Zusjequote:
Eetsequote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:05 schreef Skrull het volgende:
Dineren.
Daarna ga ik even de koplamp van mijn auto vervangen.
Kan voor het eten nog wel man, nog geen 5 minutenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:05 schreef Skrull het volgende:
Dineren.
Daarna ga ik even de koplamp van mijn auto vervangen.
Dan zou ik koud eten hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan voor het eten nog wel man, nog geen 5 minuten
In mijn FoBoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:57 schreef Skrull het volgende:
Kan ik informatie over jullie ook ergens vinden?
Zo'n ingewikkelde klus dan?quote:
Neuh dan eet ik vooral meer chocolade enzoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Duurde me te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik dacht dat je ook echt je stoel netjes op een zeiltje had gezet, maar dat hoort gewoon bij de wegquote:
Nu je het zegt valt het mij pas op.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook echt je stoel netjes op een zeiltje had gezet, maar dat hoort gewoon bij de weg
Haha ja, streep/blok. Einde voegstrook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook echt je stoel netjes op een zeiltje had gezet, maar dat hoort gewoon bij de weg
Kan hij ook omhoog klappen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, streep/blok. Einde voegstrook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |