Heul niet !! ergens in mijn geheugen komt dat poppetje me bekend voor!quote:
Jaaaa dank u !!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Doug
Ok dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:43 schreef Magneet het volgende:
Wat had ik net een fucker aan de lijn zeg. Had me een mail gestuurd nav mijn CV op Monsterboard. Ik bel hem terug maar hij was echt superopdringerig en bleef doordrammen nadat ik had gezegd dat ik geen interesse had ( geen zin om 3 maanden iedere dag naar Arnhem te rijden) dat ik er gewoon misselijk van geld. Hij begon ook salarissen te noemen die nergens over gingen. ik heb het daarna maar snel afgebroken want dan kon nooit iets worden.
echte en creepy guy, ook van een bedrijf uit Hilversum wat me veel te ver is. Hij vond ruim 1 1/2uur rijden dagelijks geen probleem. ik wel want ik wil tegelijk met men koters eten en ze naar bed brengen.quote:
Ja gelijk heb je, dat wil ik ook graagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
echte en creepy guy, ook van een bedrijf uit Hilversum wat me veel te ver is. Hij vond ruim 1 1/2uur rijden dagelijks geen probleem. ik wel want ik wil tegelijk met men koters eten en ze naar bed brengen.
Met andere woorden… je bent nog steeds werkeloos?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:43 schreef Magneet het volgende:
Wat had ik net een fucker aan de lijn zeg. Had me een mail gestuurd nav mijn CV op Monsterboard. Ik bel hem terug maar hij was echt superopdringerig en bleef doordrammen nadat ik had gezegd dat ik geen interesse had ( geen zin om 3 maanden iedere dag naar Arnhem te rijden) dat ik er gewoon misselijk van werd. Hij begon ook salarissen te noemen die nergens over gingen. ik heb het daarna maar snel afgebroken want dan kon nooit iets worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja, dit is hem dan...de nieuwe fractievoorzitter van de SP
tromgeROFLDat is een soep... toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
3 maanden plus grote kans op uitloop. Maar die gast kwam als zo'n klootviool over dat ik echt geen interesse meer had.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je, dat wil ik ook graagEn als het salaris dan niet genoeg compenseerd houdt het op.. was het maar voor 3 maanden ?
Dan ga je rood staan of vreet je een week droog brood. Serieus.quote:
helaas wel maar ben niet zo desperaat dat ik met dit soort figuren inz ee gaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Met andere woorden… je bent nog steeds werkeloos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |