Ik wil ook even een nacht lekker slapen. Maar dat ligt niet aan mijn zoontje maar aan mijn eigen verkoudheid.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:04 schreef Fruppel het volgende:
Ah gossie Lennonje moet echt wennen aan het fietsen he!
Dat huilen bij de opvang doet Danique tegenwoordig ook weer, hardverscheurend! Maar zodra ik weg ben is ze stil!
Danique haar pestbui is gelukkig weer overgewaaid, heeft al met al dik een week geduurd dus ben blij dat het nu weer goed gaat!
Ze heeft afgelopen nacht bij mijn ouders geslapen zodat ik ook even goed kon slapen, was erg lekker
Hij knapt langzaam maar zeker wat op! Heeft lang geduurd allemaal.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef Fruppel het volgende:
Wat fijn Ingrid dat de AB aan lijkt te slaan, arm ventje!
Gelukkig maar!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hij knapt langzaam maar zeker wat op! Heeft lang geduurd allemaal.
De hele dag was het bwuh, ghihihih, diediedie en dan lachen en zwaaien.
Yayquote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hij knapt langzaam maar zeker wat op! Heeft lang geduurd allemaal.
De hele dag was het bwuh, ghihihih, diediedie en dan lachen en zwaaien.
Welkom!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:22 schreef Basboussa het volgende:
Heiho!
Ik en dochterlief komen ons hier melden, wij zijn baby-af sinds gisteren!
Niet veel bijzonders gedaan, gewandeld en genoten van het weer! 18 graden hier! Woehoe! Ook bij de dokter geweest, maar 't kind is een beetje te licht dus dat wordt vetmesten (ze is 8,7 Kilo, maar dat was ze 1,5 maand geleden ook al)
Hoe lang ze is, vergeten te vragen, maar het is een redelijk kleintje. Denk zo'n 75 cm? Iets minder misschien?
Enniewee, het loopt, het klimt, het babbelt en het heeft heldere ogen (volgens de dokter), dus verder lijkt er weinig aan te mankeren.
Beisan zegt: Ha!
Gefelicteerdquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:22 schreef Basboussa het volgende:
Heiho!
Niet veel bijzonders gedaan, gewandeld en genoten van het weer! 18 graden hier! Woehoe! Ook bij de dokter geweest, maar 't kind is een beetje te licht dus dat wordt vetmesten (ze is 8,7 Kilo, maar dat was ze 1,5 maand geleden ook al)
Hoe lang ze is, vergeten te vragen, maar het is een redelijk kleintje. Denk zo'n 75 cm? Iets minder misschien?
Enniewee, het loopt, het klimt, het babbelt en het heeft heldere ogen (volgens de dokter), dus verder lijkt er weinig aan te mankeren.
Hoi!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:22 schreef Basboussa het volgende:
Heiho!
Koekjes...quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:22 schreef Basboussa het volgende:
Ik maak me verder geen zorgen, hoor! Maar de man wel, die heeft nu een plan opgezet, wat 80 maaltijden per dag inhoudt, en hij kwam al met een pak koekjes aanzetten..Is ie morgen vast vergeten, en de koekjes, die eet ik wel op
Maar als het kind eens wat op brood zou gaan eten, en geen droge bammetjes, of gewoon de tijd eens zou nemen om WAT te eten, dat zou al een verschil maken
Eh wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |