandarts komen?
Hij heeft geen tanden, droog genoeg
ai. donthate beledigen. dit kost je de kopquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:51 schreef Shynoss het volgende:
[..]
waarom mag donthate niet bij de tandarts komen?
Hij heeft geen tanden, droog genoeg
Het is of dat, of zijn moeder. Boeiuh :pquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:53 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ai. donthate beledigen. dit kost je de kop
mooh man, die kan helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:54 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Goed nieuw en slecht nieuws:
Een man ligt op zijn bed in het ziekenhuis wat rond te kijken. Plots komt de dokter binnen en zegt: "ik heb goed nieuw en slecht nieuws" het goede nieuws is dat je nog 12 uren te leven hebt.
De man antwoord: "oooh, bere goe! wat is dan het slechte nieuws? Antwoord de dokter: dat ik u dat gisteren al had moeten vertellen!
Mensen die nog steeds niet snappen dat ik alles in de gaten hou voor dannyquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:53 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ai. donthate beledigen. dit kost je de kop
Alleen droog als de beste man poeder spoot.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:57 schreef ukga het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter; ruim je dat ook zelf weer op?
Ik heb hem ook van Marokko.nl.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mooh man, die kan helemaal niet.
Doet me denken aan:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:54 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Goed nieuw en slecht nieuws:
Een man ligt op zijn bed in het ziekenhuis wat rond te kijken. Plots komt de dokter binnen en zegt: "ik heb goed nieuw en slecht nieuws" het goede nieuws is dat je nog 12 uren te leven hebt.
De man antwoord: "oooh, bere goe! wat is dan het slechte nieuws? Antwoord de dokter: dat ik u dat gisteren al had moeten vertellen!
hahah wtf wat slechtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
Komt een man bij de dokter. Na enig onderzoek komt de dokter tot de conclusie dat de man nog maar een paar dagen te leven heeft.
De man natuurlijk helemaal in paniek. "is er dan niets wat ik kan doen?"
"Jawel" zegt de dokter: "U kan nog een modderbad nemen"
Man: "Een modderbad? Wat voor nut heeft dat?"
Dokter: "Dan kunt U alvast aan de grond wennen"
in de gaten? niet zo vies doen jongemanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:56 schreef donthate het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds niet snappen dat ik alles in de gaten hou voor danny
Volgens mij gaat het over een kabouter en zit je gewoon je levensverhaal te vertellen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan, haalt diep adem en zegt: “Wat ruikt je haar lekker!”
De volgende dag gebeurt hetzelfde, de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt:
“Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!”
Dit herhaalt zich een aantal dagen.
Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt:
“Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar!
Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele belaging!”
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd:
“Maar waarom vind je het erg dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt?”
Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
“Omdat die hufter een lilliputter is!”
Heel fout hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
Komt een man bij de dokter. Na enig onderzoek komt de dokter tot de conclusie dat de man nog maar een paar dagen te leven heeft.
De man natuurlijk helemaal in paniek. "is er dan niets wat ik kan doen?"
"Jawel" zegt de dokter: "U kan nog een modderbad nemen"
Man: "Een modderbad? Wat voor nut heeft dat?"
Dokter: "Dan kunt U alvast aan de grond wennen"
Je hebt me door...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over een kabouter en zit je gewoon je levensverhaal te vertellen!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:59 schreef Flashbag het volgende:
spons!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das niet eens verre van grappig...quote:Op zondag 7 maart 2010 13:47 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Er loopt zo een man over de rommelmarkt, hij ziet een mooi beeldje, en vraagt aan de verkoper hoe duurt het beeldje is.
Zegt die verkoper zo: 10.000 euro.
Zegt die man zo, dat heb ik niet en loopt hij weg.
I lol'dquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik ken geen droge moppen, alleen moppen over water
hahaha die ga ik onthoudenquote:Op zondag 7 maart 2010 14:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
"Dag bakker, mag ik een grof bruin brood?"
- Bakker ploft het brood op de toonbank en zegt: "Hier heb je GODVERDOMME je KUTBROOD!"
"Nounou, da's wel heel erg grof, bakker..."
haha soor tvan variant op mijn mop ?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:43 schreef Joosterd het volgende:
Komt een dokter bij een man.
Dokter: Keer wat anders he normaal komt u bij mij
Man: ja dit keer dacht ik , laat ik u maar eens komen.
Dokter: Ow kut nu moet ik he zeker zelf opruimen.
Man: Nee joh laat maar mijn vrouw is thuis.
Ja zoiets ja, kon zelf niet iets helemaal compleet nieuws bedenken op dit moment.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan, haalt diep adem en zegt: “Wat ruikt je haar lekker!”
De volgende dag gebeurt hetzelfde, de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt:
“Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!”
Dit herhaalt zich een aantal dagen.
Na een week ontploft de vrouw.
haha wtf, dit zijn eerder slappe grappen dan droge grappenquote:Op zondag 7 maart 2010 16:23 schreef reedee het volgende:
Het is groen en geen tankSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:50 schreef Aarsjeuk het volgende:
Lachen om de kut van een vrouw van 83 jaar, das pas droge humor.
Komt een marokaan bij het arbeidsbureau..quote:
komt een nederlander bij een goed doelquote:foto Op maandag 8 maart 2010 01:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Komt een marokaan bij het arbeidsbureau..
SF is om de hoek! het gaat hier om humorquote:Op maandag 8 maart 2010 01:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Komt een marokaan bij het arbeidsbureau..
Een stuk hout/tak.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:36 schreef FoxxyFoxy het volgende:
Hoe noem je een boemerang die niet terugkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop