Ah, jij kent mij? Goed van jou zeg, m'n oprechte complimenten en doe de hartelijke groeten gelijk aan je blanke baas in een gedichtje.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:42 schreef FTWO het volgende:
Zo'n Boersma moet opdonderen. Eigenbelang belangrijker vinden dan het democratisch proces. Zulke mensen horen niet binnen een sociaal-democratische beweging. En dan ook zo'n semi-populistiesche vertaling van de partij-afkorting erbij![]()
P.s. als hoogopgeleide blanke autochtoon heb ik landelijk ook eens op een allochtoon gestemd. Niet omdat zij allochtoon is maar omdat zij bij een debat de zwaar overschatte en machtsbeluste Hirshi Ali alle hoeken van de tafel liet zien.
Precies.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef Boldface het volgende:
Tja, zo werkt de democratie nu eenmaal. In plaats dat autochtone PvdA'ers zo verbolgen zijn over het succes van hun allochtone partijgenoten, zouden ze zich ook kunnen afvragen waarom zij NIET zulke groepen kiezers aan zich weten te binden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:51 schreef Jurgen21 het volgende:
Prachtig, de PvdA krijgt het deksel op de neus
Omdat de mensen die 'er hard voor gewerkt hebben' die hoger op de lijst stonden nu hun erebaantje niet hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef Tighadouini het volgende:
Wat is het probleem? Men is democratisch verkozen, waarom dan de ophef/gejank.
Ja, ze hebben iemand weten te vinden en gebruiken dat voor een suggestief stukjequote:
Precies, bek houden Boersma, je zit er voor de partij en niet ter meerdere eer en glorie van jezelf.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef Tighadouini het volgende:
Wat is het probleem? Men is democratisch verkozen, waarom dan de ophef/gejank.
Ik hoop het niet LPF achtige toestanden leuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef Klopkoek het volgende:
Vier jaar geleden maakte Bos zich ook zorgen om al die allochtonen zonder competentie in de raden. Om dit tegen te gaan hebben ze nu wat strenger gescreend. Er staan ook minder allochtonen op de lijsten.
Hopelijk is er ook gescreend op competentie dit keer. Dan boeit het me niet zo
De gemiddelde Nederlander stemt op een partij vanwege de politieke standpunten, niet op etnische afkomst van de verkiesbare volksvertegenwoordigers.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
DUHhhhhh...waarom denk jij dat we zo fucking veel politieke partijen hebben?
En jij gaat er maar gewoon van uit dat er op deze mensen gestemd is vanwege hun ethnische afkomst. Da's nogal racistisch, vind je niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:27 schreef Xeanor het volgende:
De gemiddelde Nederlander stemt op een partij vanwege de politieke standpunten, niet op etnische afkomst van de verkiesbare volksvertegenwoordigers.
Want daar beledig of denigreer ik ze mee? Het mag natuurlijk gewoon (zo stemmen), maar het is wel gewoon heel droevig en eigenlijk anti-democratisch dat het gebeurt. Stel dat ik ooit naar Canada verhuis, ooit de Canadese nationaliteit krijg en dan daar ga stemmen, dan ga ik toch ook niet op de eerste beste Nederlandse naam op de lijst stemmen omdat ik de rest niet ken? Ik vind dat persoonlijk gewoon volslagen idioot. Het getuigt van geen kennis van de maatschappij en dat je helemaal niet integreert.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En jij gaat er maar gewoon van uit dat er op deze mensen gestemd is vanwege hun ethnische afkomst. Da's nogal racistisch, vind je niet?
Of krijgt de PvdA wat ze willen en waar meer mensen uit de linkse politiek naar streven?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:51 schreef Jurgen21 het volgende:
Prachtig, de PvdA krijgt het deksel op de neus
Hoeveel politici doen het ook niet voor hun eigen gewin? Kijk maar eens naar Kok enzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:47 schreef Tijger_m het volgende:
Precies, bek houden Boersma, je zit er voor de partij en niet ter meerdere eer en glorie van jezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |