Bmair heeft hele goede prijzen, wij zijn vorig jaar voor 480 naar Bangkok gevlogen via Dusseldorf..quote:Op woensdag 7 april 2010 18:44 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ze zijn duur dit jaar, verleden september zat ik in de Evergreenklasse voor een kleine 600 euro geloof ik
Kijk eens hier, het is een spuuglelijke site, maar de tickets hebben schappelijke prijzen
http://www.bmair.nl/Vlieg(...)Thailand-Bangkok.htm
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Haha, oke. Ik heb echt spijt dat ik niet eerder geboekt heb. Goedkoopste ticket AMSTERDAM > BANGKOK is met EVA Air zo'n ¤950 euro.
Die gaat voor de volgende x Bangkok op de agenda!quote:Op donderdag 8 april 2010 09:57 schreef buzz1291 het volgende:
The Mall, Bankapi.![]()
Groot genoeg, ruim aanbod, geen toeristen en veel goedkoper dan Central World MBK en alle Siam malls.
Een half uurtje met de ferry filevrij door de Klong Saen Seap en voor 18 Baht voor de deur uitstappen. Wil je het nog makkelijker? En als je de prijzen daar vergelijkt met de bekende Malls zoals MBK en de Siams is het echt lachen. Wil je nog goedkoper kleding shoppen, kijk dan eens op Ramkhamhaeng Road. En daar ook grote maten kleding verkrijgbaar omdat er zoveel buitenlandse studenten in die omgeving wonen. En wat te denken van de hotelprijzen: een suite van 50m2! in een spotlessclean 3* hotel voor 750 Bt per nacht. 55555! Nee, als je de weg een beetje kent, is Bangkok gewoon belachelijk goedkoop.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Die gaat voor de volgende x Bangkok op de agenda!
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:59 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Bmair heeft hele goede prijzen, wij zijn vorig jaar voor 480 naar Bangkok gevlogen via Dusseldorf..
Als je wil 'avonturieren' en per dag wil kijken waar je naar toe wilt gaan dan heb je toch geen travel agency nodig? Boek gewoon zelf een ticket van noord naar zuid en doe de rest met de trein (of als je wat meer te besteden hebt ook met het vliegtuig).quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:36 schreef RobertKunath het volgende:
Trouwens, vorige keer toen ik naar Thailand ging had ik via een travel agency daar vervoer / verblijf laten regelen naar o.a de eilanden voor een periode van 4 weken. ( Om de halve week een andere bestemming ) Echter is dit natuurlijk veel duurder dan dat je zelf je bestemmingen / vervoer / verblijf steeds regelt.
Nu dit jaar ga ik met een paar maten naar Thailand, reis is geboekt. Echter willen we deze keer niet dat heel de reis al vast staat via een travel agency daar. We willen wat avonturieren en per dag kijken waar we nu weer naartoe willen gaan. Bangkok is wel een beetje een centraal punt voor ons aangezien we zowel zuid als noord Thailand willen meepakken. Heeft iemand toevallig ervaring met een goede travel agency in Bangkok ? ( Heb namelijk het gevoel dat ik te duur uit was laatste keer, en dat na toch wel een half uur afdingen )
Volgens de UDD was de Japanse reporter ook geraakt in de borst. Wellicht wat verwarring? Dat 'fuck you' verhaal komt niet heel super betrouwbaar over...quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:08 schreef APK het volgende:
"At least 5 dead, 300+ wounded in red shirts clashes. Report: One foreign tourist was shot in chest after saying to soldier "f... you"
Bron.
Jezus.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:26 schreef Gaoxing het volgende:
Tip: doe maar niet naar de foto's op de UDD pagina kijken. Zit minstens 1 erg "graphic' foto bij. Ik heb niet meer verder gekeken.....
Helemaal mee eens. De rode shirts hebben geprovoceerd en geduwd, steeds een beetje verder, gewoon helemaal gericht op uiteindelijk ingrijpen van de overheid, zodat die daarvoor veroordeeld zou worden. de Thai zijn heel erg bang voor een herhaling van het bloedbad van 1992 (Wikipedia) en, zij het in mindere mate denk ik, dat van 1976 (en nog een Wikipedia artikel). Oh, en ik vergat 1973 nog. Die delen van de Thaise geschiedenis zijn een enorm nationaal trauma, en ik heb het gevoel dat de regering dat met alle macht heeft geprobeerd te vermijden. De leiders van de rode shirts hebben niets gedaan om hun mensen veilig te houden, gewoon helemaal niets. Ze hebben hun mensen iedere confrontatie ingestuurd die ze konden vinden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:15 schreef ozzietukker het volgende:De Thaise overheid kan niks anders doen dan optreden tegen de demonstranten. Zolang het vreedzaam en conform de afspraken gaat prima, maar de afspraken werden geschonden en er werd getracht gebouwen te bezetten.
Nu niet ingrijpen door de overheid zorgt ervoor dat het de volgende keer het nog moeilijker wordt om het wel te doen en een volgende groep zal er ook vanuit gaan dat er niet ingegrepen zal worden.
Helaas is het niet te voorkomen dat er bloed zal vloeien, aangezien de demonstranten redelijk losgeslagen waren en er nu zwaardere charges nodig zijn, inclusief (rubber) kogels om de orde te herstellen.
Dat is het gevolg van eerst niets doen, want de eerdere inzet van militairen was enkel cosmetisch, ik vroeg mij (ook uit werkgerelateerde intresse) af wie in godsnaam deze cosmetische inzet had bedacht... Het leek een beetje op de beveiliging bij de shoppings malls met een metaaldetector waar iedereen doorheen loopt zonder te stoppen..
Wel is het zaak dat het niet teveel uit de hand loopt, uiteindelijk moet iedereen verder en naast elkaar verder leven. Ik ben benieuwd hoelang de rode demonstranten dit vol kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |