Hm, vertel t mij Socios.quote:
Het zou niet getolereerd moeten worden. Op FOK! niet en elders niet.quote:
De vetste dingen komen waarschijnlijk niet op TV. Maar dat komt omdat ze onbekend zijn en het is stoer om naar onbekende bandjes te gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg van en een paar zijn de moeite waard om de televisie voor aan te zetten maar niet om erheen te gaan.
Allebei totaal niet stoer. Men denkt alleen ´stoer´ te zijn. En schelden met ziektes is simpelweg tevens triest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:54 schreef Sok. het volgende:
Hm, vertel t mij Socios.
Wat is stoerder, met kanker schelden, of gewoon lekker stoer op een terras zitten en stoer naar mensen die voorbij lopen kijken?
En waarom dan niet? Omdat je opa er aan dood is gegaan? Pech gehad, mijne ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Het zou niet getolereerd moeten worden. Op FOK! niet en elders niet.
En dat noemt zich dan sociaal.
Oh verdomme. Dus al die tijd dat ik gezellig op een terras zat was ik dus helemaal niet stoer? En ik maar kijken naar iedereen en denken dat k stoer was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Allebei totaal niet stoer. Men denkt alleen ´stoer´ te zijn. En schelden met ziektes is simpelweg tevens triest.
Haha ja deadmau5 gaat al zo lang meequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:54 schreef Skonk het volgende:
[..]
Die zijn helemaal niet zo populair als Deadmau5 nu, dus ja die noem ik op
Spotten met familieleden. Net zo erg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef Skonk het volgende:
En waarom dan niet? Omdat je opa er aan dood is gegaan? Pech gehad, mijne ook
Je leest echt niet he? Deadmau5 is populair op dit moment, Air en Massive Attack nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha ja deadmau5 gaat al zo lang mee![]()
Zelfs mijn vader heeft Massive Attack in de kast liggen naast als zijn beatles/cuby/etc plaaten![]()
Sinds 1987 zijn ze er en meer dan 9 miljoen platen verkocht. En deadmau5?
Hoe spot ik er mee dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Spotten met familieleden. Net zo erg.
Het punt is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:58 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je leest echt niet he? Deadmau5 is populair op dit moment, Air en Massive Attack niet
Bam bitch.quote:Vrijdag:
15/Bravo/Nymfo
15.4/Bravo/Chase&status
17.1/India/OK GO
19.45/Bravo/Air
21.15/Charlie/Tame Impala
22/India/Flying Lotus
23/Black Sun Empire/Schlachthofbronx
0/X-Ray/Martyn
2.3/Bravo/Sub Focus
4/Noisia
Zaterrrrrrdag:
13.3/Bravo/The Q4
15.5/X-Ray/Jack Parow
17.3/Bravo/Magnetic Man
18.2/India/Marina & the Diamonds
20/India/Local Natives
22/India/BEACH HOUSE JA
23/Bravo/Olene Kadar
0.3/X-Ray/Actress
Bravo; Dave Clarke/Len Faki
Zondige zondag:
13/X-Ray/Mount Kimbie ja gvd ja hard bam
14/Surfer Blood, Ingmar Heytze, Alain James
16/X-Ray/Gonjasufi
17.2/India/The Drums
17.5/Bravo/Die Antwoord
19/X-Ray/Nosaj Thing
20.3/India/Shantel/Alpha Qotsa
0.3/Bravo/Major Lazer
KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS tot 4.15
Waarschuw me de volgende keer dat Air of Massive Attack op TMF komt danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het punt is.
In jouw wereldje, is het nu populairder.
Ib4 "TMFquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:00 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarschuw me de volgende keer dat Air of Massive Attack op TMF komt dan
MTV/TMFquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:00 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarschuw me de volgende keer dat Air of Massive Attack op TMF komt dan
Klacht opzich. Vooral MTVquote:
Dat zijn er 7,037,203 teveel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:04 schreef Inverted_World het volgende:
Deadmau5
7,037,203 plays (311,184 listeners)
Alleen Endtroducing was goed. Daarna downhill.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef Inverted_World het volgende:
DJ Shadow stond wel op Sziget en niet op lowlands![]()
![]()
![]()
![]()
100 keer liever dat dan deadmau5
Is er ook nog ´strijd´ en/ of ´kliekjesvorming´ binnen Lowlandsgangers, ja? Ik dacht dat het allemaal ´één voor allen, allen voor één´ was?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef friekin_ het volgende:
Alleen Endtroducing was goed. Daarna downhill.
Ach, dat al het klootjesvolk maar naar die kutmuis gaat, heb ik meer ruimte bij de goede acts.
Ik zou dan ook puur voor entroducingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Alleen Endtroducing was goed. Daarna downhill.
Ach, dat al het klootjesvolk maar naar die kutmuis gaat, heb ik meer ruimte bij de goede acts.
Geen strijd. Ik ben gewoon geen fan van dooie mui5.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Is er ook nog ´strijd´ en/ of ´kliekjesvorming´ binnen Lowlandsgangers, ja? Ik dacht dat het allemaal ´één voor allen, allen voor één´ was?Gebroederlijk met z´n allen naar dezelfde muziek luisteren etc.
Voordat je het niet was opgevallen. Lowlands is heel breed qua muziek, van Metal tot Indie/experimental tot Hip-Hop R&B tot Techno/Minimal en D&Bquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Is er ook nog ´strijd´ en/ of ´kliekjesvorming´ binnen Lowlandsgangers, ja? Ik dacht dat het allemaal ´één voor allen, allen voor één´ was?Gebroederlijk met z´n allen naar dezelfde muziek luisteren etc.
Het is allemaal kutmuziek. Het ene alleen kutter dan het andere.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Voordat je het niet was opgevallen. Lowlands is heel breed qua muziek, van Metal tot Indie/experimental tot Hip-Hop R&B tot Techno/Minimal en D&B
Dit niet weten en wel zo'n topic maken .![]()
![]()
![]()
Je moet die shoutbox bij Lowlands op last.fm soms even bekijken. Humor! Het is dat ze elkaar waarschijnlijk niet fysiek zullen tegenkomen/herkennen maar anders had er bloed gevloeid hoor!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zoiets als populariteit onder verschillende doelgroepen.quote:
quote:danwramrich wrote:
Saturday morning
So this band does exists. In Him lyrics by Lily Allen says: He's favourite is Creedence Clearwater Revival.. I'll listen to them now
En waar houdt Socios van?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is allemaal kutmuziek. Het ene alleen kutter dan het andere.
Dat is wel een vet nummer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:43 schreef friekin_ het volgende:
Om het topic bijna mee af te sluiten
Je kunt wel elke dag vullen met alleen electro kneus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet heel Lowlands bestaat uit electro.
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je kunt wel elke dag vullen met alleen electro kneus.
Je zult ongetwijfeld in aanraking komen met rock- en metaltuig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef Inverted_World het volgende:
Je kunt wel elke dag vullen met alleen electro kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |