quote:Op zondag 7 maart 2010 18:55 schreef Wessiej het volgende:
De oscars zijn vanavond!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je had geen geld, en je hebt hem eerder?
Jij hebt Hans Breukhoven geneukt.
Dat is makkelijk dan! UFC!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:44 schreef Wessiej het volgende:
Red Dead Redemption komt nu op de zelfde datum uit als UFC Undisputed 2010, meh.
Me broer lief aangekekenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je had geen geld, en je hebt hem eerder?
Jij hebt Hans Breukhoven geneukt.
Ja, dat wordt voor mij ook een lastige keuzequote:Op zondag 7 maart 2010 19:44 schreef Wessiej het volgende:
Red Dead Redemption komt nu op de zelfde datum uit als UFC Undisputed 2010, meh.
Voeg mij anders ook ff toe attention whorende hype-hoerquote:Op zondag 7 maart 2010 20:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Me broer lief aangekekenNet de achterlijk mooie trailer gekeken
schattige chicobo
SquaresoftKwaliteit spat er weer vanaf
Tot over een paar weken
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voeg mij anders ook ff toe attention whorende hype-hoer
NotoriousRoy (dus zonder _ )
Hype mij ook eens bitch!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
Chocobo.
Je gaat gillen krijsen als een meisje
LightingDie blik in d'r ogen
Je kent Ker duidelijk nietquote:Op zondag 7 maart 2010 20:31 schreef Wessiej het volgende:
Ik dacht daar even dat je een paar weken wegging.
Ker is koning in het roepen van 'ik stop met fok' of 'ik ga even weg'. Kan ons echter niet missen en komt altijd terugquote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 6 maanden lang dat hij een vrouw was, dus dat klopt
5 van Edge!quote:
Soms duurt het wat langer...maar je hebt gelijk!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ker is koning in het roepen van 'ik stop met fok' of 'ik ga even weg'. Kan ons echter niet missen en komt altijd terug
Gijs, het enigste wat je hoeft te zien is het piepende chicobootje en je bent verkocht!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |