Dat wisten we toch. MJ was wel beetje van de kitschquote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef gifkwal het volgende:
Ugly crap. Sorry Mike!
Dat zou te fucked up zijn. No way.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef erik666 het volgende:
Omar is nu 26, ja en Prince iets van 13, het zou kunnen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Jackson-kids___.htmlquote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef erik666 het volgende:
Ja hoor heb ik goed gelezen, bron Telegraaf. Weet niet hoe ik een link moet plaatsen, anders zou ik dat doen.
quote:In March of 1991, Michael renegotiated his contract with Sony, which included a 15 year 6 album deal. The royalty rates included were the largest for any artist at 25% of the retail price of every album sold. The deal also included Michael’s own record label. The deal landed Michael Jackson in the Guinness World Records again, for the Largest Entertainment Contract Ever, worth $890 million.
quote:Dodelijk spuitje Michael Jackson te koop
De injectiespuit met propofol die er uiteindelijk voor zorgde dat Michael Jackson het hoekje om ging, wordt binnenkort geveild door een veilinghuis in Lans Vegas. Een onbekende verkoper wil het lugubere relikwie precies een jaar na de dood van the King of Pop verkopen.
De familie Jackson is niet blij met de veiling: “Dit is een van de ziekste veilingen ooit”, liet een bron dichtbij de familie optekenen. “De spuit is niet langer nodig in de lijkschouwing of bij het komende proces van Jacksons lijfarts Conrad Murray, maar deze veiling gaat alle grenzen te buiten.”
De nieuwe eigenaar worden van deze bijzondere naald, bieden kan vanaf een slordige 5 miljoen dollar. Al zou het ons niets verbazen als dit de zoveelste Jackson hoax is.
Bron
Ik ben bijna zeker van wel, heb je dat briefje gezien? Ik ken zijn handschrift en dat is de zijne.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:38 schreef gifkwal het volgende:
Wat een vet verhaal!! Alleen.. zou het wel echt zijn? Ten eerste hoe komt MJ ineens vanuit de eerste klas erachter dat er iemand ziek is, en ten tweede moest die oma niet bij landing eerst een dokter zien of zo?
Desondanks een mooi kerstverhaal
Hé dat woord mag niet hier ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef gifkwal het volgende:
WTF! Hoe ziek wil je het hebben??Hopelijk inderdaad een hoax.
Ik denk een waar verhaal, handschrift lijkt sprekend op dat van Michael en ook de handtekening.quote:
quote:
geen ban, want het woord heb ik geen moeite mee ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:08 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Sorry, krijg ik nu een ban?
Ik geloof ook wel dat dat zijn handschrift is hoor en dat hij zoiets zou doen, maar ik vind het zo vreemd dat een oma die onwel wordt en flauwvalt niet langs een dokter gaat zodra ze geland is. Nou ja, het zal wel!
Mja ik speculeer zelf natuurlijk ook maar wat. Het kan wel net zo goed dat hij wel gewoon dat menu heeft gesigneerd en dat de rest er omheen verzonnen is. Maar laat ik maar niet zo wantrouwig zijn en het gewoon geloven, het is gewoon een leuk verhaal!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef piepie het volgende:
[..]
geen ban, want het woord heb ik geen moeite mee ...![]()
Misschien vond ze het zelf niet nodig naar een dokter te gaan omdat ze zich weer goed voelde.
Zelf ren ik ook nooit snel naar een dokter en vele mensen met mij.
Zekerheid heb je nooit met dit soort berichten, maar het handschrift is wel echt van Michael lijkt het.
Hee tof...heel leuk. Zullen we ook meedoen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef gifkwal het volgende:
Er komt een documentaire aan over Michael's fans. Lijkt me best interessant.
Hier de trailer:
En de website hisfans.com (maar daar staat nog niet veel op)
Kan dat dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hee tof...heel leuk. Zullen we ook meedoen?![]()
Nee bij deze documentaire denk ik niet, want er staat Coming Soon, dus is al klaar. Maar ik zat te denken...als ze mij een microfoon onder mijn neus zouden houden, zou ik wel een woordje over Michael willen doen.quote:
Oooh ik dacht al dat ze nog mensen zochten of zo. Ik weet niet of ik het voor een microfoon/camera zou durven, misschien dat ik dan ga janken of zoquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee bij deze documentaire denk ik niet, want er staat Coming Soon, dus is al klaar. Maar ik zat te denken...als ze mij een microfoon onder mijn neus zouden houden, zou ik wel een woordje over Michael willen doen.
Ach, wat kan het schelen als je zou gaan janken. Ik zou het ook eng vinden hoor, zeker, maar ik weet niet, ik zou een goed woordje voor Michael willen doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oooh ik dacht al dat ze nog mensen zochten of zo. Ik weet niet of ik het voor een microfoon/camera zou durven, misschien dat ik dan ga janken of zoSommige van die fans gaven wel mooie quotes. "Somebody who doesn't like Michael Jackson is probably the kind of person who doesn't like puppies and kittens" en "If you say something negative about Michael, there is something wrong in your heart" oid, ik vond dat wel mooi gezegd.
Niks raars aan, kan me best voorstellen, als je kind bent en gelovig wordt opgevoed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:30 schreef gifkwal het volgende:
Toen ik klein was en nog in de bijbel geloofde dacht ik altijd dat Michael Jezus was die eindelijk was teruggekeerd op aarde
Ik heb het idee...dat dat alleen maar meer zal worden. Veel mensen leren hem nu pas goed kennen...hoe hij werkelijk was. Buiten de fans natuurlijk, die wisten het al.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef gifkwal het volgende:
Het is maar net wat je gelooft ja, maar ik denk dat veel mensen het er in elk geval over eens zijn dat hij een heel speciaal persoon was en dat zijn invloed op mensen enorm (en goed) was.
Ja weet je wat ik vanavond tijdens het afwassen toevallig dacht... Misschien staat MJ over 5000 jaar (mochten er dan nog mensen bestaan) wel als een soort heilig figuur bekend. Dat ze vage verhalen horen over hoe hij magisch kon bewegen en heel goed was voor alle mensen etc, dat hij een soort mythologisch figuur wordt. Whehe.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb het idee...dat dat alleen maar meer zal worden. Veel mensen leren hem nu pas goed kennen...hoe hij werkelijk was. Buiten de fans natuurlijk, die wisten het al.
Grappig, ik zei iets van soortgelijke strekking laatst tegen mijn zoonquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:56 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ja weet je wat ik vanavond tijdens het afwassen toevallig dacht... Misschien staat MJ over 5000 jaar (mochten er dan nog mensen bestaan) wel als een soort heilig figuur bekend. Dat ze vage verhalen horen over hoe hij magisch kon bewegen en heel goed was voor alle mensen etc, dat hij een soort mythologisch figuur wordt. Whehe.
Wij zijn toch ook twee handen op 1 buik hequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Grappig, ik zei iets van soortgelijke strekking laatst tegen mijn zoon
Gheghe.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wij zijn toch ook twee handen op 1 buik he
Waar houdt je zoon trouwens van qua muziek? Gewoon nieuwsgierigheid, omdat ik aanneem dat hij ongeveer rond mijn leeftijd is? Ook de Beatles?
Net mijn vriend, met z'n Iron Maidenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gheghe.
Hij is 24. En hij is eigenlijk pas de laatste jaren naar muziek gaan luisteren, heel anders dan zijn moeder.Hij houdt van Iron Maiden
en zei laatst dat hij niet kon ontkennen dat de Beatles heel goed waren
. En nu vindt ie Michael ook goed, sommige dan, zegt hij er duidelijk bij, want hij "houdt niet van ballads, dus ook niet die van Michael"
![]()
Arme jij!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:39 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Net mijn vriend, met z'n Iron Maiden![]()
Maar ja, ontkennen dat de Beatles goed waren kan eigenlijk ook niet! Wel leuk dat hij MJ ook goed vindt. Mijn favoriete Beatles nummer is trouwens Norwegian Wood
Nog gefeliciteerd, enne...betere cadeaus kon je niet krijgenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef bartgielen het volgende:
Ik was maandag jarigen heb toen een MJ poster gehad en een DVD van Bucharest
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |