Zeiksnorquote:
Tis idd een kleintjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Het is een geweldig cadeauIs het zo'n kleintje? Die vind ik leuk
Greys heeft ook zo'n klein laptopje, een roze
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef Cat22 het volgende:![]()
Ik heb vandaag mijn halve jeugd weggegooid. Grote opruiming op de zolder van mijn ouders en 2 wagenladingen vol oud papier weggebracht.
Nu heb ik nog een zeer selecte selectie kindertekeningen en schriftjes over.
Nou ja zegquote:
Ja, dat mag ie dan goedmaken door dr een camera bij te gooienquote:
Was het moeilijk?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik heb vandaag mijn halve jeugd weggegooid. Grote opruiming op de zolder van mijn ouders en 2 wagenladingen vol oud papier weggebracht.
Nu heb ik nog een zeer selecte selectie kindertekeningen en schriftjes over.
Ik vind het wel leuk hoor, die oude dingen. HBO en Uni spul heb ik allemaal weggesmeten, da's achterhaalde info. Maar om te kijken hoe ik van kleuter naar brugger groeide, da's leuk. En goed voor je zelfbeeld, mijn basisschoolschriftjes voor rekenen en taal stonden vol tienen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben ergens wel blij dat mijn ma zulke dingen haast nooit bewaarde, scheelt mij weer een hoop zooi
![]()
Ik heb alleen een dagboekje van haar, van toen ze zwanger was van mij en toen ik er was, tot mijn zusje kwam, mn eerste twee jaar dus.
Das alleen haast niet leesbaar, want tis handgeschreven en niemand kan mijn moeders handschrift ontcijferen, zijzelf ook niet
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor, die oude dingen. HBO en Uni spul heb ik allemaal weggesmeten, da's achterhaalde info. Maar om te kijken hoe ik van kleuter naar brugger groeide, da's leuk. En goed voor je zelfbeeld, mijn basisschoolschriftjes voor rekenen en taal stonden vol tienen.Een acht was erg toen nog matigjes.
![]()
En ik heb mijn blokfluit weer gevonden! En hij doet het nog!Als is hij niet meer helemaal op toon na 20 jaar zolder.
![]()
En ach, verschil moet er zijn... ik krijg oude rotzooi van mijn ouders, jij een netbook.
Ja, echt.quote:
Nee, helemaal niet. Je moet dan ook gewoon resoluut zijn en schiften. Want of je nu 1 schrift of 10 schriften van hetzelfde jaar bewaart, dat maakt voor het beeld niet uit. En het ligt al jaaaaaren op zolder, dan is het ook niet alsof je het nu opeens dagelijks gaat doorlezen. Ik heb wel expres één doos van thuis uit meegenomen en had met mezelf afgesproken dat ik niet meer mee terug mocht nemen als in die doos paste. En dat is als vanzelf gelukt. Mijn moeder is ook resoluut geweest, maar mijn vader is iets meer bewaarderig en vond opeens weer een excuus om zijn spul niet op te ruimen.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil echt met je trouwen en dan samen uren in de keuken staan en samen lezen en Japans leren
Oh dat is wel speciaal jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Je moet dan ook gewoon resoluut zijn en schiften. Want of je nu 1 schrift of 10 schriften van hetzelfde jaar bewaart, dat maakt voor het beeld niet uit. En het ligt al jaaaaaren op zolder, dan is het ook niet alsof je het nu opeens dagelijks gaat doorlezen. Ik heb wel expres één doos van thuis uit meegenomen en had met mezelf afgesproken dat ik niet meer mee terug mocht nemen als in die doos paste. En dat is als vanzelf gelukt. Mijn moeder is ook resoluut geweest, maar mijn vader is iets meer bewaarderig en vond opeens weer een excuus om zijn spul niet op te ruimen.
Er zaten wel pareltjes tussen. Mijn blokfluit bij voorbeeld. maar ook een werkstuk wat ik heb gemaakt over de familiegeschiedenis. Inclusief originele voedselbonnen en een handgeschreven gedicht van mijn opa van meer dan 60 jaar geleden.Dat gaat uiteraard niet weg.
Hey jij, hoest met de schijterij?quote:
Arme Zig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:40 schreef MissBliss het volgende:
!!!
Ziggy plaste net vóór de bak ipv erop. Ik dacht het al aangezien het handdoekje wat ervoor ligt vaak vochtig was, maar ik dacht dat ze gewoon mis plaste ofzoMaar nee, ze deed gewoon alsof ze op de bak zat en piste mooi op de grond
Verder heeft ze nog steeds zachte poepmaak ik die bak tegenwoordig 2 keer per dag schoon vanwege de epische hoeveelheden die ze eruit poept
heeft ze een slijmoog
eet ze NIKS van de 5!! soorten eten die we haar vandaag hebben aangeboden
is het begin van dr staart kaal en roodachtig dus vraag ik me af of het ontstoken is ofzo
![]()
ARGH!
Sorry voor de egopost.
mwoah. gaat. Redelijk, maar ik durf nog niet alles te eten.quote:
Gewoon niet doen danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mwoah. gaat. Redelijk, maar ik durf nog niet alles te eten.
Ik ontcijfer vrijwel elk handschriftquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben ergens wel blij dat mijn ma zulke dingen haast nooit bewaarde, scheelt mij weer een hoop zooi
![]()
Ik heb alleen een dagboekje van haar, van toen ze zwanger was van mij en toen ik er was, tot mijn zusje kwam, mn eerste twee jaar dus.
Das alleen haast niet leesbaar, want tis handgeschreven en niemand kan mijn moeders handschrift ontcijferen, zijzelf ook niet
Ik heb alleen de heeele tijd honger. Ik leef nou al drie dagen op een kommetje flauwe rijst met een beetje gekookte kip en een banaantje. Vandaag vond ik dat er iets meer in mocht. Dus nu zit ik aan het witbrood met een beetje leverpastij of smeerkaas. Zo moet ik het wel opbouwen, want het blijft maar half goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dan![]()
Ik moet er trouwens zometeen aan denken dat ik mn spullen meeneem uit de koelkast hier.
Ik heb een kilo visjes ( spieringen ) en een kilo kippenhartjes voor de dogz van de markt voor in de droogmachine![]()
En dr ligt nog een kilo rund voor in het ding in de vriezer, en ik heb een ananas voor mezelf en wat appels , dat ding gaat uren maken dit weekend
Sorry, ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 16:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Arme Zig.
Wat kan dat nou weer zijn? Poepen wel op de bak, maar plassenniet? En dan dat rode deel
En dat was geen ego-post. Voor jou geldt hetzelfde als voor Greys. Hou op met sorry zeggen als je iets post wat je bezighoudt. Dat is normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |