PC gamer wel. Xbox en Ps3 speel ik niet zo vaak. Zijn maar weinig games die me boeien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:20 schreef Redbaron het volgende:
denk afhankelijk of je een gamer bent of niet
denk dat je m dan beter kunt laten liggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
PC gamer wel. Xbox en Ps3 speel ik niet zo vaak. Zijn maar weinig games die me boeien.
Ze woont vlakbij t centrum plein..dus bussen genoegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef Robinhoo het volgende:
Komt er een bus van conexxion dicht bij jou huis langs Selma?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze woont vlakbij t centrum plein..dus bussen genoeg
Jaaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Dan kan ik gewoon in mijn bus blijven zitten tot centrumplein.
*mijn gezicht toen ik dit lasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of je krijgt een ontzettende lachkick.
Ik was gisteravond ook knetterstoned. Ben toen maar gauw naar bed gegaan.
Vanwege een jointje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
*mijn gezicht toen ik dit las....... *
Kom jij anders ff hier?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze woont vlakbij t centrum plein..dus bussen genoeg
Ik heb er een en die woont niet meer thuis.quote:
Speler of een echte fan ala markoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb er een en die woont niet meer thuis.Madam zit bij zo'n Heraclesgozer.
Hmm oke!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb er een en die woont niet meer thuis.Madam zit bij zo'n Heraclesgozer.
Hoe, wat, waar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:44 schreef Redbaron het volgende:
Niemand die vannacht als gesprekspartner wil dienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |