Tis vast te doen, ik heb het maar 1x geprobeerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je moeite hebt met rollen, kan je ook nigirizushi of oshizushi makendat zijn blokjes
Ja, die zag ik ook es, van dat soort dingen als waar je ook shag mee kan rollen he!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
oh en bij de toko kan je ook malletjes kopen om sushi in te rollen, kwam ik laatst achter
maar als je de basisschool hebt afgemaakt, heb je geleerd te kleien, en moet rijst toch wel te doen zijn
als hij niet goed kleeft heb je of de verkeerde rijst, of verkeerd gekookt!
ik heb het eerlijk gezegd nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan daarentegen dan weer geen sjag en geen joints rollen
Ik vroeger, maar ik faalde, dus dan maar niet he.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb het eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vroeger, maar ik faalde, dus dan maar niet he.
Toen ik echt klein was kon ik wel heel goed peuken rollen voor mn pa trouwens.
Die rookte een pakje shag per dag en dan zat ik heel ijverig van die dunne sigaretjes voor hem te rollen
Ja wellicht!quote:
ghehehe, karmaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wellicht!
Ik kon ook als de beste loempia's rollen al als klein meisje![]()
En nu oogst ik de laptops voor al die goede daden van toen
Must bequote:
En is da wa?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga zomaar een gok doen, en zeggen dat ze met klein laptopje een netbook bedoelen
dan heet het ding volgens mij medion akoya
Nee nee, ze waren twee weken terug of zo bij me, en toen zei mn pa al in het naar buiten lopen dat ik maar een nieuwe laptop uit moest zoeken van m.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:34 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Mooi verhaal oh-oh, straks komen ze je een speelgoedding brengen
Tis een Medion hé, een netbookie, niet teveel van verwachten, gewoon leuk voor beetje internetten en MSN'en ofzoquote:
Meer doe ik ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis een Medion hé, een netbookie, niet teveel van verwachten, gewoon leuk voor beetje internetten en MSN'en ofzo
Overigens heeft het wel prima hardware erin zitten, en kan het ook best wat anders zijn hoor Zwabber, volgens mij wilde Medion juist beetje van het Aldi-imago afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meer doe ik ook niet![]()
En ik heb natuurlijk nog altijd mn gewone laptop, die zal ik blijven gebruiken voor mn fotos denk ik, en mn externe harde schijf.
Ja dat wilde ik dus hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens heeft het wel prima hardware erin zitten, en kan het ook best wat anders zijn hoor Zwabber, volgens mij wilde Medion juist beetje van het Aldi-imago af![]()
Ja externe schijf oid is wel handig, zal niet zo heel veel opslag bij zitten. Maar het zijn fijne dingetjes om gewoon beetje mee te surfen vanaf de bank oid
Het is een geweldig cadeauquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ze waren twee weken terug of zo bij me, en toen zei mn pa al in het naar buiten lopen dat ik maar een nieuwe laptop uit moest zoeken van m.
T ging m zeker niet snel genoeg
Ja ja klein laptoppie klinkt leukerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |