Leander is wel blij hoor momenteel

, kijk maar:
Leander en Jaina en de bank droogt wel weer op!
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 08:41 schreef Fruppel het volgende:oh my mijn dreumes is echt even niet leuk, de laatste dagen is het alleen maar gillen en huilen bij alles wat madam niet bevalt, om gek van te worden want ze gilt echt keihard. Daarbij is ze ineens om 5.30 wakker en wilt dan echt niet meer slapen, ook bij ons in bed niet. Alles is drama, is fit een fase? Wil mijn lieve vrolijke meisje terug!
O dat hebben we hier ook gehad een paar weken terug, inclusief het gillen! Ik had op een gegeven moment echt zoiets van: kan hij ook een week uit logeren?
Goed nieuws, het is over!!

Alleen dat vroege wakker worden is hier ineens ook. Nuja, ik haal hem er simpelweg niet uit voor 7:00 en dat weet hij ook wel. Anders is het de rest van de dag moe en drama. En voor mij ook, want Florian komt 's nachts ook nog een paar keer drinken.
Dus ik ga er één keer heen als hij wakker is (vanmorgen om 6:00) ik vertel hem dat het nog vroeg is en dat hij nog even moet gaan slapen.
En dan ga ik weer slapen
En dan gaat hij slapen of kletsen of spelen. (waarmee eigenlijk? Hij heeft alleen 1knuffel en 2 spenen in bed

) en om 7:00 haal ik hem er uit als hij niet weer slaapt.
Ik weet niet wat ik zou doen als hij zou gaan huilen, want dat doet hij eigenlijk nooit voor 7 uur (ingebouwde klok)
werkt zoiets bij jullie niet? Krijgen jullie nog net ff wat meer rust.