Fijn te horen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef Rtificial het volgende:
Good morning.
Ons elfje heeft de nacht goed volbracht, en mag volgens de IC verpleging vandaag terug naar een afdeling. Dat zal dan wel een nieuwe afdeling en nieuwe kamer zijn, omdat ze voorlopig onder de verantwoordelijkheid vand e chirurg valt.
Hopelijk is het op die afdeling weer iets makkelijker voor d'r.
ik denk dat hij het druk had om de dop van de fles zwitsal te verwijderenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef Aure het volgende:
Hehe ik zat ook al te zoeken maar toen zag ik dat braam de oude had geslotenwas ineens alles duidelijk
wacht maar tot we wat over jou hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:56 schreef Aure het volgende:
Hehe die fles zwitsal gaat hem eeuwig achtervolgen
niks compromitterends over mij te vindenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wacht maar tot we wat over jou hebbenmirjam
![]()
Oh dat komt nog wel hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wacht maar tot we wat over jou hebbenmirjam
![]()
zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niks compromitterends over mij te vinden
mee hossen? :w ik neem de bus wel om jullie hossende piepels bepakt met flessen zwitsal uit te lachenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:04 schreef Braamyo het volgende:
oopsweer een topic vergeten te openen....
Maar de fles zwitsal vind ik niet erg hoor, ik nodig jullie dan ook van harte uit om een keer een weekendje mee te hossen over de hei, zullen je er achter komen hoe handig zo'n tube zwitsal wel niet is.
wie het laatste lacht......quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mee hossen? :w ik neem de bus wel om jullie hossende piepels bepakt met flessen zwitsal uit te lachen
steer waarom ligt je vader nun in Sneek? komne je ouders daar uit de buurt oid?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, weer wat nieuws van m'n vader, deze keer wat minder. Artsen hebben de foto's van gister nogmaals bekeken en concluderen dat het in alle drie de delen van de kransslagaders wat verstopt zitten.![]()
Dat wordt dus een bypass ipv een stent erin. Ik moet dan de details nog van m'n ouders horen, maar het irritante is dat ze niet goed Nederlands spreken en ik me afvraag of ze alles wel goed meekrijgen en zeker de details die ik graag wil weten niet.
Morgen maar eens met de arts praten ofzo. Vandaag m'n studieboeken weer eens afstoffen en een beetje inlezen over hart- en vaatziekten. Ben een paar keer aanwezig geweest bij zo'n operatie, maar dat was jaren geleden en kan me d'r weinig details meer van herinneren.![]()
Indien de vernauwingen zich beperken tot één punt per deel van kransslagader (ipv langs de hele ader half dicht) dan is de levensverwachting eigenlijk best goed, dus dat hopen we dan maar. En bovendien hebben we hier een paard, geen zebradus weten de artsen goed wat ze moeten doen. Pa wordt waarschijnlijk verplaatst naar Zwolle.
Ja, we komen uit de polder waar door bezuinigingenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
steer waarom ligt je vader nun in Sneek? komne je ouders daar uit de buurt oid?
ah ok. ik komn nml uit Sneek dus vroeg het me afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, we komen uit de polder waar door bezuinigingenen marktwerking
ende zo het ziekenhuis zeer is ingekrompen. Als je dus hartpatient bent, dan moet je naar een 'ziekenhuis in de buurt' (op minimaal 30 km afstand
).
Ja, ik wist dat je daar vandaan kwam.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah ok. ik komn nml uit Sneek dus vroeg het me af
Sneek is best leuk alleen als je er heen moet om het zkh is het een stuk minderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat je daar vandaan kwam.Ik ben in m'n heule leven maar 1x daar geweest, 20 jaar geleden ofzo.
Nee, ik vind het altijd wel fijn als ik dingen teveel weet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Steer, een dikke(en vind je het niet ook vervelend om soms iets te veel te weten?) Je ging vandaag toch naar Sneek? Dan kan je misschien vragen of de arts nog even langs komt ivm taalbarriere en dat ze het nog een keer uitleggen, maar je kan ook het dossier vragen. Daar heb je je vader's toestemming voor nodig en dan kan je op je gemak alles lezen. Sommige artsen doen daar alleen heel moeilijk over, wat erg vaag is, want je hebt het recht om dat dossier in te kijken. Alhoewel er ook al veel ziekenhuizen zijn die alleen alles in de computer hebben staan en dan moeten ze eerst alles uitprinten en ben je dus een erg lastige patient
Verder gelukkig goed nieuws over DE en de poes Xena. Fijn te horen
Hier ook goed nieuws, beetje pijn gehad bij het gaan liggen, andere zij (+ nog snel een pijnstiller) genomen en toen werd het direct alweer minder. Goed geslapen dus!
Gewoon notities maken als je het niet begrijpt en dan PM of google je maarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, ik vind het altijd wel fijn als ik dingen teveel weet.Ik ga morgen pas naar Sneek. Hopen dat de arts er dan is, maar hoorde net dat de verpleging
het dossier had dus ik neem aan dat dat wel goed komt. Ik zou er zelf ook geen wijs uit worden uit het dossier denk ik, maar wel goed om alles eens door te lezen.
En allen bedankt voor deen sterktes
Thanks Isa, waardeer het.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon notities maken als je het niet begrijpt en dan PM of google je maar(als je het allemaal kan lezen, want chirurgen zijn meestal van de afkortingen (die per ziekenhuis verschillen) en kort en bondig onduidelijk schrijven).
Da's fijn. Wanneer moet je nou die onderzoeken ondergaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Hier ook goed nieuws, beetje pijn gehad bij het gaan liggen, andere zij (+ nog snel een pijnstiller) genomen en toen werd het direct alweer minder. Goed geslapen dus!
Mijn zus woont in Zuid-Holland en heeft een kleine van 6 maanden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's fijn. Wanneer moet je nou die onderzoeken ondergaan?
Fijn dat het met DE weer wat beter lijkt te gaan, maar schikken van de paps van Steer! Inderdaad lastig als ze de taal niet goed spreken! Was je zus er niet bijgeweest?
We zijn eigenlijk, zie TT, nog steeds aan het zoekenquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We zijn eigenlijk, zie TT, nog steeds aan het zoeken
Goed om te horenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:21 schreef Bluezz het volgende:
Poes was vanochtend wat timide maar stond en hobbelde wat op het pootje. Wel wat gegeten en een kattenbak is vooral om kopjes tegen te geven.
Dealquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
deze is bestemd voor oma, we maken er van de week nog wel één, stuur je wel een smsje dan
heel handig voor cupmaten mee uit te metenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef LieLie het volgende:
Mijn cups-pannetjes en tbsp-lepeltjes zijn er!![]()
Morgen of zondag focaccia maken!
Ik ben klaar met slapen. Nachtritme mag weer weg!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Zeg Lein, heb jij al geslapen of moet je nog slapen
Lein, als je online bent en zin hebt, ga je mee trial of the champion?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben klaar met slapen. Nachtritme mag weer weg!
Ik ben in Voorschoten, heb geen computer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Lein, als je online bent en zin hebt, ga je mee trial of the champion?
Ja, nu moet Elfje ook snel verder opknappen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef Rtificial het volgende:
Oh, dan gaat het wel de goede kant op met Poes
Pfff, komt dan opeens weer trombose opzetten. Komt dat doordat ze teveel ligt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:15 schreef Rtificial het volgende:
Tje, m'n Elfje heeft weer pech, 't zal d'r ook niet meezitten
Toen ze vanmiddag klaar werd gemaakt om over te brengen naar de gewone afdeling kreeg ze last van een flink opgezwollen arm. Dit bleek na onderzoek te komen door een trombose in d'r hals.
Ze behandelen dit met bloedverdunners, maar omdat dat betekent dat er weer een pompje bijkomt, betekent dat gelijktijdig dat verplaatsen naar een normale afdeling niet mogelijk is. Daarvoor is de bezetting van zo'n afdeling te laag.
Dat betekent dus weer dat ons elfje dit weekend weer op de IC moet blijven, en daar wordt ze heel verdrietig van![]()
En ik ook wel een beetje
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
Geniepig volkje eigenlijk wij, met dat eeuwige non-communicatie naar elkaar toen binnen de familie.
Ik heb dossiers in handen gehad waarin dingen stonden als 'kinderen niet op de hoogte alcoholgebruik, dit niet ter sprake brengen met familie aanwezig'quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedenk me net dat ik morgen ook ff moet controleren in het dossier of m'n pa heeft aangegeven niet meer te roken. Volgens mij doet hij dat -gematigd- nog wel, maar hij had wel eerder tegen artsen gelogen dat ie dat niet meer deed als m'n moeder erbij was.![]()
Geniepig volkje eigenlijk wij, met dat eeuwige non-communicatie naar elkaar toen binnen de familie.
Gewoon een stuk slimmer qua crimineel gedragquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik denk dat openbaar problemen hebben of maken gezien wordt als een teken van zwakte ofzo binnen de cultuur. Daarom hebben we dan ook meer ondergrondse maffia's, dubbele boekhoudingen in restaurants en dit soort verstoorde communicaties.
In plaats van hangjongeren die luid stennis schoppen, en daarmee de voorpagina van de Telegraaf halen ende zo.
Isse koeltoer!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedenk me net dat ik morgen ook ff moet controleren in het dossier of m'n pa heeft aangegeven niet meer te roken. Volgens mij doet hij dat -gematigd- nog wel, maar hij had wel eerder tegen artsen gelogen dat ie dat niet meer deed als m'n moeder erbij was.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dossiers in handen gehad waarin dingen stonden als 'kinderen niet op de hoogte alcoholgebruik, dit niet ter sprake brengen met familie aanwezig'
Hup, stoppen met roken Krak! Is slecht voor je!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Isse koeltoer!![]()
Mijn absoluut hollandse buurman komt ook regelmatig een sjekkie bietsen, zijn vrouw mag dat ook niet weten. Dus wie bedoel je met 'geniepig volkje' ?
Jamaar! De buurman he.......Ik bedoel, dan heb ik behalve FOK geen sociale contacten meer............quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hup, stoppen met roken Krak! Is slecht voor je!
Hobbel, hoe laat gaan jullie huissiekijken??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:21 schreef MissHobje het volgende:
Steer hele dikkevoor je paps en voor jou en familie, best wel schrikken zeg, eerst blij met het redelijk nieuws wat dan toch weer tegenvalt.
Voor Dark_Elf en Rtificial ook hele dikkeduurt al tijdje zo dat is ontzettende rot die tegenvallers steeds! hopen dat het snel beter gaat.
Xenaen Bluezz en golfer
fijn om te lezen dat het een stuk lekkerder gaat met poezel.
Enne Isabeau? hoe gaat het inmiddels? nog te doen? ook voor jou een dikke
Niemand vergeten? roepen hoor! en anders
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze zich dit weekend alweer zo monter zou voelen dat ze wel weer wat trek had in een beetje gezelligheid, maar man oh man, wat zit het toch tegen steeds. Geef haar een dikke zoen van me! Ik leef echt van harte met haar mee, maar via een paar woorden op een forum komt dat maar zo half overquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:11 schreef Rtificial het volgende:
Dit weekend heeft ze inderdaad niet zoveel zin in bezoek. Het zit ook al vrij vol gezien de beperkte IC bezoektijden.
De trombose komt inderdaad door het langdurig liggen, en precies op de plek waar de vorige centrale lijn in de hals was aangebracht. Schijnt niet heel ongebruikelijk te zijn.
Ola Dudequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hobbel, hoe laat gaan jullie huissiekijken??
Sneeuwquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:27 schreef LieLie het volgende:
Het eten was lekker!!!![]()
![]()
En er ligt hier #$%%@# alweer een centimeter of 3 sneeuw
Z-O Drentelandquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sneeuw! woar!
Hier echt mega regen bluh ( Utrecht)
Wel enorm koud, heb me net gehuld in een mega dikke trui en verwarming standje max
Het huisje dat voor jullie bestemd is, komt vanzelf!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ola Dude
Al geweest met de papa's en mijn mams kwam ook mee
Anyway zoals verwacht de ouders zeer kritisch en lang niet zo enthousiast maar op zich is dat wel ff goed hierdoor zagen we wel wat er allemaal echt moet gebeuren in dat appartement en dat is eigenlijk boven verwachting veel kluswerk!
Dus ik denk eigenlijk een no go, het kan veel beter voor die centen zeker gezien de ruimte en onderhoud.
Vriendjelief zit nog ff op een wolk maar ik zie het gewoon nu helder en ik denk dat we lekker door gaan met zoeken, er komt echt wel een huuske voor ons
Ik denk dat het een verstandig besluit is en opeens komt het ideale huisje vanzelf voorbij.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef MissHobje het volgende:
Dus ik denk eigenlijk een no go, het kan veel beter voor die centen zeker gezien de ruimte en onderhoud.
Vriendjelief zit nog ff op een wolk maar ik zie het gewoon nu helder en ik denk dat we lekker door gaan met zoeken, er komt echt wel een huuske voor ons
Ja dat gevoel hadden we bij het 1e kijken dus welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het huisje dat voor jullie bestemd is, komt vanzelf!
Maar toch jammer dat het deze al niet was. Even verder zoeken dus! Goede aanpak trouwens, om een stel relativerende en kritische ouders mee te nemen!
Als het eenmaal uit is denken jullie mannen er opeens wél aan hè?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Heh. Vandaag is mijn 6-jarig jubileum met mijn ex, kom ik er net achter.
* Stereotomy wipt entry uit elektronische kalender
Mijn ex dacht er vaker aan dan ik,quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als het eenmaal uit is denken jullie mannen er opeens wél aan hè?
Da's best 'nen goeien om te onthouden!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:07 schreef LieLie het volgende:
Ikke ben nog steeds lekker vol, klaar met werk, lekker niks meer vanavond!
(Echt een aanrader, envelopje van alufolie, vullen met peultjes, rode ui, paddestoelen, wat je wilt natuurlijk, en kipfilet gemarineerd in wat sojasaus knoflook en honing. Marinade die overblijft er ook in gieten. Helemaal goed dichtvouwen, zodat het vocht er niet uitkan en dan 20 in in de oven op 200 graden![]()
![]()
![]()
)
Eéns per jaar is genoeg!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn ex dacht er vaker aan dan ik,toen het nog aan was.....
't is echt enorm lekker! Alsof je zelf chinees hebt gemaakt!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Da's best 'nen goeien om te onthouden!
We zijn zelfs door hem op een 2e huwelijksreis geweest na een jaar. Geweldig, alleen had ik een bronchitis waarvoor de serveerster nerveus aan kwam lopen met een glaasje water.....quote:
Ik voel me ook altijd erg lekker als ik een Chinees heb gemaakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
't is echt enorm lekker! Alsof je zelf chinees hebt gemaakt!
Steer toch!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd erg lekker als ik een Chinees heb gemaakt.Al dan niet met rubber ertussen.
Ik vind het wel mooi, maar ik ben zo klaar met die gladheid.....quote:
Geniet ze SOL!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:39 schreef SeaOfLove het volgende:
hier heerlijk allebei in pyjama met een dekentje op de bank over de kook aant kijken
Wat dan??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
@Steer: ik weet wel wat ik liever in mijn mond stop dan een peuk.
Oh goddank.quote:Een altblokfluit. Maar nu gaat dat nog niet lukken.![]()
Hee, dit is CUL, misschien lezen er kinderen mee!quote:
Wat ging er mis? dan kan ik dat vermijden.....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, DE.. Wat een vervelend nieuws weer! Er wordt geduimd hier.
En faal voor wat betreft het zelf proberen te maken van tortilla's..
Ja, wist ik dat maar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat ging er mis? dan kan ik dat vermijden.....
Nee joh, ik ben gewoon begonnen met rossi omdat isa dr. isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, wat ik me afvroeg, we noemen Ross wel dr. Rossi, maar is ie eigenlijk ook een dr.?Zo nee, wat doet hij dan zoal?
Geniet ze!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:57 schreef SeaOfLove het volgende:
hier heerlijk genoten samen met Milou, wat heb ik haar gemist zeg! ze ligt nu lekker op bed en ik kruip er straks lekker bij
Heb je dat recept van minilot uit de wat eten en drinken we vandaag gebruikt? Da's volgens mij echt veel teveel water; ik had op 2 cups bloem ongeveer 2/3 cup water nodig voor mooie dunne tortilla's.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, wist ik dat maar.. 't Was idioot plakkerig en dermate elastisch dat als ik het uitrolde, het gewoon weer terug kromp. Wat een gedoe voor iets wat je ook in een minuut uit de magnetron kunt halen.
.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Oh.Nouja, zat er bijkans
goed bij. Desalniettemin nog immer benieuwd naar wat mr. Ross dan allemaal voor professionele kwaliteiten heeft.
![]()
Op z'n Nigella's: 100 gram geraspte kaas, 25 gram zachte boter, 50 gram bloem en 1/4 tl bakpoeder in de foodprocessor tot een deegje maken. Verder ben ik nog nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:10 schreef Duderella het volgende:
Hoe deed jij dat ook weer CF, die kaaskoekies?
Ik beloof niks....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ohja, en willen jullie het hier dit weekend rustig aan doen?? Ik ben pas zondag eind van de middag weer online gok ik zo en heb dan geen zin om heel veel te moeten bij lezen hoor
Als ik het mij goed herinner is mr. Ross een nu in Nederland werkzoekende IT-er.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Oh.Nouja, zat er bijkans
goed bij. Desalniettemin nog immer benieuwd naar wat mr. Ross dan allemaal voor professionele kwaliteiten heeft.
![]()
Ik denk dat CUL al erg blij is met een foto van een relaxte Xena. Ik iig wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Wat ga je dan doehoen sunny, met de visjes in de weer?
Xena wil niet erg op de foto en al helemaal niet haar kalende plekjes op de kiek, ze ligt de hele avond al in opperste staat van gelukzaligheid dat ze haar kamertje uit mag
Ik heb Sven de schaatser ouwe hometrainer er ook bij gekiekt zie ik
Die is blij!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Xena wil niet erg op de foto en al helemaal niet haar kalende plekjes op de kiek, ze ligt de hele avond al in opperste staat van gelukzaligheid dat ze haar kamertje uit mag
Ik heb Sven de schaatser ouwe hometrainer er ook bij gekiekt zie ik
Ja idd. Ik heb nog geprobeerd er meer bloem bij te doen, maar het mocht niet meer baten. En ik heb al zo'n dag waarop alles mislukt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je dat recept van minilot uit de wat eten en drinken we vandaag gebruikt? Da's volgens mij echt veel teveel water; ik had op 2 cups bloem ongeveer 2/3 cup water nodig voor mooie dunne tortilla's.
Straks nog kaaskoekies bakken, van emmentaler en gruyere.
Ook lekker: smalle reepjes bladerdeeg, veel kaas erover, peper en zout, en dan in de ovenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die is blij!!![]()
Wat een pak van je hart, of niet?
@CF: dat lijken me zeer lekkere koekies! * noteert *
Nee.. althans, we gaan 's ochtends de locatie bekijken in Nieuwegein, dat wel, en daarna naar Alkmaar. Maar eigenlijk kunnen we daar pas om 17.00 terecht bij mijn vriendinnetje die lekker gaat koken en waar we logeren. Dus dat wordt een stadswandeling en lunch in mijn ouwe stadjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
quote:Xena wil niet erg op de foto en al helemaal niet haar kalende plekjes op de kiek, ze ligt de hele avond al in opperste staat van gelukzaligheid dat ze haar kamertje uit mag
Ik voorspel dat het net zo gaat als met de mexicaanse griep.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
Pff, ik vind het toch maar niks die successen van Wilders![]()
Waar gaat dit heen?
Maar ik ben zo bang dat de schade die hij dan aanricht in 4 jaar in geen 20 meer te verhelpen is..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het net zo gaat als met de mexicaanse griep.
Iedereen was er bang voor en ik zei: als het van mens tot mens gaat, verzwakt het.
Ik denk dat de pvv niet kan regeren, net zomin als andere lokale partijen.
En anders worden ze over 4 jaar afgerekend wegens gebrek aan regeren....
Ik denk dat er genoeg lokale partijen zijn die dat wel zouden kunnen.. alleen niet de 1-issue schreeuwpartijenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het net zo gaat als met de mexicaanse griep.
Iedereen was er bang voor en ik zei: als het van mens tot mens gaat, verzwakt het.
Tofquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik vrees dat Wilders slim genoeg is om dat zelf ook te weten, dus niet gaat regeren en de schuld in de schoenen van de andere partijen schuift.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zit nog met mijn kop in een bak zandquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
Pff, ik vind het toch maar niks die successen van Wilders![]()
Waar gaat dit heen?
Gezellig daar he!! Ben er ook weer ff in belandquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zit nog met mijn kop in een bak zand
Mja, maar er is steeds minder zand om in je in te verstoppen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Alleen dat ademen door een rietje is wat ongemakkelijk. Voor de rest:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gezellig daar he!! Ben er ook weer ff in beland![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Alleen dat ademen door een rietje is wat ongemakkelijk. Voor de rest:![]()
Misschien krijgt Wilders wel en hardnekkig en heus niet dodelijk maar wel bijkáns griepje waardoor hij een jaar uit de running is en daarna besluit dat het leven te kort is om haat te zaaien. Kan toch? Toch?
Dat probeer ik ook continue. Maar zo af en toe is het sterker dan ik en kan ik niet verbergen dat ik me er stiekem toch druk over maakquote:
Gejat door de Marokkanen zeker!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, maar er is steeds minder zand om in je in te verstoppen...
Ik houd mijn adem niet in.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Alleen dat ademen door een rietje is wat ongemakkelijk. Voor de rest:![]()
Misschien krijgt Wilders wel een hardnekkig en heus niet dodelijk - maar wel bijkáns - griepje waardoor hij een jaar uit de running is en daarna besluit dat het leven te kort is om haat te zaaien. Kan toch? Toch?
Lein, hierkomme.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef Duderella het volgende:
Lein, hierkomme.![]()
Is er nog huisjesjachtnieuws van jullie kant?
Nee, en dat willen ze graag zo houden, stel je voor zegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef LieLie het volgende:
Maar ze roepen het hier zelfs al, en we hebben hier helemaal geen Marokkanen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef Duderella het volgende:
Ja, echt wel, ik heb er echt een rotweek van gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef Duderella het volgende:
Die is blij!!![]()
Wat een pak van je hart, of niet?
Ze roepen gewoon maar wat. Ook over de gemeenteraadsverkiezingen:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, en dat willen ze graag zo houden, stel je voor zeg
Jawel, ik ben er niet zo snel meer onder te krijgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Trek jij het onderwijl nog een beetje?
Ik ook, en het is ook geen toeval dat ik die erg weinig in mijn vrienden en kennissenkring heb,.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:52 schreef Isabeau het volgende:
maar ik ken dus amper mensen die Wilders zouden stemmen.
crisis op je werk? toch niet voor jou?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Ze knapt er iig geestelijk echt goed van op. Het lopen gaat best redelijk voor een Xenamodo, alleen moet er nog iets aan die obstipatie gedaan worden. Morgen even op jacht naar een microlaxje of iets oraals, het liefst geef ik haar een klisma(atje) voor het beste resultaat
Ik schaam me daar ook voor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schaam me eigenlijk een beetje dat ik in een land woon dat op deze manier gebruik maakt van de democratieen het zijn er dus ook zoveel die zo denken, maar ik ken dus amper mensen die Wilders zouden stemmen.
Botox!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Nie zo boos kijken, daar krijg je rimpels van
En nee. Misschien over een poosje ofzo
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:59 schreef Duderella het volgende:
Botox!
[ afbeelding ]![]()
Voorlopig zit je ook nog goed in het kaashuisje toch?
Ellende komt nooit alleen hè?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, echt wel, ik heb er echt een rotweek van gehad.
Daar kwam ook nog de glote klisis op het werk bij dus mijn hoofd zat behoorlijk vol van de zorgjes
Ze knapt er iig geestelijk echt goed van op. Het lopen gaat best redelijk voor een Xenamodo, alleen moet er nog iets aan die obstipatie gedaan worden. Morgen even op jacht naar een microlaxje of iets oraals, het liefst geef ik haar een klisma(atje) voor het beste resultaat
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
Ze bestaan dus echt, de populistische one-liners napratende randdebielen.
Tja dat snap ik dus niet zo goed.. want als je regelmatig door 'blanke hollandsche jongens' voor het zelfde uitgescholden wordt, en ja dat doen zij ook!! Dan stem je toch ook niet meteen de ehhmmm Moslimpartij (al is dat een totaal verkeerde vergelijking hoor, maar al la (allahquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik schaam me daar ook voor.
Maar als ik in een rustig dorp door een stel kinderen van een bepaalde cultuur uitgescholden wordt voor hoer vraagteken.
Ik kies ervoor om op een andere partij te stemmen.
Maar als je je zus, moeder of vriendin constant als hoer beticht wordt...... Dan kan ik me indenken dat je je niet veilig voelt en met een onderbuikgevoel stemt.
en de mensen die ik ken die dat zouden doen zijn familiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
Ik ook, en het is ook geen toeval dat ik die erg weinig in mijn vrienden en kennissenkring heb,.
Wees blij, die heb je niet gekozenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en de mensen die ik ken die dat zouden doen zijn familie*zucht*
Ik wordt nooit door hollandse jongens uitgescholden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja dat snap ik dus niet zo goed.. want als je regelmatig door 'blanke hollandsche jongens' voor het zelfde uitgescholden wordt, en ja dat doen zij ook!! Dan stem je toch ook niet meteen de ehhmmm Moslimpartij (al is dat een totaal verkeerde vergelijking hoor, maar al la (allah![]()
)) Of ligt dat aan mij
![]()
heb je geluk.. want die kunnen dat heel goed..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wordt nooit door hollandse jongens uitgescholden.
En ik vind het dus heel moeilijk om te stemmen. Omdat ik nergens mijn idee terughoor....
maar ik schaam me er wel voor, hoe stom is datquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, maar er is steeds minder zand om in je in te verstoppen...
Is dat Donatella Versace?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Botox!
[ afbeelding ]![]()
Voorlopig zit je ook nog goed in het kaashuisje toch?
Ja! Daar brengen ze het allemaal heen!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet je waar nog wel veel zand is? Hi ha ha!
Dammit. Jij was eerder met het zandgarpje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gejat door de Marokkanen zeker!
![]()
Need I say 'Garpje'?
Richt je toch eigen lokale politieke partij op. Wie-weet zijn er nog wel een paar mensen met soortgelijke ideeën?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
En ik vind het dus heel moeilijk om te stemmen. Omdat ik nergens mijn idee terughoor....
Waarom moet ik een partij oprichten omdat ik niet uitgescholden wil worden Vraagteken want dat is stuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Richt je toch eigen lokale politieke partij op. Wie-weet zijn er nog wel een paar mensen met soortgelijke ideeën?
Nee één of andere catwoman, geloof ik.quote:
Niemand moest lachen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dammit. Jij was eerder met het zandgarpje.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Niemand moest lachen.![]()
( Jij wel toch? Ik wel om jouw zandgrapje!!)
Ja, stom, maar ook wel begrijpelijk. Maar wat TAV zegt vind ik wel ontzettend verhelderend: je familie heb je niet gekozen inderdaad! Als je vrienden nou Wilders zouden stemmen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar ik schaam me er wel voor, hoe stom is dat
Je schreef dat je het moeilijk vond om te stemmen omdat je jouw idee nergens terugvond.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom moet ik een partij oprichten omdat ik niet uitgescholden wil worden Vraagteken want dat is stuk.
Wel hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom moet ik een partij oprichten omdat ik niet uitgescholden wil worden Vraagteken want dat is stuk.
Ik hoorde anders niks en ik zat vol verwachting met mijn oor tegen het beeldscherm gedrukt!quote:
De Partij voor Niet Uitschelden tot Hoer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Je schreef dat je het moeilijk vond om te stemmen omdat je jouw idee nergens terugvond.
Is niet dat uitschelden dan je enige issue?
Beter oplette Dudequote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik hoorde anders niks en ik zat vol verwachting met mijn oor tegen het beeldscherm gedrukt!![]()
Zo vaak maak ik potdorie geen grapjes.
Laat staan grappige.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
De Partij voor Niet Uitschelden tot Hoer.
Ik dacht eerst wat heeft die gans een rare kop?quote:
Ja, golfer zag het net ook online. Ik ben er wel blij om, ze heeft het van de d.a. ook al gekregen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:57 schreef Leintjeuh het volgende:
crisis op je werk? toch niet voor jou?
En als je dat nu maar 24 uur eerder had bedacht. Dan had ík ff kunnen kijken voor je!
Maar microlax is over the counter verkrijgbaar bij de Kruidvat. Dat weet ik, want ik verbaasde me er hevig om.
Nou bah, dan heb je het goed voor je kiezen gehad deze week. En nog migraine ook. Halleluja.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wat heeft die gans een rare kop?![]()
[..]
Ja, golfer zag het net ook online. Ik ben er wel blij om, ze heeft het van de d.a. ook al gekregen.
@ Dude : Het is idd iets gecombineerds bij haar : én het trauma, én iets neurologisch wat er mss nog zit, én bijwerkingen van de pijnstilling. Tel dat op bij alle stress & 2X anaal getoucheerd te zijn![]()
Op mijn werk moet er nog een werkoverleg tegenaan gegooid worden een een major verandering in de indeling van deze samengestelde poli, een collega die ineens maanden eerder met pensioen gaat en 3 collega's die niet meer met elkaar praten kan natuurlijk niet al te lang duren
Het was écht crisis.
Dat klinkt als een begrafenis?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. slapen gaat.. morgen vroeg Sam weg brengen..
of de Hou Op Ermee Rekels-partij, afgekort tot de HOER-partij.quote:
Ik hoorde net van Waldie dat in Tholen SGP de grootste partij was geworden en die willen vloeken en schelden verbiedenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
Je schreef dat je het moeilijk vond om te stemmen omdat je jouw idee nergens terugvond.
Is niet dat uitschelden dan je enige issue?
Ja maar dat trekt geen stemmen in zeg.... Nijkerk. Dus dat moet je verhullen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
of de Hou Op Ermee Rekels-partij, afgekort tot de HOER-partij.
Mag de SGP gewoon verboden worden?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde net van Waldie dat in Tholen SGP de grootste partij was geworden en die willen vloeken en schelden verbieden
Kijk, dat zijn onze politieke cracks natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde net van Waldie dat in Tholen SGP de grootste partij was geworden en die willen vloeken en schelden verbieden
Zou wat meer budget reserveren voor al die posters op NS-stations.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan ik al sms-en voor de uitslag?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Yvon Jaspers verkast naar SBS6 met het programma: Boer zoekt Hoer
Bij de KRO is dat andersom in het format.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Yvon Jaspers verkast naar SBS6 met het programma: Boer zoekt Hoer
Spanning is verder helemaal geen trigger voor migraine hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:37 schreef Duderella het volgende:
Nou bah, dan heb je het goed voor je kiezen gehad deze week. En nog migraine ook. Halleluja.![]()
Hopelijk vanaf nu meer rust deerne. Op het werk én met de Xtoelgang.
Goh!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Spanning is verder helemaal geen trigger voor migraine hoor![]()
Koot & Biequote:Genoeg egotripperij
Zingt : De hoerenpartijjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
Seborikquote:
Ik heb géén idee.quote:
Wilders zat toen nog in de luiers. De tegenpartij was voor een beetje gestoeld op een illustere voorganger van Wilders: Janmaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:18 schreef Duderella het volgende:
Ik ben Tegenpartij-filmpjes aan het kijken en wat ongelooflijk geweldig waren van Kooten & de Bie. Ze deden clichés als Wilders al na, voor hij zelf wist dat hij de politiek in wilde.
Ik vier met je meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:22 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.youtube.com/watch#!playnext=1&playnext_from=TL&videos=FdjbH-HV_zY&v=GNk-uXH9mos
ik ga genieten dat ik de case heb afgerond
Ja,dat is geschiedenis.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wilders zat toen nog in de luiers. De tegenpartij was voor een beetje gestoeld op een illustere voorganger van Wilders: Janmaat.
Misschien kun je je ook bedenken dat de veiligheidsmaatregelen niet om jou draaien (stel je voor), maar te maken hebben met mogelijke algemene verdachtmakingen die ze hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef Den_Haag het volgende:
Oh ja, de duitse douane is hun verleden nog niet vergeten. Alleen zeggen ze nu heel zacht en heel laat bitte na AUF MACHEN!!! te hebben geroepen
Koffer en vloeistoffen waren helemaal goed volgens Amsterdam, London, Manchester, Barca, etc etc
Alleen voor Munchen niet
Zelfs de gel moest 20x door de scanner
dude, als er niks is met de bagage maar je gewoon een over enthousiaste 1-streper met een gestapo-complex treftquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien kun je je ook bedenken dat de veiligheidsmaatregelen niet om jou draaien (stel je voor), maar te maken hebben met mogelijke algemene verdachtmakingen die ze hebben.
Gel is vloeistof, met een hoge viscositeit. Maargoed, dat gezegd hebbende, ik vind ze op de Duitse luchthavens ook altijd erg vervelend. Over het algemeen werkt arrogantie prima op ze overigens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dude, als er niks is met de bagage maar je gewoon een over enthousiaste 1-streper met een gestapo-complex treft
gel is geen vloeistof, maar volgens herr fuhrer wel
Misschien omdat ze vonden dat je niet genoeg bedekking had om de gel erin te doen?quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:05 schreef Braamyo het volgende:
ik ga ff een waar hoogstandje qua posts neerzetten, iets waardoor mijn bijdrage op dit forum nog groter en overweldigender word dan dat het al was en nog meer mensen met veel prijs en respect lofzang over mij uitoefenen...ahem *keel geschraap* *kugh kugh*
IK BEN DRONKEN WHOOOOOOOOOO.
fijne avond en een goed weekend aan allen !
willikookzijnopvrijdagavondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:05 schreef Braamyo het volgende:
ik ga ff een waar hoogstandje qua posts neerzetten, iets waardoor mijn bijdrage op dit forum nog groter en overweldigender word dan dat het al was en nog meer mensen met veel prijs en respect lofzang over mij uitoefenen...ahem *keel geschraap* *kugh kugh*
Dat verkoopt toch nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:28 schreef Isabeau het volgende:
...en wat zou precies de reden zijn dat je als 20-er Mahler niet mooi kan vinden?
proostquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:05 schreef Braamyo het volgende:
Heb ik nou nooooooit last vanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:05 schreef Braamyo het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 05:01 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben btw wakker door milou, beste plek in bed om te slapen is blijkbaar bovenop mijen dan gaat ze ook aan mijn haren friemelen en met slaperige stem tegen me aan lullen dat ik een lieffie ben en dat ze me gemist heeft
Ik heb haar maar naar haar helft van het bed gerold
Idd...errug herkenbaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Milou![]()
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar mijn kat heeft ongeveer dezelfde acties
Succes en sterktequote:
gelukkig ben ik dus niet de enige die het verschil merktquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:02 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Gel is vloeistof, met een hoge viscositeit. Maargoed, dat gezegd hebbende, ik vind ze op de Duitse luchthavens ook altijd erg vervelend. Over het algemeen werkt arrogantie prima op ze overigens.
Ik heb regelmatig gedonder over te grote verpakkingen vloeistoffen, of dat ik geen plastic zakje heb, etc.
Als ik het zo teruglees ben ik over het algemeen best slecht voorbereid
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:49 schreef Isabeau het volgende:
En DH vind ik er voor een terrorist vrij onschuldig uitzien
Misschien berust er een taboe op bij de mensen waar jij mee omgaat, ik heb er nog nooit iets van gemerktquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:36 schreef Zokunen het volgende:
Dat verkoopt toch niet
Het is wel geniaal, maar klassiek, daar zit toch een soort van taboe op.
Ach ik weet het ook niet, het is ook gewoon stom, maar dat ben ik wel vaker, want over 3 uur wakker worden ga ik sowieso niet tof vinden, met of zonder mahlerMaar op tijd het bed opzoeken.... niet mijn ding
Goedemorgen! Hier goed geslapenquote:
Die van mij brabbelt en moppert en huilt.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hier goed geslapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is dat toch een heerlijke luxe
blij dat te horen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hier goed geslapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is dat toch een heerlijke luxe
Ik ben Rusland gewend en vind alle douaniers buiten dat land ware schatjes!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gelukkig ben ik dus niet de enige die het verschil merkt
Die plastic zakjes zijn ook zo'n grote onzin
...gamen, frietjes en bierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:05 schreef Duderella het volgende:
Ik ben Rusland gewend en vind alle douaniers buiten dat land ware schatjes!
O en als je geen gedonder wilt hebben, dan zou je gewoon de regels kunnen hanteren. Gel in je koffer of in een zakje en klaar. Wel zo goed voor je hart én voor de mensen achter je in de rij.![]()
Ik heb lekker gesport, de man is tot diep in de nacht weg, dus ik ga maar lekker gamen de hele dag denk ik. En dan vanavond frietjes en bier.
Isa, wat fijn dat je zo goed hebt geslapen! Dat leer je dan opeens wel weer te waarderen hè?![]()
Hij doet de variant pizza en bier op een LAN-party, dus ik aap hem eigenlijk alleen maar na.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...gamen, frietjes en bierDat klinkt alsof Arty helemaal jaloers gaat worden als hij uiteindelijk thuis komt
Steer, wat een prachtige baby zeg!quote:En wat is dat? Heeft steer nu een zwak voor streepjes?!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:30 schreef freecell het volgende:
Steer wat een baby
Ik heb besloten toch maar een stuk van mijn haar af te gaan halen. De krul is er nog steeds grotendeels uit en als gevolg daarvan hangt het tot aan mijn middel.
Als ik er 10 CM afknip krult het wel weer opZeker nu de meeste hormonen uit mijn lijf zijn.
Ik dacht aan zoiets:
[ afbeelding ]
Het mag van mij ook wel iéts langerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Leuke schoentjes
En gewoon doen, Freecell, het mooie aan haar is dat als het ej niet bevalt dan groeit het wel weer. Ik vind het net wat te kort voor je, maar zoals ik al zei: het groeit vanzelf weer
Toffe fotoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:30 schreef freecell het volgende:
Steer wat een baby
Ik heb besloten toch maar een stuk van mijn haar af te gaan halen. De krul is er nog steeds grotendeels uit en als gevolg daarvan hangt het tot aan mijn middel.
Als ik er 10 CM afknip krult het wel weer opZeker nu de meeste hormonen uit mijn lijf zijn.
Ik dacht aan zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, Freecell! Je moet alleen niet slachtoffer van het moedersyndroom worden en steeds meer van je haar afknippen tot het een fris en hip kort kapsel is hoor "Is zo lekker praktisch met 2 kids". Je hebt daar veel te mooi haar voor.
Lach nietquote:
Bedankt voor het tevens illustreren van mijn 'en je moet je haar nooit verven'quote:
neequote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, Freecell! Je moet alleen niet slachtoffer van het moedersyndroom worden en steeds meer van je haar afknippen tot het een fris en hip kort kapsel is hoor "Is zo lekker praktisch met 2 kids". Je hebt daar veel te mooi haar voor.
Absoluut, ik verwacht elk moment dat het weer terug komt. Maandag weer contact met de dokter en dan kijken we even of dit verder vervolgt moet worden. Sowieso nog een keer lab bloedbeeld om te kijken of de ontsteking er nog steeds is, dat was eergisteren nog volop aanwezig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:50 schreef freecell het volgende:
En Isa: YayJe gaat nog wel wat onderzoekjes door neem ik aan? Maar wat heerlijk dat het weg blijft
Voelt vast nog heel onsatbiel en onzeker, of niet?
Gelukkigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:52 schreef freecell het volgende:
[..]
nee
Niet afknippen!
Alleen iets korter en wat model er inMaar het blijft lang
quote:
Geef hem geen ongelijk. Zag in Duitsland weer een dame met lange golvende rode harenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Lach nietTARA zet me volgens mij het liefste als The accolade...
Niet dat dat haalbaar is zonder dode puntenMaar ik kom nu aardig in de buurt en ik ben er zat van
eensch... alleen 'die chick' om daarmee de dame van The Accolade aan te duiden, mjahquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:53 schreef Isabeau het volgende:
En die chick op dat schilderij is veel meer mijn type dan de lila dame
Dat kán heel mooi zijn. Let op: kan!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geef hem geen ongelijk. Zag in Duitsland weer een dame met lange golvende rode haren
quote:
En toch is ie haske liefquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:11 schreef freecell het volgende:
En ik heb een schele baby
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |