Hoop dat we er een gelijkspel uit kunnen trekkenquote:
zondag 2 december 2007quote:Op zondag 7 maart 2010 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier verloren ze toch echt thuis toch?
http://www.depers.nl/spor(...)t-thuis-van-NAC.html
Sinds wanneer mag je niet teren op in het verleden behaalde resultaten? Dat is het enige dat jullie doenquote:
Veel plezier hé met Andy van der Meijde, die had ook succes in het verleden.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet teren op in het verleden behaalde resultaten? Dat is het enige dat jullie doen
Hey, die is onder de gordelquote:Op zondag 7 maart 2010 13:43 schreef Wessiej het volgende:
!
[..]
Veel plezier hé met Andy van der Meijde, die had ook succes in het verleden.
Boondock Saints 2quote:Op zondag 7 maart 2010 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Up in te Air, Bundock Saints 2 en 2012 gedownload.
Niet zo goed als het eerste deel, maar wel leuk!quote:
,............................................... Gijs als ik FF bij je zie vanavond praat ik niet meer met je tot woensdagochtend!!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Cho, Strol.. Zet vanavond even je ps3 aan en aanschouw wat ik aan het spelen ben
Is dit nu positief of negatief?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
O god! Ooooo ggooooooood! :x mwaah, intro :x instantly hyped :x mini chocobo in haar... Graphics :x_o_
Ker kennende vreselijk positief,... hij kan niet meer typen! Spreek hem woensdagochtend weer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Chocobo op 07-03-2010 18:53:59 ]A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Je had geen geld, en je hebt hem eerder?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Cho, Strol.. Zet vanavond even je ps3 aan en aanschouw wat ik aan het spelen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |