Onze trouwambtenaar heet(te) Engeltje. En dat was een dame met al grijs haar. Maar ik vond het wel echt bij haar passenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Idd
En Elfje vind ik zelf ook weer wat minder voor een volwassen vrouw. Ga er vanuit dat ze uiteindelijk wel volwassen wordt en ze zal nu eenmaal langer volwassen dan klein en schattig zijn dus mja. En dan klinkt Elf idd wat hm.
Het doet me ook denken aan de stomme tv-beest
Klopt en St. Brandaan is St. Brendan, geboren rond 484 in het graafschap Kerry, en overleden rond 577 in Annaghdown, hij werd later de beschermheilige van de zeevarenden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
Noep?En dan nog een meisje ook
Tibbe is 'gewoon' Fries en Brandaan is een erg ouderwetse Nederlandse naam, maar wel degelijk Nederlands!
Je hebt ook st. Brandaan.
hahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:48 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Onze trouwambtenaar heet(te) Engeltje. En dat was een dame met al grijs haar. Maar ik vond het wel echt bij haar passen
ik ken een meisje (ja die zal ook wel vrouw zijn inmiddels ze is van mijn leeftijdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha![]()
het is ook wel iets waar je aan went denk ikmaar zelf zo ik het niet doen geloof ik.
Sorbo ik vind Bodil ook superleuk. Maar lief niet. muh![]()
(ik vind het trouwens wel leuker als het gewoon als Bodil is geschreven en niet met die spastische -y-)
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ken een meisje (ja die zal ook wel vrouw zijn inmiddels ze is van mijn leeftijd) die heet Bernou. Zo leuk
Bodil vind ik dan persoonlijk wat minder. Debiel denk ik dan.
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
In dat Rockingnames boek staat volgens mij ook een meisje, Elf
Ik vind het helemaal niks. Fee daarin tegen vind ik wel weer erg leuk
Ik vind het ook mooier met een i. Sowieso ben ik niet echt een fan van namen met een yquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha![]()
het is ook wel iets waar je aan went denk ikmaar zelf zo ik het niet doen geloof ik.
Sorbo ik vind Bodil ook superleuk. Maar lief niet. muh![]()
(ik vind het trouwens wel leuker als het gewoon als Bodil is geschreven en niet met die spastische -y-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |