abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:04:10 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_78778137
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
Kleine laptops heten Netbooks mensen
Zeiksnor
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_78778138
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:03 schreef Maes het volgende:

[..]

Ja ja klein laptoppie klinkt leuker
En kleine roze laptoppies heten gaybooks
pi_78778150
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Zeiksnor
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:04:42 #154
176471 oh-oh
pi_78778159
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Maes het volgende:

[..]

Het is een geweldig cadeau Is het zo'n kleintje? Die vind ik leuk Greys heeft ook zo'n klein laptopje, een roze
Tis idd een kleintje
En tis idd ook heel geweldig en lief
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_78778163

Ik heb vandaag mijn halve jeugd weggegooid. Grote opruiming op de zolder van mijn ouders en 2 wagenladingen vol oud papier weggebracht.
Nu heb ik nog een zeer selecte selectie kindertekeningen en schriftjes over.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:05:07 #156
176471 oh-oh
pi_78778169
Hijs denk ik alleen niet roze

* stampvoet*
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:06:43 #157
176471 oh-oh
pi_78778234
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef Cat22 het volgende:

Ik heb vandaag mijn halve jeugd weggegooid. Grote opruiming op de zolder van mijn ouders en 2 wagenladingen vol oud papier weggebracht.
Ik ben ergens wel blij dat mijn ma zulke dingen haast nooit bewaarde, scheelt mij weer een hoop zooi
Ik heb alleen een dagboekje van haar, van toen ze zwanger was van mij en toen ik er was, tot mijn zusje kwam, mn eerste twee jaar dus.
Das alleen haast niet leesbaar, want tis handgeschreven en niemand kan mijn moeders handschrift ontcijferen, zijzelf ook niet
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:06:57 #158
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_78778248
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Hijs denk ik alleen niet roze

* stampvoet*
Nou ja zeg
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:07:21 #159
176471 oh-oh
pi_78778265
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef Maes het volgende:

[..]

Nou ja zeg
Ja, dat mag ie dan goedmaken door dr een camera bij te gooien
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:09:04 #160
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_78778326
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef Cat22 het volgende:

Was het moeilijk?
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_78778411
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ben ergens wel blij dat mijn ma zulke dingen haast nooit bewaarde, scheelt mij weer een hoop zooi
Ik heb alleen een dagboekje van haar, van toen ze zwanger was van mij en toen ik er was, tot mijn zusje kwam, mn eerste twee jaar dus.
Das alleen haast niet leesbaar, want tis handgeschreven en niemand kan mijn moeders handschrift ontcijferen, zijzelf ook niet
Ik vind het wel leuk hoor, die oude dingen. HBO en Uni spul heb ik allemaal weggesmeten, da's achterhaalde info. Maar om te kijken hoe ik van kleuter naar brugger groeide, da's leuk. En goed voor je zelfbeeld, mijn basisschoolschriftjes voor rekenen en taal stonden vol tienen. Een acht was erg toen nog matigjes.

En ik heb mijn blokfluit weer gevonden! En hij doet het nog! Als is hij niet meer helemaal op toon na 20 jaar zolder.

En ach, verschil moet er zijn... ik krijg oude rotzooi van mijn ouders, jij een netbook.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:12:47 #162
176471 oh-oh
pi_78778480
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk hoor, die oude dingen. HBO en Uni spul heb ik allemaal weggesmeten, da's achterhaalde info. Maar om te kijken hoe ik van kleuter naar brugger groeide, da's leuk. En goed voor je zelfbeeld, mijn basisschoolschriftjes voor rekenen en taal stonden vol tienen. Een acht was erg toen nog matigjes.

En ik heb mijn blokfluit weer gevonden! En hij doet het nog! Als is hij niet meer helemaal op toon na 20 jaar zolder.

En ach, verschil moet er zijn... ik krijg oude rotzooi van mijn ouders, jij een netbook.
Ja idd!
Ik heb wel mn eigen dagboeken van tijdens mn studie nog en in de UK en van bij Virgin.
Als ik die nog wel es lees schaam ik me dood
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:13:13 #163
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78778508
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wat een gedoe nog zeg!
Ja, echt.
En hij zit nu te spoelen, en het is zo pijnlijk.. Echt sneu. Nouja. Ik heb het weer goed verbonden, die sukkels hadden er een vet gaasje op gedaan maar niet zo vet dat het niet aan de wond plakt, dus die kregen we er niet af. Ja, middels helse pijnen, maar dat doen we maar niet.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_78778654
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:09 schreef Maes het volgende:

[..]

Was het moeilijk?
Nee, helemaal niet. Je moet dan ook gewoon resoluut zijn en schiften. Want of je nu 1 schrift of 10 schriften van hetzelfde jaar bewaart, dat maakt voor het beeld niet uit. En het ligt al jaaaaaren op zolder, dan is het ook niet alsof je het nu opeens dagelijks gaat doorlezen. Ik heb wel expres één doos van thuis uit meegenomen en had met mezelf afgesproken dat ik niet meer mee terug mocht nemen als in die doos paste. En dat is als vanzelf gelukt. Mijn moeder is ook resoluut geweest, maar mijn vader is iets meer bewaarderig en vond opeens weer een excuus om zijn spul niet op te ruimen.

Er zaten wel pareltjes tussen. Mijn blokfluit bij voorbeeld. maar ook een werkstuk wat ik heb gemaakt over de familiegeschiedenis. Inclusief originele voedselbonnen en een handgeschreven gedicht van mijn opa van meer dan 60 jaar geleden. Dat gaat uiteraard niet weg.
pi_78778722
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik wil echt met je trouwen en dan samen uren in de keuken staan en samen lezen en Japans leren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:19:26 #166
176471 oh-oh
pi_78778780
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Je moet dan ook gewoon resoluut zijn en schiften. Want of je nu 1 schrift of 10 schriften van hetzelfde jaar bewaart, dat maakt voor het beeld niet uit. En het ligt al jaaaaaren op zolder, dan is het ook niet alsof je het nu opeens dagelijks gaat doorlezen. Ik heb wel expres één doos van thuis uit meegenomen en had met mezelf afgesproken dat ik niet meer mee terug mocht nemen als in die doos paste. En dat is als vanzelf gelukt. Mijn moeder is ook resoluut geweest, maar mijn vader is iets meer bewaarderig en vond opeens weer een excuus om zijn spul niet op te ruimen.

Er zaten wel pareltjes tussen. Mijn blokfluit bij voorbeeld. maar ook een werkstuk wat ik heb gemaakt over de familiegeschiedenis. Inclusief originele voedselbonnen en een handgeschreven gedicht van mijn opa van meer dan 60 jaar geleden. Dat gaat uiteraard niet weg.
Oh dat is wel speciaal ja
Ik heb van de middelbare school wel mn rapporten nog, en mn eindexamenscriptie voor aardrijkskunde, over de Geschiedenis van de Molukkers in Nederland.
Dat is geloof ik het enige wat ik ooit gepresteerd heb op school waar ik echt veeeeeeeeeel werk in heb gestoken, en dat was dan ook een 10+ juweeltje
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 maart 2010 @ 16:20:18 #167
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78778825
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:20:22 #168
176471 oh-oh
pi_78778830
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hey jij, hoest met de schijterij?
( Groucho Marx )
pi_78778832
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:40 schreef MissBliss het volgende:
!!!

Ziggy plaste net vóór de bak ipv erop. Ik dacht het al aangezien het handdoekje wat ervoor ligt vaak vochtig was, maar ik dacht dat ze gewoon mis plaste ofzo Maar nee, ze deed gewoon alsof ze op de bak zat en piste mooi op de grond
Verder heeft ze nog steeds zachte poep maak ik die bak tegenwoordig 2 keer per dag schoon vanwege de epische hoeveelheden die ze eruit poept heeft ze een slijmoog eet ze NIKS van de 5!! soorten eten die we haar vandaag hebben aangeboden is het begin van dr staart kaal en roodachtig dus vraag ik me af of het ontstoken is ofzo

ARGH!

Sorry voor de egopost.
Arme Zig.
Wat kan dat nou weer zijn? Poepen wel op de bak, maar plassenniet? En dan dat rode deel

En dat was geen ego-post. Voor jou geldt hetzelfde als voor Greys. Hou op met sorry zeggen als je iets post wat je bezighoudt. Dat is normaal.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_78778854
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hey jij, hoest met de schijterij?
mwoah. gaat. Redelijk, maar ik durf nog niet alles te eten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:22:33 #171
176471 oh-oh
pi_78778934
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

mwoah. gaat. Redelijk, maar ik durf nog niet alles te eten.
Gewoon niet doen dan
Ik moet er trouwens zometeen aan denken dat ik mn spullen meeneem uit de koelkast hier.
Ik heb een kilo visjes ( spieringen ) en een kilo kippenhartjes voor de dogz van de markt voor in de droogmachine
En dr ligt nog een kilo rund voor in het ding in de vriezer, en ik heb een ananas voor mezelf en wat appels , dat ding gaat uren maken dit weekend
( Groucho Marx )
pi_78779353
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ontcijfer vrijwel elk handschrift
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_78779424
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Gewoon niet doen dan
Ik moet er trouwens zometeen aan denken dat ik mn spullen meeneem uit de koelkast hier.
Ik heb een kilo visjes ( spieringen ) en een kilo kippenhartjes voor de dogz van de markt voor in de droogmachine
En dr ligt nog een kilo rund voor in het ding in de vriezer, en ik heb een ananas voor mezelf en wat appels , dat ding gaat uren maken dit weekend
Ik heb alleen de heeele tijd honger. Ik leef nou al drie dagen op een kommetje flauwe rijst met een beetje gekookte kip en een banaantje. Vandaag vond ik dat er iets meer in mocht. Dus nu zit ik aan het witbrood met een beetje leverpastij of smeerkaas. Zo moet ik het wel opbouwen, want het blijft maar half goed
Maar ik zie allemaal lekkere dingen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:44:50 #174
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_78779849
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 @ 16:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Arme Zig.
Wat kan dat nou weer zijn? Poepen wel op de bak, maar plassenniet? En dan dat rode deel

En dat was geen ego-post. Voor jou geldt hetzelfde als voor Greys. Hou op met sorry zeggen als je iets post wat je bezighoudt. Dat is normaal.
Sorry, ik zal het niet meer doen

Ze plast ook nog wel op de bak trouwens, want ik vind al weken af en toe een nat handdoekje en ik heb dr nu pas betrapt. Ja, tegenwoordig ga ik vaak kijken als ze naar de bak gaat, om te kijken of ze niet in dr poep gaat zitten enzo

Nou ja, ik wacht het maar weer af.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:47:23 #175
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78779948
Hèhè, even zitten met een bakkie thee. Ben al de hele dag in de weer.
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')