Wie weetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mag ik dan meedoen?Mag jij eens met twee mannen
![]()
wowquote:
Volgens mij woon ik op .. 't schipholt. Maar ik woon gelijk naast het Oikos. Zie de achterkant van het Helios flat vanuit mijn slaapkamerraam.quote:
Ahaaa, de boerderijen die daar nog staan of de kant van de C1000 op? Glanerbrug is nog groot ook nogquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:10 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Volgens mij woon ik op .. 't schipholt. Maar ik woon gelijk naast het Oikos. Zie de achterkant van het Helios flat vanuit mijn slaapkamerraam.
daniel!, vanavond rouwhorst en gerard!quote:
Ja, C1000 is nog wel een kleine 5min fietsen. Maar wel aan dezelfde kant! Welke wijk kom jij dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahaaa, de boerderijen die daar nog staan of de kant van de C1000 op? Glanerbrug is nog groot ook nog
geen sport, gewoon ffquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook gaan bingoën, wat een domme 'sport' is dat :$.
Oh nou, Sander, Assiej en Daniel ofzo?quote:
Oorspronkelijk uit de muziekbuurt. Maar nu woon ik op de Eschmarkequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:16 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ja, C1000 is nog wel een kleine 5min fietsen. Maar wel aan dezelfde kant! Welke wijk kom jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |