abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78766522
pi_78766565
Braaaaaaaam
pi_78766609
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef Rtificial het volgende:
Good morning.

Ons elfje heeft de nacht goed volbracht, en mag volgens de IC verpleging vandaag terug naar een afdeling. Dat zal dan wel een nieuwe afdeling en nieuwe kamer zijn, omdat ze voorlopig onder de verantwoordelijkheid vand e chirurg valt.
Hopelijk is het op die afdeling weer iets makkelijker voor d'r.
Fijn te horen!

Poes was vanochtend wat timide maar stond en hobbelde wat op het pootje. Wel wat gegeten en een kattenbak is vooral om kopjes tegen te geven.
pi_78766614
pi_78766727
Hehe ik zat ook al te zoeken maar toen zag ik dat braam de oude had gesloten was ineens alles duidelijk
pi_78767311
Braam is alweer onder de wapenen
Tis té rustig hier, té veel personeel In de zorg ja, Aaaaaagnes
pi_78767609
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef Aure het volgende:
Hehe ik zat ook al te zoeken maar toen zag ik dat braam de oude had gesloten was ineens alles duidelijk
ik denk dat hij het druk had om de dop van de fles zwitsal te verwijderen
pi_78767827
pi_78768020
Hehe die fles zwitsal gaat hem eeuwig achtervolgen
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:56:54 #10
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78768050
zwitsal?
wie wat waar?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78768151
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:56 schreef Aure het volgende:
Hehe die fles zwitsal gaat hem eeuwig achtervolgen
wacht maar tot we wat over jou hebben mirjam
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:01:09 #12
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78768206
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:59 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

niks compromitterends over mij te vinden
pi_78768321
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:59 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Oh dat komt nog wel hoor blunderachtig typje ben ik
pi_78768338
oops weer een topic vergeten te openen....

Maar de fles zwitsal vind ik niet erg hoor, ik nodig jullie dan ook van harte uit om een keer een weekendje mee te hossen over de hei, zullen je er achter komen hoe handig zo'n tube zwitsal wel niet is.
pi_78768357
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef Mirjam het volgende:

[..]

niks compromitterends over mij te vinden
zeg nooit nooit
pi_78768552
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:04 schreef Braamyo het volgende:
oops weer een topic vergeten te openen....

Maar de fles zwitsal vind ik niet erg hoor, ik nodig jullie dan ook van harte uit om een keer een weekendje mee te hossen over de hei, zullen je er achter komen hoe handig zo'n tube zwitsal wel niet is.
mee hossen? :w ik neem de bus wel om jullie hossende piepels bepakt met flessen zwitsal uit te lachen
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:11:24 #17
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78768610
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

zeg nooit nooit
mwa, durf ik wel aan

pi_78768665
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

mee hossen? :w ik neem de bus wel om jullie hossende piepels bepakt met flessen zwitsal uit te lachen
wie het laatste lacht......
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:24:06 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78769086
Poes doet het nog steeds goed en is levendig en alert. Vanavond maar eens kijken of we haar kunnen loslaten van haar verpleegkamer zodat ze met haar manke pootje wat meer kan rondhobbelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:37:18 #20
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78769548
Nou, weer wat nieuws van m'n vader, deze keer wat minder. Artsen hebben de foto's van gister nogmaals bekeken en concluderen dat het in alle drie de delen van de kransslagaders wat verstopt zit.

Dat wordt dus een bypass ipv een stent erin. Ik moet dan de details nog van m'n ouders horen, maar het irritante is dat ze niet goed Nederlands spreken en ik me afvraag of ze alles wel goed meekrijgen en zeker de details die ik graag wil weten niet.

Morgen maar eens met de arts praten ofzo. Vandaag m'n studieboeken weer eens afstoffen en een beetje inlezen over hart- en vaatziekten. Ben een paar keer aanwezig geweest bij zo'n operatie, maar dat was jaren geleden en kan me d'r weinig details meer van herinneren.

Indien de vernauwingen zich beperken tot één punt per deel van kransslagader (ipv langs de hele ader half dicht) dan is de levensverwachting eigenlijk best goed, dus dat hopen we dan maar. En bovendien hebben we hier een paard, geen zebra dus weten de artsen goed wat ze moeten doen. Pa wordt waarschijnlijk verplaatst naar Zwolle.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 05-03-2010 12:45:08 ]
Confidence through competence
pi_78769595
Steer
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:42:01 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78769712
Jeetje, Steer.
Maar gelukkig zijn verstopping tegenwoordig prima te verhelpen.
Misschien dat jij of je zus wat extra kunnen tolken tussen jouw ouders en de artsen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:42:04 #23
55709 Stereotomy
pi_78769713

Mja, morgen maar ff aan de arts vragen en ff kijken of er uberhaupt iemand getolkt heeft tot nu toe.
pi_78769725
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, weer wat nieuws van m'n vader, deze keer wat minder. Artsen hebben de foto's van gister nogmaals bekeken en concluderen dat het in alle drie de delen van de kransslagaders wat verstopt zitten.

Dat wordt dus een bypass ipv een stent erin. Ik moet dan de details nog van m'n ouders horen, maar het irritante is dat ze niet goed Nederlands spreken en ik me afvraag of ze alles wel goed meekrijgen en zeker de details die ik graag wil weten niet.

Morgen maar eens met de arts praten ofzo. Vandaag m'n studieboeken weer eens afstoffen en een beetje inlezen over hart- en vaatziekten. Ben een paar keer aanwezig geweest bij zo'n operatie, maar dat was jaren geleden en kan me d'r weinig details meer van herinneren.

Indien de vernauwingen zich beperken tot één punt per deel van kransslagader (ipv langs de hele ader half dicht) dan is de levensverwachting eigenlijk best goed, dus dat hopen we dan maar. En bovendien hebben we hier een paard, geen zebra dus weten de artsen goed wat ze moeten doen. Pa wordt waarschijnlijk verplaatst naar Zwolle.
steer waarom ligt je vader nun in Sneek? komne je ouders daar uit de buurt oid?

en tis gewoon flink kote allemaal
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:44:27 #25
55709 Stereotomy
pi_78769790
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

steer waarom ligt je vader nun in Sneek? komne je ouders daar uit de buurt oid?
Ja, we komen uit de polder waar door bezuinigingen en marktwerking ende zo het ziekenhuis zeer is ingekrompen. Als je dus hartpatient bent, dan moet je naar een 'ziekenhuis in de buurt' (op minimaal 30 km afstand ).
pi_78769876
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, we komen uit de polder waar door bezuinigingen en marktwerking ende zo het ziekenhuis zeer is ingekrompen. Als je dus hartpatient bent, dan moet je naar een 'ziekenhuis in de buurt' (op minimaal 30 km afstand ).
ah ok. ik komn nml uit Sneek dus vroeg het me af
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:48:42 #27
55709 Stereotomy
pi_78769925
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ah ok. ik komn nml uit Sneek dus vroeg het me af
Ja, ik wist dat je daar vandaan kwam. Ik ben in m'n heule leven maar 1x daar geweest, 20 jaar geleden ofzo.
pi_78769996
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, ik wist dat je daar vandaan kwam. Ik ben in m'n heule leven maar 1x daar geweest, 20 jaar geleden ofzo.
Sneek is best leuk alleen als je er heen moet om het zkh is het een stuk minder
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:51:02 #29
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78770010
he steer
succes ermee jullie
pi_78770274
Steer, een dikke (en vind je het niet ook vervelend om soms iets te veel te weten?) Je ging vandaag toch naar Sneek? Dan kan je misschien vragen of de arts nog even langs komt ivm taalbarriere en dat ze het nog een keer uitleggen, maar je kan ook het dossier vragen. Daar heb je je vader's toestemming voor nodig en dan kan je op je gemak alles lezen. Sommige artsen doen daar alleen heel moeilijk over, wat erg vaag is, want je hebt het recht om dat dossier in te kijken. Alhoewel er ook al veel ziekenhuizen zijn die alleen alles in de computer hebben staan en dan moeten ze eerst alles uitprinten en ben je dus een erg lastige patient

Verder gelukkig goed nieuws over DE en de poes Xena. Fijn te horen
Hier ook goed nieuws, beetje pijn gehad bij het gaan liggen, andere zij (+ nog snel een pijnstiller ) genomen en toen werd het direct alweer minder. Goed geslapen dus!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 maart 2010 @ 12:58:56 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78770295
Balen Steer Sterkte ermee.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78770462
Sterkte Steer
pi_78770707
Sterkte Steer
pi_78770794
He Steer Wat isa zei lijkt mij een goed plan.

Ies, beter geslapen, minder pijn

Ik kannie wachten om Xena de vrijheid te geven
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:17:27 #35
55709 Stereotomy
pi_78771012
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Steer, een dikke (en vind je het niet ook vervelend om soms iets te veel te weten?) Je ging vandaag toch naar Sneek? Dan kan je misschien vragen of de arts nog even langs komt ivm taalbarriere en dat ze het nog een keer uitleggen, maar je kan ook het dossier vragen. Daar heb je je vader's toestemming voor nodig en dan kan je op je gemak alles lezen. Sommige artsen doen daar alleen heel moeilijk over, wat erg vaag is, want je hebt het recht om dat dossier in te kijken. Alhoewel er ook al veel ziekenhuizen zijn die alleen alles in de computer hebben staan en dan moeten ze eerst alles uitprinten en ben je dus een erg lastige patient

Verder gelukkig goed nieuws over DE en de poes Xena. Fijn te horen
Hier ook goed nieuws, beetje pijn gehad bij het gaan liggen, andere zij (+ nog snel een pijnstiller ) genomen en toen werd het direct alweer minder. Goed geslapen dus!
Nee, ik vind het altijd wel fijn als ik dingen teveel weet. Ik ga morgen pas naar Sneek. Hopen dat de arts er dan is, maar hoorde net dat de verpleging het dossier had dus ik neem aan dat dat wel goed komt. Ik zou er zelf ook geen wijs uit worden uit het dossier denk ik, maar wel goed om alles eens door te lezen.

En allen bedankt voor de en sterktes
pi_78771106
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:17 schreef Stereotomy het volgende:

Nee, ik vind het altijd wel fijn als ik dingen teveel weet. Ik ga morgen pas naar Sneek. Hopen dat de arts er dan is, maar hoorde net dat de verpleging het dossier had dus ik neem aan dat dat wel goed komt. Ik zou er zelf ook geen wijs uit worden uit het dossier denk ik, maar wel goed om alles eens door te lezen.

En allen bedankt voor de en sterktes
Gewoon notities maken als je het niet begrijpt en dan PM of google je maar (als je het allemaal kan lezen, want chirurgen zijn meestal van de afkortingen (die per ziekenhuis verschillen) en kort en bondig onduidelijk schrijven).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78771127
Isa goed geslapen is goed nieuws!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:24:31 #38
55709 Stereotomy
pi_78771295
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon notities maken als je het niet begrijpt en dan PM of google je maar (als je het allemaal kan lezen, want chirurgen zijn meestal van de afkortingen (die per ziekenhuis verschillen) en kort en bondig onduidelijk schrijven).
Thanks Isa, waardeer het.
pi_78771317
Mijn cups-pannetjes en tbsp-lepeltjes zijn er!

Morgen of zondag focaccia maken!
pi_78771692
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Da's fijn. Wanneer moet je nou die onderzoeken ondergaan?

Fijn dat het met DE weer wat beter lijkt te gaan, maar schikken van de paps van Steer! Inderdaad lastig als ze de taal niet goed spreken! Was je zus er niet bijgeweest?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:33:20 #41
55709 Stereotomy
pi_78771717
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's fijn. Wanneer moet je nou die onderzoeken ondergaan?

Fijn dat het met DE weer wat beter lijkt te gaan, maar schikken van de paps van Steer! Inderdaad lastig als ze de taal niet goed spreken! Was je zus er niet bijgeweest?
Mijn zus woont in Zuid-Holland en heeft een kleine van 6 maanden.
pi_78772229
OK, ik had geen idee waar je zus woonde, verder.
pi_78772448
toch handig die dr Isa
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 maart 2010 @ 13:53:04 #44
22592 crew  Ole
pi_78772643
Ah hier zijn jullie!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_78772666
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:53 schreef Ole het volgende:
Ah hier zijn jullie!
We zijn eigenlijk, zie TT, nog steeds aan het zoeken
pi_78772937
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We zijn eigenlijk, zie TT, nog steeds aan het zoeken

*zoekt*
ik mis jullie!
pi_78773172
Gevonden!
Steer, beterschap voor je pa Een bypass operatie is niet niks
Isa, gelukkig heb je lekker geslapen.
Rt, gelukkig gaat DE naar de afdeling Goed nieuws
En met Xena gaat t ook wat beter, goed zo
pi_78773189
Ik begin eens aan mn werkweekend nu werken, morgen en zondag
pi_78773734
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:21 schreef Bluezz het volgende:

Poes was vanochtend wat timide maar stond en hobbelde wat op het pootje. Wel wat gegeten en een kattenbak is vooral om kopjes tegen te geven.
Goed om te horen
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:56 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

deze is bestemd voor oma, we maken er van de week nog wel één, stuur je wel een smsje dan
Deal
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_78774395
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef LieLie het volgende:
Mijn cups-pannetjes en tbsp-lepeltjes zijn er!

Morgen of zondag focaccia maken!
heel handig voor cupmaten mee uit te meten

te flauw maar ja vrijdag middag he
pi_78774454
Zeg Lein, heb jij al geslapen of moet je nog slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')