Wow!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:14 schreef mschol het volgende:
als we het dan toch over massive dingen hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 11:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
woei
altijd leuk
mogen wij meespelen ?
Ik heb deze laatst nog zien staan in Chicago. daar hebben ze een mega lego store met de meest waanzinnige bouwpaketten voor volwassenen ook, varierend van 1500-5000 stukjes. Ik heb dara met heel veel plezier rond gekeken!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:27 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik vind deze beide zooo gaaf.Ze zijn alleen heel moeilijk te krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joepiequote:
Daarvoor hoef je niet naar Chicago hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 18:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb deze laatst nog zien staan in Chicago. daar hebben ze een mega lego store met de meest waanzinnige bouwpaketten voor volwassenen ook, varierend van 1500-5000 stukjes. Ik heb dara met heel veel plezier rond gekeken!
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:37 schreef bleiblei het volgende:
Hier overigens een klein deel van wat ik hier heb staan:
[ afbeelding ]
(Het merendeel ligt uit elkaar of zit in mijn faalproject).
Jepquote:
Jepquote:Op maandag 8 maart 2010 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
Gave bakken
Heb je die grote vrachtwagen ook ?
Die ik op mijn foto heb staan.
Kijk eens op:quote:Op maandag 8 maart 2010 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
Die is ook gaaf ja! Die had ik ook vroeger!
Is er ook ergens een website waar je originele bouwbeschrijvingen kunt downloaden? Ik heb nog ideeën nodig voor een trekker die ik dadelijk voor mijn oplegger kan hangen.
Dat is pas echt lego uit het lego-dieptepuntquote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
HA, net ff 6565 in elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Morgen maar eens 6474 maken:
[ afbeelding ]
Nee, dat is heel veel anders wil je zeggenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is pas echt lego uit het lego-dieptepunt.
Gelukkig zijn ze weer aardig op de goeie weg.
Ik heb trouwens even mijn sets bij elkaar verzameld:
http://www.brickset.com/search/?owned=bleiblei
Eh... Jaquote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat is heel veel anders wil je zeggen
7246 is ook een kansloos dingquote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind overigens het oude lego zoals ik die net liet zien veel leuker dan die voorkant van 7246
en ik heb nog een oudere versie van die 7242
Maar wel 2 airtanks!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
http://www.brickset.com/detail/?Set=8462-1
Ik vind dit ding al behoorlijk kansloos.
Die valt nog onder de toplegoquote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus
Overigens vind ik die cafe corners enzo wel leip
Die heb ik ookquote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus
Overigens vind ik die cafe corners enzo wel leip
HA, die heb ik ookquote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eh... Ja.
78 onderdelen voor de 6565 tegen
[ afbeelding ]
127 onderdelen voor de 6581
[ afbeelding ]
1 jaar verschil, maar damn, imho is de 6581 way much better dan de 6565.
En qua prijs schat ik het als een gelijke doos.
Ik weet ook wel welke van de 2 meer speelplezier oplevert.
Ben je geirriteerd door mijn post ofzo?quote:
klopt idd, ik heb het ook een tijd niet gekocht.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben je geirriteerd door mijn post ofzo?
Dat was niet mijn intentie namelijk.
Lego heeft in mijn ogen een behoorlijke matige periode gehad waarin ze dozen maakten die zelfs een imbeciele kat nog in elkaar kan zetten. Lego hoort uit lekker veel losse onderdelen te bestaan
.
Wat dat betreft zijn die Cafe Corners echt ultiem bouwlol. Daar ben je zo een paar avonden mee zoet. En vervolgens natuurlijk slopen om er andere gebouwen van te maken!
Deze hadden wij ook:quote:Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.brickset.com/search/?owned=dagoduck
Ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.brickset.com/search/?owned=dagoduck
veel plaatquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.
Zit ook te twijfelen of ik de technic excavator ga kopen dit jaar.
Ik begin technic weer langzaamaan maar zeker onlego te vinden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
idd, bij mij ookquote:Op maandag 8 maart 2010 22:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Deze hadden wij ook:
http://www.brickset.com/detail/?Set=6790-1
Dat keep out plaatje is echt veel gebruikt in onze bouwsels vroeger
Ik heb 1 zon klein bootje, mn nichten hebben wel veel meisjes lego maar ik weet niet of dat van die set isquote:Op maandag 8 maart 2010 23:27 schreef The_Voice_Within het volgende:
Vind het overigs wel jammer dat die roze Paradisa Lego voor meisjes niet meer te krijgen is. Ik had bijna alles bij elkaar, maar ik heb ze niet meer compleet nadat m'n broer een paar keer door mijn Lego kisten heeft gegraaid... Ik heb eens op Markplaats gekeken, maar dan ben je zo een eurootje of 100 kwijt voor een complete set.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |