Thanksquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
@MB wat balen van Ziggy
@enfermera wens je man maar beterschap
@nok zoetjes aan opbouwen en anders toch even een bezoekje aan de HA?
Nou, ze poepen ook in die bak he, dus het lijkt me best ranzig om een handdoek neer te leggen. Maar ik zat idd te denken over een alternatief voor die korrels, ik heb alleen nog niks verzonnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 16:48 schreef Ynske het volgende:
is het geen optie om zolang geen korrels in de bak te leggen maar een handdoek? zodat die iig niet aan dr bips kunnen blijven plakken?
misplassen, das niet fijn.
kan t niet zijn dat die staart van t vele wassen van de laatste tijd is?
Dat ben ik nu ook jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 16:51 schreef Ml-etje het volgende:
Jee MB je zou bijna blij zijn dat je veel thuis bent.
klopt maar als je t er dan met een zakje uithaalt. al is t maar tot dr staart enzo beter is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ze poepen ook in die bak he, dus het lijkt me best ranzig om een handdoek neer te leggen. Maar ik zat idd te denken over een alternatief voor die korrels, ik heb alleen nog niks verzonnen.
Dat van die staart denk ik ook ja.
Mja.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 17:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt maar als je t er dan met een zakje uithaalt. al is t maar tot dr staart enzo beter is.
k heb saar ook een paar dagen op een handdoek gehad zitten. Ok tis iets minder qua meer opruimen enzo maar tis ook makkelijker voor haar om dr kont dan schoon te houden
handdoek niet vernieuwen, maar poep wel wegscheppen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja.
Maar dan kunnen ze het niet begraven en is de kans dat ze erin gaan staan nog groter. Of ik moet na elke drol de handdoek vernieuwen, maar dat kost dan 10 handdoeken per dag ofzo
Oh ja, dat zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
handdoek niet vernieuwen, maar poep wel wegscheppen.
lijkt me
probeer alleen maar mee te denken
Geeft niet!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ze poepen ook in die bak he, dus het lijkt me best ranzig om een handdoek neer te leggen. Maar ik zat idd te denken over een alternatief voor die korrels, ik heb alleen nog niks verzonnen.
Dat van die staart denk ik ook ja.
[..]
Dat ben ik nu ook ja
En thanks all
Enfermera, ik had er eerst overheen gelezen maar: ieks [ afbeelding ] Klinkt pijnlijk! Beterschap voor je man.
En nok had ik ook overheen gelezensterkte met aansterken
En zojuist, toen ik een keer *niet* achter dr aanliep, heeft ze wéér voor de bak gezeken. Het lijkt Sjon wel
Ohjeequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
ah getver, enorme koppijn![]()
volgende week toch maar eens bloeddruk laten controleren, ik begin te vermoeden dat het door de hoge dosis concerta komt
het leuke is, dat ik vanwege mijn gewicht aan de 90mg per dag zit, terwijl de officiele max dosis 54 gram isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhjeeJa, dat kan, koppijn van hoge bloeddruk. Ook tintelingen in je handen?
Das niet zo goed als dat een bijwerking is van concerta..
Vervelend zeg. Maar gelukkig kun je de symptomen al linken naar een (mogelijke) oorzaak. Hoef je er hopelijk niet te lang mee te sukkelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
oh en ja de bijwerkingen op de bijsluiter zijn de klassieke geintjes als hoofdpijn, hoge bloeddruk, hartkloppingen, misselijkheid enz. enz. dus het kan door de concerta komen (het blijft een amphetamine natuurlijk)
we'll see
nee inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Maar gelukkig kun je de symptomen al linken naar een (mogelijke) oorzaak. Hoef je er hopelijk niet te lang mee te sukkelen.
Je weet dat je cocos uit een flesje in je krullen kunt doen he?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee inderdaad
en het is ook niet alsof ik er dagen achter elkaar last van heb, maar ik merk wel dat ik er vaker en pijnlijker last van heb dan normaal
oh zou dat het zijn, en ik al die kokosnoten maar openkraken met mijn schedelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet dat je cocos uit een flesje in je krullen kunt doen he?Hoef je geen cocosnoten aan je haar te hangen.
Oh, arme jijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja. Ik heb het refrein van Shalalie in mijn hoofd. Omdat mijn ouders zo'n enge nederlands pop zender op hadden staan.
Zwabje toch........quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh zou dat het zijn, en ik al die kokosnoten maar openkraken met mijn schedel
Ik heb een betere optie: dadelijk zwaar klassiek zingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, arme jij
Ik vind het wel leuk, maar ik weet dat je het niet wilde. Sterkte
Doe maar even de funk hierboven dan, het refrein daarvan mag vast blijven hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |