Ik denk dat het eerder aan z'n autistische gedrag ligtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:39 schreef leeell het volgende:
Mensen die op Socios zn leeftijd nog geen vriendin hebben
dit zou wel eens gerelateerd aan zn treinenfetish kunnen zijn
Niets mis mee. Prima te combineren met andere dingen.quote:
Er zijn inderdaad best een aantal leuke dancefeesten. Gewoon een dagje of avondje/ nachtje met goede muziek. Maar niet een heel weekend tussen allerlei rock, gitaren, metal, gore voorzieningen, tentjes etc. etc.quote:Heb ook niet zoveel met Lowlands maar niks mis met festivals zoals, Awakenings, Extrema etc
Maar dat zal ook wel veels te sociaal voor jou zijn.
Dit jaar is er alleen maar indiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets mis mee. Prima te combineren met andere dingen.
[..]
Er zijn inderdaad best een aantal leuke dancefeesten. Gewoon een dagje of avondje/ nachtje met goede muziek. Maar niet een heel weekend tussen allerlei rock, gitaren, metal, gore voorzieningen, tentjes etc. etc._!
Dat is wel heel triest dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef Sok. het volgende:
Ik heb een kaartje gekocht, puur om het te kunnen vertellen dat ik ga, want dat is stoer.
Gewoon lekker stoer doen met een kaartjeLekker stoer.
Lowlands heeft geweldige elektronische muziek, onwetendequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets mis mee. Prima te combineren met andere dingen.
[..]
Er zijn inderdaad best een aantal leuke dancefeesten. Gewoon een dagje of avondje/ nachtje met goede muziek. Maar niet een heel weekend tussen allerlei rock, gitaren, metal, gore voorzieningen, tentjes etc. etc._!
Wat een onzin. Nergens op gebasseerd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:13 schreef Sok. het volgende:
Ik denk dat het eerder aan z'n autistische gedrag ligt
Dat doe jij?quote:Mensen die vriendinnen nemen doen dat puur zodat ze stoer naar singles kunnen kijken.
Wordt verworpen.quote:
Nog steeds denken dat treinen ook maar iets te maken zouden hebben met seks.quote:Anders ga je even je fappen in één of andere nieuwe intercity,
Denken dat een festival de enige manier is om sociaal te doen.quote:dan kunnen de mensen met een sociaal leven gewoon genieten van een festival zonder dat jij erop loopt te zeiken terwijl jij o-zoveel-meer eigenschappen hebt om over gebashed te worden.
Bedankt voor het aanbod, maar dat hoeft niet. Ik ben tegen geweld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:27 schreef Skonk het volgende:
Hey Socios, als je wil kan ik wel een paar Fokkers voor je in elkaar meppen als ze te lastig doen
Ja want ik geef duidelijk aan dat het het enige sociaal moment in het jaar is. Gastquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:28 schreef Socios het volgende:
Denken dat een festival de enige manier is om sociaal te doen._! En dan een half jaar lang uitkijken naar dat ene sociale moment in het jaar?
![]()
Dat is pas sneu.
Dat klinkt leuk! Heb je nog meer van zulks?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lowlands heeft geweldige elektronische muziek, onwetende
Voor een trein gooien danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar dat hoeft niet. Ik ben tegen geweld.
Mensen die anoniem tof doen op een forumquote:
Juist de beste line-up ooit dit jaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef Desunoto het volgende:
De lowlands line-up zuigt dit jaar toch weer ballen.
Geen grimequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Juist de beste line-up ooit dit jaar![]()
Maar inderdaad geen japanse-hentai-punk-rock
![]()
Ik ben anoniem op dit forum ja, maar we kunnen wel een keer afspreken hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mensen die anoniem tof doen op een forum_!
Tevens zou Socios geen bloedvlekken op al die mooie treinen willen zien.
Dat laatste maakt het juist vet, heel veel indie, veel elektronische experimentele muziek, en folk etc. Echt nice.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef Skonk het volgende:
[..]
Geen grime
Geen bluegrass
Geen rap
Geen blues
Geen jazz
Éen reggae artiest
De rest is indie of al een keer op Lowlands geweest
Ik haat indie en ik ga dus dit jaar ook nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat laatste maakt het juist vet, heel veel indie, veel elektronische experimentele muziek, en folk etc. Echt nice.
La-ding-en. Album is sowieso een aanrader. Anders zie fobo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk! Heb je nog meer van zulks?
Tame Impalaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
La-ding-en. Album is sowieso een aanrader. Anders zie fobo.
Mijn topicquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Tame Impala![]()
![]()
Ik sla daarvoor Groove Armada over dit jaar, sowieso was het de vorige keer niet heel ge-wel-dig.
Niet waar, vaak valt het onder folk e.d. En sinds wanneer is pop dan wel een genre?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:39 schreef Desunoto het volgende:
Indie is geen genre jongens, geen genre. 99% van wat mensen "indie" noemen is gewoon pop/rock wat alleen nog niet populair is.
Album heb ik inmiddels binnen. Zal je fobo eens screenen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef friekin_ het volgende:
La-ding-en. Album is sowieso een aanrader. Anders zie fobo.
Goed bezig. Staat hier ook weer aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Album heb ik inmiddels binnen. Zal je fobo eens screenen.
Dit is een van mijn grootste irritaties aan mensen die indie luisterenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:39 schreef Desunoto het volgende:
Indie is geen genre jongens, geen genre. 99% van wat mensen "indie" noemen is gewoon pop/rock wat alleen nog niet populair is.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is wel heel triest dan.Alleen een kaartje kopen om te patsen.
Jij bent zo kankerdom he.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin. Nergens op gebasseerd.
[..]
Dat doe jij?Net als het patsen met je kaartje bij anderen die geen kaartje hebben.
_!
Jij vind Grizzly Bear hetzelfde maken als The Kooks? Wat voor velen indie schijnt te zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:45 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dit is een van mijn grootste irritaties aan mensen die indie luisteren
Zodra jij (iemand uit Nederland) het kent is het al geen indie meer
Het is niet stoer om bands te luisteren die niet bekend zijn
De bands maken allemaal dezelfde kutmuziek, en dat maakt indie dus weer wel tot een genre
Pop is inderdaad ook een redelijk vaag begrip maar in elk geval nog enigszins een genre te noemen. Neem nou twee rockbands. De ene maakt aanstekelijke couplet-refrein-couplet-refrein-refrein muziek en de ander niet zo aanstekelijke muziek waar niet eens echt een refrein inzit. Dan is de eerste meer pop (mede omdat het meer potentie heeft populair te worden) en de ander minder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Niet waar, vaak valt het onder folk e.d. En sinds wanneer is pop dan wel een genre?
Over het algemeen lijkt indie wel redelijk wat op elkaar als bandjes onder die noemer staan omschreven MAAR ik baal er altijd weer van als mensen denken dat iets als The Kooks ook indie.Terwijl ik dan juist meer denk aan Grizzly Bear, Tame Impala, etc etc.
Is dat de line up, ja?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef Inverted_World het volgende:
Vrijdag:
Band of Skulls
Broken Bells
Band of Horses
Jónsi / Caribou
Air
Tame Impala
Enter the Void / Black Sun Empire
Noisia
Zaterdag
Jesca Hoop/ Walls
Mumford & Sons
Snow Patrol . Beach House
Dave Clarke
Zondag
Blaudzun
Moss
Yeasayer
The National
The XX
Massive Attack
Deadmau5
Dr. Lektroluv
Dit is er voor mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef Inverted_World het volgende:
Vrijdag:
Black Sun Empire
Noisia
Zaterdag
Zondag
Deadmau5
Ik doe het puur omdat het lekker stoer is. Daar draait het leven toch om?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Sowieso schelden met ziektes.
Nee dat is waar ik naar toe ga.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat de line up, ja?![]()
Serieus van geen enkel bandje ooit gehoord. Jullie wel?
Deze muziek past wel in mijn 'Goede lounge-muziek'-topic.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:43 schreef friekin_ het volgende:
Goed bezig. Staat hier ook weer aan.Carbonated
Niet gehoord hebben van Deadmau5 is als niet gehoord hebben van Tiëstoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik scheld met kanker voor de huiliesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik doe het puur omdat het lekker stoer is. Daar draait het leven toch om?Lekker stoer.
Aangezien dat enkel is waar ik naar toe ga, zijn er vast dingen zoals Plastikman die je ook vet had gevonden. Maar sommige dingen als dat komen tegelijkertijd met vette ALTO INDIE BANDJES HEquote:
Ook echt dat als voorbeeld noemen terwijl Air en Massive Attack er ook tussen staan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef Skonk het volgende:
[..]
Niet gehoord hebben van Deadmau5 is als niet gehoord hebben van Tiësto
Ik ken er genoeg van en een paar zijn de moeite waard om de televisie voor aan te zetten maar niet om erheen te gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is maar wat je stoer vindt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef Sok. het volgende:
Ik doe het puur omdat het lekker stoer is. Daar draait het leven toch om?Lekker stoer.
Die zijn helemaal niet zo populair als Deadmau5 nu, dus ja die noem ik opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ook echt dat als voorbeeld noemen terwijl Air en Massive Attack er ook tussen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |