quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het leuke is, dat ik vanwege mijn gewicht aan de 90mg per dag zit, terwijl de officiele max dosis 54 gram is![]()
er werd ook wel al gezegd dat ik dit kon verwachten, dus volgende week maar even naar de dokter
Ohja, dat soort grappenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
oh en ja de bijwerkingen op de bijsluiter zijn de klassieke geintjes als hoofdpijn, hoge bloeddruk, hartkloppingen, misselijkheid enz. enz. dus het kan door de concerta komen (het blijft een amphetamine natuurlijk)
we'll see
Samen met Rinske?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi.![]()
Ik ben bij mijn paps en mams, maar die zijn er niet.Wel lekker knuffelen met Rinske en straks in bad.
Whaaaaaa geweeeeeeeeeeeeeeldig!quote:
Is dit goed voor de beeldvorming van Greys? Is dit een topper voor haar image?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Het is een geweldig cadeauIs het zo'n kleintje? Die vind ik leuk
Greys heeft ook zo'n klein laptopje, een roze
Heb ik dat uberhaupt nog, een imago?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dit goed voor de beeldvorming van Greys? Is dit een topper voor haar image?![]()
![]()
Tis dat ik ff wilde zien en horen hoe dat overkwam op mnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef Greys het volgende:![]()
Oh-oh, ik probeer je absoluut niet te bekeren hoor (as if) maar zeg eens eerlijk... vind je dit niet stiekem best een lekker refrein hebben voor een Songfestivalnummer? Zelfs Heer G vindt het tof en die kotst echt op eurovisie
Funk!!! De inzending van Litouwen.
#\bladibla, tis een compjoeter, en hijs grijsquote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis dat ik ff wilde zien en horen hoe dat overkwam op mnnieuwe notebook
, maar tis best aardig, zal dus wel niks winnen
#\oh typen is wel ff wennen
Oh das wel kut... echt ook duits toetsenbordje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Medion 10" staat op de doos, wat moet je nog meer weten?
Dat Duits toetsenbord faalt wel hard zeg
Waarom zit ik in hemelsnaam naar GTST te kijken terwijl ik X-Factor wil zien?
Ja duits toetsenbord...Maar ik heb m op Engels staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh das wel kut... echt ook duits toetsenbordje?met alle umlauts en ellende erop?
Wel engelse OS hoop?
Hmm gewoon een keer opnieuw installeren met een NL danwel Engels Windowsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja duits toetsenbord...Maar ik heb m op Engels staan.
Hele set up en msn en zo is auch auf Deutsch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |