Ik geef niet om reviewsquote:
H...heb je Vanille al ontmoet.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gijs, het enigste wat je hoeft te zien is het piepende chicobootje en je bent verkocht!
Couldn't ker lessquote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef Magneet het volgende:
Hoelang is Ker deze keer eigenlijk al terug? Korter dan ik weer crew ben volgens mij en dat is deze keer sinds eind oktober.
Ik heb d'r flink uitgescheurd, stukken vel vlogen er vanaf! Maar ze vond het heerlijkquote:
Same here! Maar het pastte perfect bij je postquote:Op zondag 7 maart 2010 20:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik geef niet om reviews
Heb van deze FF enkel wat screenshots en een filmpje gezien! Ga dit maagdelijk spelen
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan heeft Strol tenminste en vriendje voor z'n appletalk.
Ik weet hetquote:Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
Chocobo.
Je gaat gillen krijsen als een meisje
LightingDie blik in d'r ogen
Welke functie heb je nou weer binnen FOK!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef Magneet het volgende:
Hoelang is Ker deze keer eigenlijk al terug? Korter dan ik weer crew ben volgens mij en dat is deze keer sinds eind oktober.
reviewert al weer voor een tijdje. best leuk, boekjes lezen dvdtjes kijkenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke functie heb je nou weer binnen FOK!
Ga eens gamen joh...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
Het menu als je bijv. Lightning d'r status checken. Godver
,............................................................ ben verdrietig,... maar ik gun het je zo!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
Het menu als je bijv. Lightning d'r status checken. Godver
Zo waar,.... ik ga dinsdag gillen om het menu! Ga er echt helemaal voor zitten!!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
Al die momenten krijgt hij nooit meer terug Gijs...wij gaan ze nog ervaren.
Ik ook! Morgenavond sporten zodat de avond snel voorbij gaat, dinsdag na het werk ga ik de game ophalen.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:01 schreef Chocobo het volgende:
Zo waar,.... ik ga dinsdag gillen om het menu! Ga er echt helemaal voor zitten!!![]()
![]()
![]()
Ken je het principe 'laptop naast me op de bank?'quote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Serieus, wat doe je hier nog? Blijkbaar is de game zo tof niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |