Hmm ja idd als je het eenmaal kan is het simpel maar je moet wel een beetje weten hoe het gaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Teveel rijst en troep erin proppen, en als je dan rolt sluit het al niet goed, en als je dan gaat snijden pleurt het helemaal uit elkaar
Precies.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja idd als je het eenmaal kan is het simpel maar je moet wel een beetje weten hoe het gaat.
ik heb plannen om morgen roti te maken ( en 's ochtends dus al te beginnen met koken in feitequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Knap!
Miljaar, ik ga dit weekend wéér geen tijd hebben om het bapaomeel te testen bedenk ik net
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies.
maar tis wel leuk het weer eens te doen. We hebben ook zo'n setje met van die bakkies voor wasabi en wat ketjap ofzo. En van die stokkies en weet ik wat.
Dan was je rijst niet plakkerig genoegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Teveel rijst en troep erin proppen, en als je dan rolt sluit het al niet goed, en als je dan gaat snijden pleurt het helemaal uit elkaar
Je wil niet eerst naar Maastricht afreizen met je meuk zeker?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb plannen om morgen roti te maken ( en 's ochtends dus al te beginnen met koken in feite) lemper te maken, en iets te doen met die loempiavellen
![]()
zondag word dan de dag van spekkoek en mogelijk bapao's
nu eens kijken of het er van komt
Over het algemeen wel. Op dagen als deze dat ze niks lekker vind qua eten is ze wel ontevreden. De kattenbakproblemen gaan langs haar heen, ze heeft er zelf echt geen last van als ze de halve bak weer eens door het huis verspreidquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 14:53 schreef oh-oh het volgende:
MB ik kan het me voorstellen dat je dat shit vindt hoor.
Ik werd ook helemaal kriegel van dat gedweil met Sjon , maar das gelukkig wel minder nu.
Denk je dat Zigster wel nog een lekker leventje heeft ondanks alle klachten?
Spreek me niet van die stokjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies.
maar tis wel leuk het weer eens te doen. We hebben ook zo'n setje met van die bakkies voor wasabi en wat ketjap ofzo. En van die stokkies en weet ik wat.
Dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
Bliss, misschien ziet ze het handdoekje voor de bak als een soort verlenging van de bak ofzo?
Oh ik wel hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik snap echt niet wat er moeilijk is aan sushi hoor, ik heb het nog nooit kunnen verklotenzelfs de eerste keer niet
Dat dacht ik ook, maar die handdoek lag er toevallig niet, omdat ik dus de grond aan het schoonmaken was. En echt voor mn neus ging ze dus plassen op het stukje wat ik aan het schoonmaken was hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 14:57 schreef Greys het volgende:
Bliss, misschien ziet ze het handdoekje voor de bak als een soort verlenging van de bak ofzo?
Ja ik weet ook van de helft niet waar het voor is. Paar 'borden / plaatjes' voor sushi, wat van die kleine bakjes voor wasabi en ketjap oid, en dan nog wat van die stukje om de sushi te scheidden ofzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Spreek me niet van die stokjesdrama.
Het is erg leukalleen ik doe het wel alleen
Ogentroost heb ik gehaald voor Sjon , op aanraden van Pagan en Strega, bij de reformwinkel, hele goede oogdruppels zijn dat, 7 euro of zo voor een flesjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Op dagen als deze dat ze niks lekker vind qua eten is ze wel ontevreden. De kattenbakproblemen gaan langs haar heen, ze heeft er zelf echt geen last van als ze de halve bak weer eens door het huis verspreid
Nou, ik ga maar eens water koken voor haar oog en dan naar de dierenwinkel lopen om te kijken of ze daar megasuperlekker eten hebben wat de dame wél blieft.
als je moeite hebt met rollen, kan je ook nigirizushi of oshizushi makenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook van de helft niet waar het voor is. Paar 'borden / plaatjes' voor sushi, wat van die kleine bakjes voor wasabi en ketjap oid, en dan nog wat van die stukje om de sushi te scheidden ofzo.
Nou ja, die van mij is er dol op, maar die gaat ook minstens 1x per 2 maanden ofzo wel in zo'n sushi-restaurant eten.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik snap ook niet wat er moeilijk is aan eten met stokjes
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar die handdoek lag er toevallig niet, omdat ik dus de grond aan het schoonmaken was. En echt voor mn neus ging ze dus plassen op het stukje wat ik aan het schoonmaken was he
Lief!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:En daar belde mn mama.
Ja we komen hem vanavond brengen hoor, papa vindt het zooooooo leuk!
![]()
Geloof dat die ook de lentekolder in de kop hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |