Wat heb ik nodig?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil nu wel eens de leerling zijn en niet de leraar![]()
[..]![]()
wel voorzichtig doen hoor, Samzz heeft hem nog nodig
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef haakon het volgende:
[..]
geeft niet, ik heb gewoon een ontzettende trieste humor
beter laag niveau dan geen niveauquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
nou nou die absoluut geen seks wil klinkt ook zo uit het stenen tijdperk..
ik heb er geen behoefte aan dat is wat andersen ik wil het met iemand speciaal doen
en het is all sarcasme
mannen niveau- laag niveau -
sorry guys
@Selma, ik weet zeker dat je een hotte milf bent
Jazekrr bij rouwhorstquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
oké, trainen bij rouwhorst? ik ga sowieso naar die snackbar daar
Jij wil/hebt nu een jochie?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb ik nodig?
En ik weet het wel, want ik heb alleen maar mannen in bedTijd voor wat anders.
Je hoeft niet oud te zijn om ervaring te hebbenquote:
Jonger dan 18 doe ik echt niet aan. En dan voel ik me al oudquote:
daarom moeten wij chocolademelk gaan drinken, dan denk je daar niet aan!, wanneer spreken we afquote:
ik kom wel ff kijken, mag datquote:
Waar in Glanerbrug zit je?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:03 schreef Ballantines het volgende:
Gelijk maar even mijn geboortedatum ingevuld in mijn profiel... Je weet maar nooit wanneer het van pas kan komen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:03 schreef Ballantines het volgende:
Gelijk maar even mijn geboortedatum ingevuld in mijn profiel... Je weet maar nooit wanneer het van pas kan komen
Geen idee, ik zou zeggen don't tryquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik kom wel ff kijken, mag dat
Seksualiteit Hetroquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:03 schreef Ballantines het volgende:
Mag ik dan meedoen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jonger dan 18 doe ik echt niet aan. En dan voel ik me al oud
Ik doelde op t zelfde geslacht
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou zeggen don't try
want we trainen met paar teams samen en de baas van rouwhorst
DUS!?!?!?!?!!?!!?!!!???!!!!??????quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou zeggen don't try
want we trainen met paar teams samen en de baas van rouwhorst
Best fout voor iemand die alleen maar mierenneukt en zeurt over andermans spel/typefoutenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Best fout voor iemand die zelf ook telkens de meest dramatische spel- en typefouten maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |