Dat is die ACT-T ofzo onnie?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Teun toch? Of... euh... Weet t niet meer
Oooo.. Heel appartquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Hij sms'te dat Betsie maandag uitgebeend word en aan stukken gaatEn hij wenste me een fijn weekend.
Je zult wel iemand anders bedoelen maar ben ook in het bezit van een, hoezo?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wie had een tijd terug alweer een digitale spiegel reflex camera gekocht?
Nee, niet echt. Ik sms'te hem of Betsie al in stukken wasquote:
Haha, misschien is dat nog wel erger!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik sms'te hem of Betsie al in stukken was
Ik was vandaag op excursie naar een slachthuis. En op het programma stonden drie paarden en een koe. En de koe heb ik Betsie genoemd. Alleen is Betsie nu samen met het paard en de poowns op de eeuwige groene weides.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:37 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Haha, misschien is dat nog wel erger!![]()
Maar wie is/was Betsie nou eigenlijk?Volgens mij heb ik dat gemist in het vorige draadje
Op die fietsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vandaag op excursie naar een slachthuis. En op het programma stonden drie paarden en een koe. En de koe heb ik Betsie genoemd. Alleen is Betsie nu samen met het paard en de poowns op de eeuwige groene weides.
Zie PMquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je zult wel iemand anders bedoelen maar ben ook in het bezit van een, hoezo?
Neh... al wil ik wel een koequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:50 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Op die fietsDacht dat het beest van jou was...
Ik dacht... Ik krijg ook een PM van Marko. Maar neequote:
Hier krijgen we ook niet genoeg van:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:01 schreef Mdrop het volgende:
Genieten we allen deze vrijdag avond even gezellig mee:
Juist ook weer een topper, dat truitje van haar zit als gegoten ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:03 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Hier krijgen we ook niet genoeg van:
Huhquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef Ballantines het volgende:
Ik moet vanavond verplicht aan de 1 uur durende jubileum uitzending van GTST... HELLUP!![]()
Lol lekker voor jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef Ballantines het volgende:
Ik moet vanavond verplicht aan de 1 uur durende jubileum uitzending van GTST... HELLUP!![]()
Afgesproken met wat vrienden, waarvan er een aantal die serie volgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
HuhHoe kunnen ze je dat nu verplichten?
Argh!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol lekker voor je, ik zal aan je denken als ik tegen half 9 het eerste bier weg tik in de kroeg
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |