Lekker achter je peeceetje zitten!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Socios het volgende:
Lowlands![]()
Allemaal mensen die vertellen dat ze naar Lowlands gaan.Nou, stoer hoor!
_!
Kutfestivals.![]()
En dan ook een half jaar van te voren al nergens anders meer over kunnen praten.![]()
Echt, royal sadness.![]()
!!11
Mensen die oordelen over dingen waar ze nix vanaf weten en nog nooit geweest zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Socios het volgende:
Lowlands![]()
_!
Kutfestivals.![]()
En dan ook een half jaar van te voren al nergens anders meer over kunnen praten.![]()
!!11
Dat vooral, hoewel wel een terechte klacht....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef woozi het volgende:
[..]
Mensen die oordelen over dingen waar ze nix vanaf weten en nog nooit geweest zijn.
Ik ben er 1 keer geweest, ik mag dus oordelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef woozi het volgende:
[..]
Mensen die oordelen over dingen waar ze nix vanaf weten en nog nooit geweest zijn.
Je houdt ervan of niet hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:09 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, ik mag dus oordelen.
Zwaar overschat festival. Gezellig? de gemiddelde kroeg is behagelijker. Druk? ja
Als je toen in de bosjes bent gaan schijten, heb je iets niet helemaal goed begrepen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:09 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, ik mag dus oordelen.
Ah, wat lief, een autistje in het wild. Eng he, mensenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Dus? ook al had TS 8 kaartjes. het is gewoon een kankerfestival met zwaar tegenvallende muziek. Maarja voor drankemansoren is muziek altijd mooi.
OHJAAA het gaat niet om de muziek; maar om de "Gezelligheid"![]()
![]()
![]()
Misschien, maar dat kaartje kostte me wel 140 eries. Daar kan ik in mijn stamkroeg 70 biertjes van halenquote:
Ik koop elk jaar mijn kaartje op dag éénquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Evienne het volgende:
Mensen die als een idioot kaartjes gaan kopen terwijl er enkel nog twijfelachtige bandjes bevestigd hebben
Mensen die hun kaartje dan later weer voor 200% van de prijs (of meer) verkopen aan mensen die wél écht willen gaan
Ik zeg, boycot.
Je houdt ervan of niet hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Dus? ook al had TS 8 kaartjes. het is gewoon een kankerfestival met zwaar tegenvallende muziek. Maarja voor drankemansoren is muziek altijd mooi.
OHJAAA het gaat niet om de muziek; maar om de "Gezelligheid"![]()
![]()
![]()
TS komt op zwarte marktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Misschien, maar dat kaartje kostte me wel 140 eries. Daar kan ik in mijn stamkroeg 70 biertjes van halen![]()
tiefus zwarte markt
Waarom ga je danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Misschien, maar dat kaartje kostte me wel 140 eries. Daar kan ik in mijn stamkroeg 70 biertjes van halen![]()
tiefus zwarte markt
Helaas is niet iedereen zoals jij en zal Marktplaats komende maanden vol staan met kaartjes van mensen zoals ik hierboven noemde.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop elk jaar mijn kaartje op dag één
Ohh, kijk mensen een loslopende kankermongool. Wat schattig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, wat lief, een autistje in het wild. Eng he, mensen
Mijn eerste post was een duidelijk troll. Kankerneus.quote:Als je toen in de bosjes bent gaan schijten, heb je iets niet helemaal goed begrepen.
Ga ik dan? ik ben niet de TS. Maar de keer dat ik ging was het kaartje 140 eurie.quote:
Retestrakke-comebackquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:14 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ohh, kijk mensen een loslopende kankermongool. Wat schattig.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:14 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ohh, kijk mensen een loslopende kankermongool. Wat schattig.
[..]
Mijn eerste post was een duidelijk troll. Kankerneus.
So true.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Evienne het volgende:
Mensen die als een idioot kaartjes gaan kopen terwijl er enkel nog twijfelachtige bandjes bevestigd hebben
Mensen die hun kaartje dan later weer voor 200% van de prijs (of meer) verkopen aan mensen die wél écht willen gaan
Ik zeg, boycot.
Ik zou best elk jaar gelijk een kaartje kunnen kopen, er staat altijd wel genoeg interessants op het programma. Ik kan me dan ook best voorstellen dat er mensen zijn die dat doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Evienne het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:24 schreef Pencile het volgende:
[..]
Mensen die naar lowlands gaan 8/10 keer
Definieer pauper. Kost je toch al gauw een paarhonderd euro tegenwoordig om daar een weekendje te verblijvenquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Definieer pauper. Kost je toch al gauw een paarhonderd euro tegenwoordig om daar een weekendje te verblijven
Jij bent echt knap. En nu moet je niet de letterlijke vertaling van knap op gaan zoeken want ik bedoel eigenlijk dat je levenloos bent. En met levenloos bedoel ik dom.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:39 schreef donthate het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij faalt erg mensen die pauperig altijd de letterlijke vertaling gaan zoeken
Hoezo zouden ze dat moeten verbieden? Gewoon marktwerking toch? Als mensen bereid zijn een kaartje te kopen voor de lineup bekend is moeten ze dat gewoon doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:46 schreef Desunoto het volgende:
Waarom is dat niet verboden eigenlijk? Hoezo mag je kaartjes verkopen voor een product dat nog niet bestaat/niet af is?
Treurig figuur ga lekker treinen spotten terwijl wij lekker feesten op lowlands, heb je er last van ? denk het niet dus kruip maar weer lekker in je hol en log lekker in op je treinen forum om je puddingbuks lekker te bevredigen bij het zien van een koploperquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Socios het volgende:
Lowlands![]()
_!
Kutfestivals.![]()
!!11
Ik ga er eigenlijk alleen naar toe om te feesten. Die bandjes zullen me een zorg wezenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:45 schreef Desunoto het volgende:
Sowieso kutfestivals die kaartjes verkopen voordat de line-up bekend is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap niet waarom ze dat nog doen. Benadeel je alleen muziekliefhebbers mee.
Maar ja... aan de andere kant kom je de geforceerde kijk mij cool zijn want ik ga naar Lowlands mensjes weer tegemoet want die kopen ze toch wel om later te kunnen zeggen "JA DIE BAND HEB IK NOG GEZIEN OP LOWLANDS TOEN ZE NOG KLEIN WAREN, NU ZIJN ZE KUT".
Ze hoeven het niet perse te verbieden maar ik zou het goedkeuren als ze het wel doen. Want het bespaart een hoop gezeik voor muziekliefhebbers die dus voor de muziek komen en niet de zogenaamde "gezelligheid want oeh jeej het is zo gezellig daarom kom ik". Als het al uitverkocht is voordat de helft van de line-up bekend is, dat is gewoon shit voor mensen die af willen wachten of hun favoriete band er wel staat bijvoorbeeld. Als de kaartverkoop pas zou beginnen als alles bekend is, is iedereen tevreden. Nu niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze dat moeten verbieden? Gewoon marktwerking toch? Als mensen bereid zijn een kaartje te kopen voor de lineup bekend is moeten ze dat gewoon doen.
Wel opvallend overigens dat het zo snel is uitverkocht, meestal worden er al wel tickets verkocht maar duurt het echt nog wel tot het grootste deel van de bands bekend is.
En dan heb je straks allemaal mensen met kaartje die niet tevreden zijn met de line-upMaargoed, die kunnen het weer voor een flinke duit doorverkopen.
Als alle muziek liefhebbers een kaartje hebben krijg je weer gezeik voor de mensen die voor de gezelligheid komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze hoeven het niet perse te verbieden maar ik zou het goedkeuren als ze het wel doen. Want het bespaart een hoop gezeik voor muziekliefhebbers die dus voor de muziek komen en niet de zogenaamde "gezelligheid want oeh jeej het is zo gezellig daarom kom ik". Als het al uitverkocht is voordat de helft van de line-up bekend is, dat is gewoon shit voor mensen die af willen wachten of hun favoriete band er wel staat bijvoorbeeld. Als de kaartverkoop pas zou beginnen als alles bekend is, is iedereen tevreden. Nu niet.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij bent echt knap. En nu moet je niet de letterlijke vertaling van knap op gaan zoeken want ik bedoel eigenlijk dat je levenloos bent. En met levenloos bedoel ik dom.
Dan hebben ze hun geld eerder binnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:45 schreef Desunoto het volgende:
Sowieso kutfestivals die kaartjes verkopen voordat de line-up bekend is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap niet waarom ze dat nog doen.
Nee hoor want als de kaartverkoop begint als alles bekend is dan heeft iedereen evenveel kans om aan een kaartje te komen en weet iedereen PRECIES waarvoor ze komen. Vind ik eerlijker.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Als alle muziek liefhebbers een kaartje hebben krijg je weer gezeik voor de mensen die voor de gezelligheid komen
Goed punt mien jonge.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee hoor want als de kaartverkoop begint als alles bekend is dan heeft iedereen evenveel kans om aan een kaartje te komen en weet iedereen PRECIES waarvoor ze komen. Vind ik eerlijker.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:08 schreef Moos. het volgende:
Is TS Überhaupt ooit op LowLands van zijn zolderkamertje af geweest?
Mag ik nou antwoord?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Socios het volgende:
Treinen en Zolderkamertjes > Lowlands
(Ik heb btw geen zolderkamertje)
jawelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:15 schreef Socios het volgende:
Je dacht toch niet dat ik naar Lowlands ben gegaan of ga?!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:16 schreef donthate het volgende:
[..]
jawel omdat je oordeelt over iets, waar je blijkbaar nooit bent geweest.
Kelder?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Socios het volgende:
Treinen en Zolderkamertjes > Lowlands
(Ik heb btw geen zolderkamertje)
ik ookquote:
jawel, hoe kan je anders oordelen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:15 schreef Socios het volgende:
Lekker boeiend gast, ga lekker kwijlen bij je ICM's aan de andere kant van het water bij Lowlands tussen Amersfoort en Zwolle enzo en laat die mensen lekker chillen daar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:15 schreef Socios het volgende:
Door wie? Geef het nou maar toe, je argumenten zijn zo slap net zo slap als je lul, als je een lekker wijf ziet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:18 schreef Socios het volgende:
Hoezo zou iemand niet mogen oordelen over iets dat bij voorbaat al als triest bestempeld kan worden?
Noem dan eens wat punten wat jij als triest bestempelt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:21 schreef Socios het volgende:
Uit de verhalen en van tv is het wel duidelijk dat het een triest festival is.
Gelukkig is degene die het zegt ook geen 100%quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Lowlands.Pure baggerkanker.
Net zoals Gaypop.
Graspop.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:51 schreef DeBassist het volgende:
GRASPOOOOOOOOOOOPPPPPPPP!!!!!!!!!!!
(trolltroll)
En dat weet jij.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gelukkig is degene die het zegt ook geen 100%
quote:
Omdat Lowkk heel dom is en de mensen trappen er met blote ogen in.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:46 schreef Desunoto het volgende:
Waarom is dat niet verboden eigenlijk? Hoezo mag je kaartjes verkopen voor een product dat nog niet bestaat/niet af is?
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef nozem het volgende:
Lowlands is een festival waar je heerlijk naar de kloten kunt gaan. Waar niemand je daar op aankijkt. Waar je nooit gezeik hebt omdat je tegen iemand aanbotst of omdat je 'iemand verkeerd aankijkt'. En waar je een extreem breed palet aan muziek kunt vinden. Van traditionele folk tot snoeiharde electrobeats.
Op zich niks mis mee dus. Ware het niet dat het inmiddels op de een of andere duistere reden - het festival bestaat al bijna 20 jaar - ineens een hype is geworden waardoor het nu al zonder een fatsoenlijke naam uitverkocht is.
Gelukkig zijn er inmiddels honderden alternatieven in Europa.
Ouder worden zuigt, nietwaar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
Grapje, ik ben er wel eens geweest en het was wel leuk hoor, leuke mensen ook wel maar als ik tegenwoordig zie wat er rondloop (filmpjes etc.) heb ik er al geen zin meer in.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Mag ik in je tentje slapen bij Rock am Ring?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef Smart_ass het volgende:
Wd is een vies wijf dat zich tijdens Lowlands niet doucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |