Moeten ze nog uit de kast komen? Betere vraag, zijn het ook Glanerbruggers?quote:
Die van mij rennen ook altijd gelijk weg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:28 schreef Frutsel het volgende:
Zow..grootste gedeelte zit er weer op
Het ziet er weer spik en span uit... poezels blij... want de stofzuiger is uit
Die rooie van mij was zo dom om de badkamer in de vluchten. Nadat ik hun kamertje had gedaan was die aan de beurt... en dus was er geen uitweg voor hemquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die van mij rennen ook altijd gelijk weg.Ik moet dan zo lachen.
Let's not hope so... Mijn schoenen raken in de vernieling op die manier.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En niet zon klein beetje ook. Morgen worden we wakker in een witte wereld
Laterzquote:
Tja, als dat zo is dan doe ik de gordijnen weer dicht en blijf ik weer in bed liggenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Let's not hope so... Mijn schoenen raken in de vernieling op die manier.
En ik wil morgen eigenlijk m'n nieuwe schoentjes gaan kopen, maar dat werkt niet als het sneeuwt
Dat dus... Maar ik wil ze zo graagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laterz![]()
![]()
[..]
Tja, als dat zo is dan doe ik de gordijnen weer dicht en blijf ik weer in bed liggen
heeeel voorzichtig komt de lente naar ons toe... dit weekend nog even doorbijten en dan lijkt het echt voorbij met de winter... en dan kunnen we heel misschien half maart richting de 15 gradenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dus... Maar ik wil ze zo graagVet toffe zomerschoentjes
Nou ja, zomer is het nog niet...
stuur ze maar via pmquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heeeel voorzichtig komt de lente naar ons toe... dit weekend nog even doorbijten en dan lijkt het echt voorbij met de winter... en dan kunnen we heel misschien half maart richting de 15 graden
Je moet neem ik aan niet over Albergen dus laat alles hier maar vallenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:49 schreef Redbaron het volgende:
Iedereeen hoopt op sneeuw mag nu ter plekke neervallen![]()
Ik Moet verdomme nog rijden vannacht en dat gaat niet met sneeuw
Alvast goede reis, als je moet rijden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:49 schreef Redbaron het volgende:
Iedereeen hoopt op sneeuw mag nu ter plekke neervallen![]()
Ik Moet verdomme nog rijden vannacht en dat gaat niet met sneeuw
tnx, om half 10 ga ik eens die kant op. Geen id waar ik heenmoet vannacht.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alvast goede reis, als je moet rijden.![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:59 schreef Frutsel het volgende:
zow... nu tijd voor chocomelk..een lekkere massage... en dan bedhangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |