Volgende keer door de week als je gaat smoken moet je het zeggen.quote:
Haha hoe kom je daar nou bijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:01 schreef Kreator het volgende:
Ik heb wel vervoer, maar Ratel vind mij geloof ik niet zo aardig als jou, Robin.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Volgende keer door de week als je gaat smoken moet je het zeggen.
Ohquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik viste gewoon even naar aandacht..
.
Ik vanmiddag nog. Wel hash.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:05 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt al jaaaaaaaaaaaaaren geen jointje meer gerookt. Volgens mij val ik na 3 trekken in een diep coma.
Toen ik 17 was, rookte ik 3 jointjes per dag. Al was dat niet erg goed voor schoolresultaten...quote:
Daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen ik 17 was, rookte ik 3 jointjes per dag. Al was dat niet erg goed voor schoolresultaten...
Of je krijgt een ontzettende lachkick.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:05 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt al jaaaaaaaaaaaaaren geen jointje meer gerookt. Volgens mij val ik na 3 trekken in een diep coma.
Dan word je echt teringbrak wakker manquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of je krijgt een ontzettende lachkick.
Ik was gisteravond ook knetterstoned. Ben toen maar gauw naar bed gegaan.
Daar heb ik gelukkig geen last van. Juist als ik langer wakker blijf ben ik de volgende dag verrot. (lees:nog stoned)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dan word je echt teringbrak wakker man
Nou, ik kom er zo er aan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ietsje te veel van het goede.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die gast armen hebben, niet te zuinig
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
bowlen is inderdaad leukvooral bij de marke in wierden. kun je mooi knooien met die knopjes.
dus telkens als iemand gaat gooien op het knopje drukken dat de kegels weer allemaal rechtop gezet worden.
denk afhankelijk of je een gamer bent of nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:20 schreef Kreator het volgende:
Zal ik nog even snel een WII kopen, of gaat dat echt snel vervelen zoals iedereen die er 1 heeft zegt...
PC gamer wel. Xbox en Ps3 speel ik niet zo vaak. Zijn maar weinig games die me boeien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:20 schreef Redbaron het volgende:
denk afhankelijk of je een gamer bent of niet
denk dat je m dan beter kunt laten liggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
PC gamer wel. Xbox en Ps3 speel ik niet zo vaak. Zijn maar weinig games die me boeien.
Ze woont vlakbij t centrum plein..dus bussen genoegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef Robinhoo het volgende:
Komt er een bus van conexxion dicht bij jou huis langs Selma?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze woont vlakbij t centrum plein..dus bussen genoeg
Jaaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Dan kan ik gewoon in mijn bus blijven zitten tot centrumplein.
*mijn gezicht toen ik dit lasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vanwege een jointje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
*mijn gezicht toen ik dit las....... *
Kom jij anders ff hier?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze woont vlakbij t centrum plein..dus bussen genoeg
Ik heb er een en die woont niet meer thuis.quote:
Speler of een echte fan ala markoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb er een en die woont niet meer thuis.Madam zit bij zo'n Heraclesgozer.
Hmm oke!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb er een en die woont niet meer thuis.Madam zit bij zo'n Heraclesgozer.
Hoe, wat, waar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:44 schreef Redbaron het volgende:
Niemand die vannacht als gesprekspartner wil dienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |