Met andere woorden… je bent nog steeds werkeloos?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:43 schreef Magneet het volgende:
Wat had ik net een fucker aan de lijn zeg. Had me een mail gestuurd nav mijn CV op Monsterboard. Ik bel hem terug maar hij was echt superopdringerig en bleef doordrammen nadat ik had gezegd dat ik geen interesse had ( geen zin om 3 maanden iedere dag naar Arnhem te rijden) dat ik er gewoon misselijk van werd. Hij begon ook salarissen te noemen die nergens over gingen. ik heb het daarna maar snel afgebroken want dan kon nooit iets worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja, dit is hem dan...de nieuwe fractievoorzitter van de SP
tromgeROFLDat is een soep... toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
3 maanden plus grote kans op uitloop. Maar die gast kwam als zo'n klootviool over dat ik echt geen interesse meer had.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je, dat wil ik ook graagEn als het salaris dan niet genoeg compenseerd houdt het op.. was het maar voor 3 maanden ?
Dan ga je rood staan of vreet je een week droog brood. Serieus.quote:
helaas wel maar ben niet zo desperaat dat ik met dit soort figuren inz ee gaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Met andere woorden… je bent nog steeds werkeloos?
Of jij koopt er eentje voor me met je belachelijk hoge salarisquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan ga je rood staan of vreet je een week droog brood. Serieus.
Makkelijk praten altijd van hun kantquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Of jij koopt er eentje voor me met je belachelijk hoge salaris
Wat schoort eraan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
Gaar van de jetlag, structureel overgewerkt, mid-life crisis op mijn 35e, ruzie met kuiken.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Makkelijk praten altijd van hun kant.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een kutweek!
Gaar van de jetlag, structureel overgewerkt, mid-life crisis op mijn 35e, ruzie met kuiken.
Gelukkig volgende week The Pacific en FFXIII.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Lieve geel gevederde vriend…ik heb gewoon geen geld!
Had het ook niet over mijn situaties, maarja wat doe ik met mijn geld, vooral bier en gamesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]Moet je horen,... jij koopt meer dan Strol en ik samen!
Wispelturigheid.quote:
Met dubbel P Gijsquote:
Kak! Is er geen spellcheck plug-in app?quote:
Even wachten op de ripquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:54 schreef Wessiej het volgende:
Just Cause 2 deze week in huis
Voor de review, bespaart nog eens wat
Niemand over gehoord nog, maar kijk nou Shutter Island!
[ afbeelding ]
Zo goed! http://www.imdb.com/title/tt1130884/
quote:Geert Wilders verklaarde te hopen premier van Nederland te worden. Hij zou dan meteen alle islamitische scholen sluiten, en de immigratie uit moslimlanden stoppen, zei hij.
Wilders zou ook een bouwstop voor moskees afkondigen en criminele moslims met een dubbel paspoort Nederland uitzetten.
Hij draaft echt door, beestje gestoord hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Met dat laatste heeft hij een goed punt, maar waarom dan alleen de moslims?...
Ja, echt gaat nergens meer over... Als hij zich nu niet alleen op de moslims zou richten, maar gewoon op alle relschoppers dan zou ik het zelfs bijna met hem eens kunnen zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij draaft echt door, beestje gestoord hoor
Splinter Cellquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kep. Deze gaan we zeker spelen als je weer een 360 hebt: http://www.insidegamer.nl(...)viction/videos/17001
Trailer gezien?quote:
Kep heeft geen idee Gijsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trailer gezien?Die co-op modi zien er echt tof uit!
Ja, trekt me nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trailer gezien?Die co-op modi zien er echt tof uit!
De oudere SC trek ik ook niet. Dat eeuwige zitten in de schaduw tot die ene bewaker net langskomt. Tergend! Maar dit. Amai. Het ziet er zo stoer uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kep heeft geen idee Gijs
SC wordt zo goed!
Tot die tijd maar gewoon L4D dan. Je moet nogal wat achievements nogquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, trekt me niet
Echt nul interesse in Splinter CellIk hoop gewoon op co-op in Dead Rising 2, dat is een klaar
Ja maar jij kijkt om je heen en ziet vernieuwing. Kep denk volgens mij nog dat dit de oude SC is!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De oudere SC trek ik ook niet. Dat eeuwige zitten in de schaduw tot die ene bewaker net langskomt. Tergend! Maar dit. Amai. Het ziet er zo stoer uit
Haha ja, L4D is tofquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De oudere SC trek ik ook niet. Dat eeuwige zitten in de schaduw tot die ene bewaker net langskomt. Tergend! Maar dit. Amai. Het ziet er zo stoer uit
[..]
Tot die tijd maar gewoon L4D dan. Je moet nogal wat achievements nog![]()
Ik heb hem ooit 3 jaar geleden gezien, toen vond ik hem maar saai. Hij is intussen wel veranderd natuurlijk, maar toch heb ik er geen interesse in... Genoeg andere games die ik veel liever wil spelen (en nog moet spelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar jij kijkt om je heen en ziet vernieuwing. Kep denk volgens mij nog dat dit de oude SC is!
Chaos Theoryquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik trek de oude SC denk ik meer dan de nieuwe, deel 1 en Chaos Theory zijn zulke goede games. Maar ga ook zo hard genieten van dit deel, ik ga gewoon lekker sneaken. Co-op
Weet nog hoe mooi dat was in Chaos Theory met die co-op, als je praatte door je headset hoorde de guards dat ook. Zaten we daar met elkaar te praten, zie je een guard komen, snel achter een deurtje zitten, schreeuwen naar de guards(waarom ook niet) en dan de deur in zijn gezicht trappen.
Wat een game serie is het ook![]()
Don't kill me!quote:
Ieder zijn games ook Gijs! Maar SCC staat hoog op mijn lijst. Heerlijke co-op en een geweldige vernieuwde SP. Nog steeds zware stealth, maar betere takeout moves en last seen tactieken. Tevens een cool verhaal,... Sam is serieus pissed. Ook zijn al zijn gadgets verdwenen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit 3 jaar geleden gezien, toen vond ik hem maar saai. Hij is intussen wel veranderd natuurlijk, maar toch heb ik er geen interesse in... Genoeg andere games die ik veel liever wil spelen (en nog moet spelen)
Het is deze generatie consoles Gijs. Dit is het gewoon. Al die jaren gamen en hier zijn we beland. Games zijn nu echt volwassen. Zoveel goede games. Die graphics. Dat geluid. Online mogelijkheden. Friendslists. Zoveel variatie. Ik moet er af en toe even bij stil staan om het te bevatten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar jij kijkt om je heen en ziet vernieuwing. Kep denk volgens mij nog dat dit de oude SC is!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Don't kill me!
I will kill you if you say monkey, you going to say monkey?![]()
Wat een game! Beste SC
Maarja ik zie een paar dingen die mij tegen staan, zwart/wit in het donker, wtf is dat nou weer...beter kan dat worden uitgezet. Het enemy's taggen zodat je ze direct dood schiet. Maar hoofden inbashen, grafisch, verhaal en waarschijnlijk de gameplay maken alles dubbel en dwars goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]Prachtig inderdaad!
Monkey inderdaad,... zo gelachen! Hard was hij soms,... maar het nieuwe deel wordt harder!
_____O_____ Gijs,... dat is een blog waard! Zo waar,... dit is de generatie inderdaad Gijs! Nog een!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is deze generatie consoles Gijs. Dit is het gewoon. Al die jaren gamen en hier zijn we beland. Games zijn nu echt volwassen. Zoveel goede games. Die graphics. Dat geluid. Online mogelijkheden. Friendslists. Zoveel variatie. Ik moet er af en toe even bij stil staan om het te bevatten.
We zijn van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit gegaan:
[ afbeelding ]
Nu heb ik zo mogelijk nog minder interessequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ieder zijn games ook Gijs! Maar SCC staat hoog op mijn lijst. Heerlijke co-op en een geweldige vernieuwde SP. Nog steeds zware stealth, maar betere takeout moves en last seen tactieken. Tevens een cool verhaal,... Sam is serieus pissed. Ook zijn al zijn gadgets verdwenen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |