abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 17:04:08 #226
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79132518
Isis drinkt ook geen gewone melk meer... in het begin deed ze dat wel. Op het kdv drinkt ze een klein beetje van de gewone melk, maar thuis alleen als het pap is. Ik laat het maar en zal van de week eens karnemelk proberen. Yoghurt etc vind ze heerlijk.

In Wicky zit ook bijna geen sinaasappelsap geloof ik Ik kan zelf ook echt slecht tegen verse jus dus geef het Isis ook niet. Mandarijntjes gaan nu wel goed bij Isis maar de eerste paar keer kon een half uur na een mandarijntje in bad met vieze romper
pi_79132614
TARA en ik drinken ook beiden geen karnemelk, maar hij kreeg het een keer van mijn ouders en vond het fantastisch.
Dus nu koop ik het wel
pi_79132679
Net heb ik de melk met diksap gegeven laat die het weer uit z'n mond lopen.

Doen jullie kinderen dat ook weleens. Moet ik eruit sluiten, dat hij het niet lekker vind of op dit moment niet wil? Helaas doet hij het juist op dagen als ik denk dat hij al zo weinig gedronken heeft. Dan vind ik de fles afpakken en hem dus een tijdje niet laten drinken ook weer averechts.

Hij heeft ook weer sinds een aantal dagen vuurrode wangen. Meestal aan zijn rechterkant maar soms ook links. Tand nummer drie was net door. Ik vraag me af wat er nu aankomt. Hij heeft er ook veel last van. Vaak houd hij zijn handje op zijn wang of steekt de vinger in zijn mond en hij is hangeriger en huileriger. Hoewel dat ook door zijn verkoudheid/ griepje kan komen maar dat is waarschijnlijk ook weer verbonden met die tanden. Had moeder natuur dit niet beter kunnen bedenken dan dat kinderen op zo pijnvolle wijze hun tanden moeten verzamelen
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_79135915
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:02 schreef freecell het volgende:
Leander lust geen melk echt het énige drinken dat hij weigert.
Gelukkig dus wel karnemelk 1 of 2 grote bekers op een dag Soms 3 als hij om nog een extra vraagt.

Hij lijkt trouwens niet tegen sinaasappelsap te kunnen? Hij vindt het heerlijk, maar binnen 2 uur komt alles er weer uit En niet met andere dingen met sinaasappel er in?
Misschien niet heel verwonderlijk gezien jouw allergie voor citrusfruit?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_79139989
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:18 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Misschien niet heel verwonderlijk gezien jouw allergie voor citrusfruit?
Ik ben niet echt allergisch, het tintelt alleen En alleen als het vers is. Dus sap doet dat niet bij mij.
En verder kan hij wel tegen citrus...

Zal de zuurgraad wel zijn inderdaad
  zondag 14 maart 2010 @ 20:13:47 #231
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_79140861
Tja, ik vind het lastig ook omdat hij al genoeg zuivel krijgt overdag om nog eens extra karnemelk erbij te gaan kopen alleen voor hem. Maar ik kan het natuurlijk wel een keertje proberen. Hij eet/drinkt trouwens bijna alles, dus dat is op het moment ook geen probleem. Dan is het alleen om hem kennis te laten maken met weer iets anders.

Tinuviel, herkenbaar mbt de problemen met de tanden... dat heeft Lennon ook... zo vervelend en sneu voor die jochies. Ik hoop ook zo dat ze nu toch echt een keer gaan doorkomen, hij heeft er nog steeds maar 2.
Wat betreft die vraag over leeg laten lopen uit de mond, dat deed Lennon alleen als hij genoeg had gehad en niet meer wilde...
Make love, not war ☮
pi_79141093
En een kies die maar niet goed doorkomt is ook irritant en pijnlijk. Zit er al weken en nu is er eindelijk een mini puntje door.
pi_79151436
Ingrid, hoe is het met Tyler? Knapt ie nu wel een beetje op met de sterkere AB?
pi_79157913
Hier een goede nacht achter de rug, Jair's temperatuur is nog wat aan de hoge kant maar hij is weer vrolijk
  maandag 15 maart 2010 @ 08:41:15 #235
114177 Diaan73
pi_79158233
Fijn dat Jair weer vrolijk is!!

Lennon moest vanmorgen weer huilen op de fiets... alleen nu wat later dan de vorige keer. Er is vooruitgang!! positive thinking . Hij hield me bij kdv ook helemaal vast, heb hem toch maar aan de leidster gegeven, toen moest hij huilen.... ben maar weggegaan. Komt wel weer goed.

Maar ik moet meer met hem gaan fietsen, nu alleen nog beter weer dan kunnen we dat ook echt gaan doen!!
Make love, not war ☮
pi_79159319
Guus krijgt 's morgens een fles van 150cc met een boterham (pap vindt ie niets)
's middags fles van 120cc en dan 's avonds weer ongeveer 150cc.
Soms drinkt ie alles op, soms ook niet. Ik maak het wel nog warm iedere keer.
pi_79167586
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:56 schreef Mammietje het volgende:
Ingrid, hoe is het met Tyler? Knapt ie nu wel een beetje op met de sterkere AB?
Hij krijgt meer praatjes en heeft wel 1 cracker op. 1e x iets anders dan de fles sinds een dikke week.
pi_79167737
Nou, dan is die cracker ook meer dan welkom dus, die heeft nog wat in te halen! Lijkt dus de goede kant op te gaan? Koorts verdwijnt ook nu?
pi_79167815
Hij voelt niet meer zo bloedje heet aan. De ab slaat dus gelukkig aan!
  maandag 15 maart 2010 @ 14:04:40 #240
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79167860
Ah gossie Lennon je moet echt wennen aan het fietsen he!
Dat huilen bij de opvang doet Danique tegenwoordig ook weer, hardverscheurend! Maar zodra ik weg ben is ze stil!

Danique haar pestbui is gelukkig weer overgewaaid, heeft al met al dik een week geduurd dus ben blij dat het nu weer goed gaat!
Ze heeft afgelopen nacht bij mijn ouders geslapen zodat ik ook even goed kon slapen, was erg lekker
  maandag 15 maart 2010 @ 14:05:03 #241
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79167877
Wat fijn Ingrid dat de AB aan lijkt te slaan, arm ventje!
pi_79185324
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:04 schreef Fruppel het volgende:
Ah gossie Lennon je moet echt wennen aan het fietsen he!
Dat huilen bij de opvang doet Danique tegenwoordig ook weer, hardverscheurend! Maar zodra ik weg ben is ze stil!

Danique haar pestbui is gelukkig weer overgewaaid, heeft al met al dik een week geduurd dus ben blij dat het nu weer goed gaat!
Ze heeft afgelopen nacht bij mijn ouders geslapen zodat ik ook even goed kon slapen, was erg lekker
Ik wil ook even een nacht lekker slapen. Maar dat ligt niet aan mijn zoontje maar aan mijn eigen verkoudheid.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_79186435
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef Fruppel het volgende:
Wat fijn Ingrid dat de AB aan lijkt te slaan, arm ventje!
Hij knapt langzaam maar zeker wat op! Heeft lang geduurd allemaal.
De hele dag was het bwuh, ghihihih, diediedie en dan lachen en zwaaien.
pi_79190988
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Gelukkig maar!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_79198547
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Yay
  dinsdag 16 maart 2010 @ 09:06:53 #246
114177 Diaan73
pi_79198931
voor Danique en Tyler met wie het nu beter gaat

Lennon was nadat ik weg was gegaan gestopt met huilen en was verder de hele dag vrolijk geweest.

Vanmorgen was het droog, dus maar weer op de fiets naar mn ouders gebracht, dit keer zonder huilen maar wel met een biscuitje in de handen...
Make love, not war ☮
pi_79215062
Hier ook zomaar een bunkerdagje, ongelofelijk wat er af en toe allemaal naar binnen gaat
bordje pap - krentenbol - 1 lange vinger 2 rijstwafels met kaas - boterham met smeerworst - een halve appel en een banaan en dan moeten we ook nog avond eten
Ach hij kan het hebben he?
pi_79217311
Fijn dat jullie kindjes zo veel kunnen opeten. Ik ben blij als ik dat bij mijn zoontje ook weer zie gebeuren. Ik heb een beetje dezelfde situatie gehad de laatste tijd als Ingrid. Hoewel mijn zoon dan vandaag bijvoorbeeld nog beter eet dan die drinkt . Drinken is toch wat belangrijker.

Yeah voor een babbelende Tyler die aan de beterende hand is

Ik wil ook graag met mijn kleine zoon gaan fietsen. Is het weer er eindelijk een beetje naar, zit ik hier ziek thuis op de bank. Waarom is dat dat je altijd samen met je kind of kort daarna zelf ziek wordt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:40:03 #249
114177 Diaan73
pi_79269586
Lekker LL dat ie zo goed eet... Lennon eet momenteel een stuk minder goed als dat we gewend zijn van hem. Zal wel weer goedkomen!!

Vandaag heb ik meerdere keren gefietst met Lennon en het ging zowaar alle keren goed, jippie

En hij heeft vandaag voor het eerst een toren gebouwd met 5 blokjes ipv 4 blokjes. Zo leuk om te zien hoe geconcentreerd hij dat doet.

Make love, not war ☮
pi_79290428
Leuke fotos Diaan.

Ik wil ook fietsen. Als ik mijn man over kan halen om het fietszitje vanavond terug te zetten, kan ik misschien morgen even met hem fietsen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')