N,....nee,.... Gijs wat is dat?quote:
Ben al een uurtje bezig hier,.... net koffie gezet en logde even in hier. Heb ZO'N zin in FF Gijs,.... verschrikkelijkquote:
Eindelijk ja, nog een paar nachtjesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben al een uurtje bezig hier,.... net koffie gezet en logde even in hier. Heb ZO'N zin in FF Gijs,.... verschrikkelijk
Ik...ik heb die mail nog niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:28 schreef Chocobo het volgende:
Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (1-94568734) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
* 1 x Final Fantasy XIII (PS3)
Weet dat het dinsdag pas komt,... maar toch,... je weet nooit
HBO Western serie.quote:
Check je spamfolderquote:
Ziet er geweldig uit Gijs!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
HBO Western serie.
3x12 afleveringen
Die wel, maar nog geen verzendingsmail.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Check je spamfolder![]()
Mail van gisteren ook niet gehad dat je de melding wel zou krijgen, maar dat ze nog niet zouden versturen?
Weinig spoilers in de review, behalve dat Vanille het met die Choconeger lijkt te doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:37 schreef Chocobo het volgende:
Gametrailers review weggeklikt overigens,... teveel info! Wil echt naakt het spel in!
GIJSSSSSSSSSSSSSSS Godverdommequote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weinig spoilers in de review, behalve dat Vanille het met die Choconeger lijkt te doen.
Gijs,....................................................................................quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weinig spoilers in de review, behalve dat Vanille het met die Choconeger lijkt te doen.
Review is positief. Ze prijzen het verhaal, graphics, vechtsysteem en level-up mechanisme.
Minder zijn de lineaire levels. Het lijkt meer op een actiegame dan een echte JRPG. Spel wordt al vergeleken met Mass Effect 2.Is niet negatief.
Het is maar een cutscene...misschien vindt ze zijn vogeltje gewoon leuk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,....................................................................................

quote:Een van de eerste zaken die opvalt als je onderstaande screenshots bekijkt is dat er steeds één camerastandpunt wordt gehanteerd, namelijk een isometrisch bovenaanzicht. Ook zal de nadruk niet meer liggen op een avontuur in je eentje maar zul je met meerdere personen tegelijk de game kunnen spelen in co-op. Door het nieuwe camerastandpunt en de co-op modus heeft de game een geheel andere feel gekregen die neigt naar een arcade shooter met platform elementen.
Ik ben inderdaad de laatste. Deel 1 was geweldig,... daar laat ik het bij!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
OMG....Huilen van het lachen...hij is weer briljant.![]()
![]()
![]()
http://www.escapistmagazi(...)tion/1494-BioShock-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |