Ik denk dat het eerder aan z'n autistische gedrag ligtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:39 schreef leeell het volgende:
Mensen die op Socios zn leeftijd nog geen vriendin hebben
dit zou wel eens gerelateerd aan zn treinenfetish kunnen zijn
Niets mis mee. Prima te combineren met andere dingen.quote:
Er zijn inderdaad best een aantal leuke dancefeesten. Gewoon een dagje of avondje/ nachtje met goede muziek. Maar niet een heel weekend tussen allerlei rock, gitaren, metal, gore voorzieningen, tentjes etc. etc.quote:Heb ook niet zoveel met Lowlands maar niks mis met festivals zoals, Awakenings, Extrema etc
Maar dat zal ook wel veels te sociaal voor jou zijn.
Dit jaar is er alleen maar indiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets mis mee. Prima te combineren met andere dingen.
[..]
Er zijn inderdaad best een aantal leuke dancefeesten. Gewoon een dagje of avondje/ nachtje met goede muziek. Maar niet een heel weekend tussen allerlei rock, gitaren, metal, gore voorzieningen, tentjes etc. etc._!
Dat is wel heel triest dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef Sok. het volgende:
Ik heb een kaartje gekocht, puur om het te kunnen vertellen dat ik ga, want dat is stoer.
Gewoon lekker stoer doen met een kaartjeLekker stoer.
Lowlands heeft geweldige elektronische muziek, onwetendequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets mis mee. Prima te combineren met andere dingen.
[..]
Er zijn inderdaad best een aantal leuke dancefeesten. Gewoon een dagje of avondje/ nachtje met goede muziek. Maar niet een heel weekend tussen allerlei rock, gitaren, metal, gore voorzieningen, tentjes etc. etc._!
Wat een onzin. Nergens op gebasseerd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:13 schreef Sok. het volgende:
Ik denk dat het eerder aan z'n autistische gedrag ligt
Dat doe jij?quote:Mensen die vriendinnen nemen doen dat puur zodat ze stoer naar singles kunnen kijken.
Wordt verworpen.quote:
Nog steeds denken dat treinen ook maar iets te maken zouden hebben met seks.quote:Anders ga je even je fappen in één of andere nieuwe intercity,
Denken dat een festival de enige manier is om sociaal te doen.quote:dan kunnen de mensen met een sociaal leven gewoon genieten van een festival zonder dat jij erop loopt te zeiken terwijl jij o-zoveel-meer eigenschappen hebt om over gebashed te worden.
Bedankt voor het aanbod, maar dat hoeft niet. Ik ben tegen geweld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:27 schreef Skonk het volgende:
Hey Socios, als je wil kan ik wel een paar Fokkers voor je in elkaar meppen als ze te lastig doen
Ja want ik geef duidelijk aan dat het het enige sociaal moment in het jaar is. Gastquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:28 schreef Socios het volgende:
Denken dat een festival de enige manier is om sociaal te doen._! En dan een half jaar lang uitkijken naar dat ene sociale moment in het jaar?
![]()
Dat is pas sneu.
Dat klinkt leuk! Heb je nog meer van zulks?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lowlands heeft geweldige elektronische muziek, onwetende
Voor een trein gooien danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar dat hoeft niet. Ik ben tegen geweld.
Mensen die anoniem tof doen op een forumquote:
Juist de beste line-up ooit dit jaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef Desunoto het volgende:
De lowlands line-up zuigt dit jaar toch weer ballen.
Geen grimequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Juist de beste line-up ooit dit jaar![]()
Maar inderdaad geen japanse-hentai-punk-rock
![]()
Ik ben anoniem op dit forum ja, maar we kunnen wel een keer afspreken hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mensen die anoniem tof doen op een forum_!
Tevens zou Socios geen bloedvlekken op al die mooie treinen willen zien.
Dat laatste maakt het juist vet, heel veel indie, veel elektronische experimentele muziek, en folk etc. Echt nice.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef Skonk het volgende:
[..]
Geen grime
Geen bluegrass
Geen rap
Geen blues
Geen jazz
Éen reggae artiest
De rest is indie of al een keer op Lowlands geweest
Ik haat indie en ik ga dus dit jaar ook nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat laatste maakt het juist vet, heel veel indie, veel elektronische experimentele muziek, en folk etc. Echt nice.
La-ding-en. Album is sowieso een aanrader. Anders zie fobo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk! Heb je nog meer van zulks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |