Misschien niet heel verwonderlijk gezien jouw allergie voor citrusfruit?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:02 schreef freecell het volgende:
Leander lust geen melkecht het énige drinken dat hij weigert.
Gelukkig dus wel karnemelk1 of 2 grote bekers op een dag
Soms 3 als hij om nog een extra vraagt.
Hij lijkt trouwens niet tegen sinaasappelsap te kunnen? Hij vindt het heerlijk, maar binnen 2 uur komt alles er weer uitEn niet met andere dingen met sinaasappel er in?
Ik ben niet echt allergisch, het tintelt alleenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:18 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Misschien niet heel verwonderlijk gezien jouw allergie voor citrusfruit?
Hij krijgt meer praatjes en heeft wel 1 cracker op. 1e x iets anders dan de fles sinds een dikke week.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:56 schreef Mammietje het volgende:
Ingrid, hoe is het met Tyler? Knapt ie nu wel een beetje op met de sterkere AB?
Ik wil ook even een nacht lekker slapen. Maar dat ligt niet aan mijn zoontje maar aan mijn eigen verkoudheid.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:04 schreef Fruppel het volgende:
Ah gossie Lennonje moet echt wennen aan het fietsen he!
Dat huilen bij de opvang doet Danique tegenwoordig ook weer, hardverscheurend! Maar zodra ik weg ben is ze stil!
Danique haar pestbui is gelukkig weer overgewaaid, heeft al met al dik een week geduurd dus ben blij dat het nu weer goed gaat!
Ze heeft afgelopen nacht bij mijn ouders geslapen zodat ik ook even goed kon slapen, was erg lekker
Hij knapt langzaam maar zeker wat op! Heeft lang geduurd allemaal.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef Fruppel het volgende:
Wat fijn Ingrid dat de AB aan lijkt te slaan, arm ventje!
Gelukkig maar!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hij knapt langzaam maar zeker wat op! Heeft lang geduurd allemaal.
De hele dag was het bwuh, ghihihih, diediedie en dan lachen en zwaaien.
Yayquote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hij knapt langzaam maar zeker wat op! Heeft lang geduurd allemaal.
De hele dag was het bwuh, ghihihih, diediedie en dan lachen en zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |