Hey thanks man! Zijn de pb fouten na het updaten over?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:21 schreef CantFazeMe het volgende:
http://rapidshare.com/files/360293775/pbsetup.rar
Ja inderdaad... schrok alquote:Op zondag 7 maart 2010 19:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
is kleine bug. Je stats komen wel terug.
Ik zal zo is kijken of ik je kan zien.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb je geaccepteerd Diamond, maar ik zie je niet in mijn friendlist. Zelfde geld voor Clarkson etc en andere mensen. Cerreur heb ik bijvoorbeeld wel. Issie misschien beetje bugged?![]()
Download dan van mirror, volgende pagina.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
Jezus fuck wat is die site van punkbuster tering traag.
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:21 schreef CantFazeMe het volgende:
http://rapidshare.com/files/360293775/pbsetup.rar
Nieuwste PB, heb hem voor je ff geupload.![]()
Draai je game wel als admin?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Zien jullie trouwens de ping van servers in de server lijst? Ik zie daar alleen 2 streepjes.
Welke nick heb je voor me ingevuld? Ik heb ook geen request ontvangen.....quote:Op zondag 7 maart 2010 18:41 schreef CantFazeMe het volgende:
En vermeld hier ook even je game naam, voeren we gelijk door aan de OP als het kan.
Kut bug dus. Ik heb veel requests verzonden.. (De naam in de OP)quote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Welke nick heb je voor me ingevuld? Ik heb ook geen request ontvangen.....
Idd..quote:Op zondag 7 maart 2010 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
Werkt inderdaad niet dat verhaal van paar pagina's terug.
Ik heb vanmiddag paar potjes kunnen spelen en nu weer niet. Ik mag lije dat ze het verdomde snel gaan oplossen.
Ik heb jou ook meerdere keren geinvite, maar helaas.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kut bug dus. Ik heb veel requests verzonden.. (De naam in de OP)
Mutley!!! Do something!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik hoor het alweer. Had mijn zinnen gezet op een potje actie op de PC, maar ik ga de PS3 maar eens aanzwengelen
Dat was EA met alle BF series.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:53 schreef BartK. het volgende:
EA is ook zo falend..
Als ik dat topic leest is het net zo'n drama met de serversquote:Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik hoor het alweer. Had mijn zinnen gezet op een potje actie op de PC, maar ik ga de PS3 maar eens aanzwengelen
Niet toevallig een over actieve firewall (software of die van je router/modem)?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Van deze bug wordt ik zo moe van...... : Je pakt een mooie server uit de lijst. Druk je erop, krijg je zon scherm van "Waiting". Maar dan gebeurt er niks. Je joint de server(s) die je aan klikt niet.
Vreselijk irritant. Moet ik telkens opnieuw inloggen. Druk ik weer op een server die vol zit. Ga ik naar een andere krijg ik hetzelfde probleem.
volgens mij hoeveel games hij van BF heeft, Ik heb BF2 erin gezet, en bij mij staat 1quote:Op zondag 7 maart 2010 20:05 schreef Diamond3d het volgende:
Ik zie KeFFuR bij me lijst staan nu... wat betekenen de cijfers trouwens soms naar iemand zijn rang? (1,2,3)
Bij KeFFeR staat een 3.
http://veteran.battlefield.com/quote:Op zondag 7 maart 2010 20:05 schreef Diamond3d het volgende:
Ik zie KeFFuR bij me lijst staan nu... wat betekenen de cijfers trouwens soms naar iemand zijn rang? (1,2,3)
Bij KeFFeR staat een 3.
Wat heb je dan? PB?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
Ik geef het op, krijg maar de tifus.
Ik merk over een maand wel of het misschien nog een keer gaat werken
Bij mij hetzelfde... Echt onvoorstelbaar, MW2 was kut aan het begin maar dit is echt 100x erger...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
Servers joinen lukt sowieso niet.
en als het lukt gooit PB je er wel uit![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nog steeds kut, alleen iets minderquote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde... Echt onvoorstelbaar, MW2 was kut aan het begin maar dit is echt 100x erger...
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef J.Clarkson het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Want? Het werkt altijd en kickt nooit iemand. Plus het feit dat ze niet constant 3 services hebben aanstaan terwijl je niet eens aan het spelen bent. En goeie support.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |