Door wie? Geef het nou maar toe, je argumenten zijn zo slap net zo slap als je lul, als je een lekker wijf ziet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:18 schreef Socios het volgende:
Hoezo zou iemand niet mogen oordelen over iets dat bij voorbaat al als triest bestempeld kan worden?
Noem dan eens wat punten wat jij als triest bestempelt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:21 schreef Socios het volgende:
Uit de verhalen en van tv is het wel duidelijk dat het een triest festival is.
Gelukkig is degene die het zegt ook geen 100%quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Lowlands.Pure baggerkanker.
Net zoals Gaypop.
Graspop.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:51 schreef DeBassist het volgende:
GRASPOOOOOOOOOOOPPPPPPPP!!!!!!!!!!!
(trolltroll)
En dat weet jij.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gelukkig is degene die het zegt ook geen 100%
quote:
Omdat Lowkk heel dom is en de mensen trappen er met blote ogen in.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:46 schreef Desunoto het volgende:
Waarom is dat niet verboden eigenlijk? Hoezo mag je kaartjes verkopen voor een product dat nog niet bestaat/niet af is?
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:28 schreef nozem het volgende:
Lowlands is een festival waar je heerlijk naar de kloten kunt gaan. Waar niemand je daar op aankijkt. Waar je nooit gezeik hebt omdat je tegen iemand aanbotst of omdat je 'iemand verkeerd aankijkt'. En waar je een extreem breed palet aan muziek kunt vinden. Van traditionele folk tot snoeiharde electrobeats.
Op zich niks mis mee dus. Ware het niet dat het inmiddels op de een of andere duistere reden - het festival bestaat al bijna 20 jaar - ineens een hype is geworden waardoor het nu al zonder een fatsoenlijke naam uitverkocht is.
Gelukkig zijn er inmiddels honderden alternatieven in Europa.
Ouder worden zuigt, nietwaar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
Grapje, ik ben er wel eens geweest en het was wel leuk hoor, leuke mensen ook wel maar als ik tegenwoordig zie wat er rondloop (filmpjes etc.) heb ik er al geen zin meer in.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Mag ik in je tentje slapen bij Rock am Ring?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef Smart_ass het volgende:
Wd is een vies wijf dat zich tijdens Lowlands niet doucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |