quote:Dear Strolie75,
Thank you for your order with TheHut.com. We can confirm the item(s) below have been sent to you.
1 Yakuza 3 EUR 40.43
Ik zeg, stoppen met de seriequote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Lara Croft:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
niet wekelijks, maar toch een aantal keer per jaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ging je hiervoor wel dan?
Dat wist ik niet Gijs.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
niet wekelijks, maar toch een aantal keer per jaar.
Hij is nog steeds blauw Gijs!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe foto's van de aarde genomen door de NASA. Kleuren schijnen de werkelijkheid nu te benaderen.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/8547114.stm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige planeet hebben we toch.![]()
Hoe slagen we er toch elke keer weer om er zo'n puinzooi van te maken!
Maarrr... je koopt m toch nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:48 schreef kepler het volgende:
Jawel
http://www.consoleshop.nl(...)cl-forza-3-odst.html
Das echt een koopje
Hij is sowieso pas leverbaar vanaf 19 maart, 4 dagen daarna krijg ik mn loon en ga ik hem direct halenquote:
Ja,... gezien! Dat was inderdaad een coole aparte film!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:01 schreef kepler het volgende:
Hebben jullie de film Moon nu al gezien? Echt een geweldige film
Eindelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Hij is sowieso pas leverbaar vanaf 19 maart, 4 dagen daarna krijg ik mn loon en ga ik hem direct halen![]()
Nee, ik kan me niet Katholiek noemen als dit soort dingen gebeurt. Vind het ronduit schandelijk. Sowieso vond ik de laatste jaren al dat de preken minder interessant werden... Mijn dialoog met God hou ik wel zoals ik altijd al doe. Vloekend en tierend naar boven kijken met regen en tegenwind, en vriendelijk bedankend naar boven kijken als me goeie dingen gebeurenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet Gijs.
Maar het lijkt me toch dat je naar de kerk gaat om in een rustige omgeving contact te krijgen met God? Dat betekent toch nog niet dat je alle zaken en excessen van een kerkelijke stroming meteen goedkeurt?
In alle religies heb je misstaande en verschillende stromingen. Katholiek is vaak vrij traditioneel, maar er zijn zat priesters die het niet altijd eens zijn met Rome en ook niet aan kinderen zitten.
Net als Al Bundy!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik kan me niet Katholiek noemen als dit soort dingen gebeurt. Vind het ronduit schandelijk. Sowieso vond ik de laatste jaren al dat de preken minder interessant werden... Mijn dialoog met God hou ik wel zoals ik altijd al doe. Vloekend en tierend naar boven kijken met regen en tegenwind, en vriendelijk bedankend naar boven kijken als me goeie dingen gebeuren
Jaquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vriend van me heeft FFXIIILag al bij bart smit
Ja, door die hoeren denk ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een prachtige planeet hebben we toch.![]()
Hoe slagen we er toch elke keer weer om er zo'n puinzooi van te maken!
Liggen al in div winkels zie oa dimplus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vriend van me heeft FFXIIILag al bij bart smit
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Hij is sowieso pas leverbaar vanaf 19 maart, 4 dagen daarna krijg ik mn loon en ga ik hem direct halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |