quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Op de achtergrond horen we Liesbeth met Sly telefoneren.
De aanleiding tot dit telefoongesprek is waarschijnlijk dit:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoorde ik het dus toch goed. En nee, SV wil niet minder kijkers maar ze willen niet dat het via allerlei forums gaat dombo!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Ze willen graag zicht houden op het aantal viewers en dus mag er alleen op voorgeschreven manier worden doorgelinkt.
en waar liesbeth nu al niet meer kan zonder der verslaving..quote:Vandaag gaat Peter samen met een aantal andere SV medewerkers beginnen met : Stoppen met roken. Dit zal gaan doormiddel van accupuntuur...
Pfffff wat een totale nonsens. De viewers blijven gewoon gelijk. Niemand zal die stream 'klonen' omdat het heel veel bandbreedte kost. Dus waar je ook kijkt uiteindelijk zal de stream altijd rechtstreeks van de Vlemmix server gehaald worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Ze willen graag zicht houden op het aantal viewers en dus mag er alleen op voorgeschreven manier worden doorgelinkt.
Hij viel daar nog wel eens over....quote:
Gewoon vinger in de pap en zo..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Pfffff wat een totale nonsens. De viewers blijven gewoon gelijk. Niemand zal die stream 'klonen' omdat het heel veel bandbreedte kost. Dus waar je ook kijkt uiteindelijk zal de stream altijd rechtstreeks van de Vlemmix server gehaald worden.
Gooi het maar onder voorzorgquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij komt niet in de COS...volgt heel Sv niet
Jij zegt het. Ik heb van dat soort dingen absoluut geen kaas gegetenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Pfffff wat een totale nonsens. De viewers blijven gewoon gelijk. Niemand zal die stream 'klonen' omdat het heel veel bandbreedte kost. Dus waar je ook kijkt uiteindelijk zal de stream altijd rechtstreeks van de Vlemmix server gehaald worden.
Omdat Sly graag wil dat mensen via zijn forum de stream kunnen benaderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jij zegt het. Ik heb van dat soort dingen absoluut geen kaas gegetenMaar wat ik niet begrijp is waarom Sly dat bericht op NL zet en er zo'n "leuke" reactie bijzet.
quote:Voor het bijwonen van het open podium graag een mail naar: aanmeldingen@studiovlemmiv.tv / entreeprijs is 5euro (dit is inclusief 2 consumpties)
Slaaaajjjj en klantenbinding.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:27 schreef akveor het volgende:
Omdat Sly graag wil dat mensen via zijn forum de stream kunnen benaderen.
Soort van klantenservice/binding zeg maar.
Maar probeert met de moed der wanhoop nieuwe users te trekken, heeft daarvoor een tijdje terug zelfs een oproep gedaan! Maar ondertussen gaat hij door met users bannen, zelfs voor dingen die ze op een ander forum zeggenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slaaaajjjj en klantenbinding.![]()
Sorry Roevka, die gast heeft bijna geen users meer over door zijn absurde banbeleid.
Je kunt toch gewoon niet anders dan van Liesbeth houden, hè? De warmte die zij uitstraalt, de liefde... een vrouw als Liesbeth. ... zwijmelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Neef Harrie zegt tegen Liesbeth dat de chatters willen weten wat haar tegenprestatie is. Op bitse toon antwoordt ze: "Ik bemoei me niet met de chatters!"
Ja, het is echt het zonnestraaltje van SVquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon niet anders dan van Liesbeth houden, hè? De warmte die zij uitstraalt, de liefde... een vrouw als Liesbeth. ... zwijmel
Oww leg het weer aan Sly...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slaaaajjjj en klantenbinding.![]()
Sorry Roevka, die gast heeft bijna geen users meer over door zijn absurde banbeleid.
Net als op FOK! dus. Of begrijp jij de modjes hier wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
En wie hier iets zinnigs uit kan halen mag door voor de koelkast![]()
[ afbeelding ]
En de poster is nog moderator ook. OMFG..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |