Inderdaadquote:Op zondag 7 maart 2010 14:26 schreef TwenteFC het volgende:
Pfff doet het nog steeds niet, wat een kut spel.
Dat hadden ze mogen intrigeren in het spel of de installer ipv dat mensen dat zelf uit moeten zoekenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:05 schreef Zith het volgende:
Dan moeten jullie even de files downloaden bij evenbalance.com
Nu al verkopen?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:43 schreef Teteteterek het volgende:
jezus wat zou ik dit kutspel graag willen verkopen
maar dan heb je dat gezeik met ea account + cdkey
Nee, hoe kan je positief zijn over iets dat het niet doet, terwijl je er voor hebt betaald?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:14 schreef BeamofLight het volgende:
OMG is er iemand positief?
Mag ik u pijpen? Het werkt nu!quote:Op zondag 7 maart 2010 14:06 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Was met BF2 ook een wederkerend probleem.
De oplossing bij dat spel was: eerst PBSVC downloaden en draaien > install/reinstall > PBsetup downloaden, en via PBsetup het BF-spel selecteren en dan de nieuwste pb-update binnenhalen.
Die volgorde.
In jouw geval zou ik PB eraf gooien en opnieuw installeren in bovenstaande volgorde.
*Neemt mini fallus ten hande* Nee, glipt steeds uit mn vingers.......quote:
You're doing a bad BJ.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
*Neemt mini fallus ten hande* Nee, glipt steeds uit mn vingers.......
quote:
Geen PB kicks meer.quote:Bron
6> Now also download pbsec.htm (for Players not Admin) from the last link and place that both of these locations (to make sure):
Battlefield Bad Company 2/PB/htm/
Battlefield Bad Company 2/PB/
Dan doe je iets fout.quote:
Ik gebruik alleen maar de PP2000. Daar wil ik minstens 10 gold sterren op hebben.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef Wriggles het volgende:
Wat heb ik soms toch een schijthekel aan mensen die Recon spelen en er niets van kunnen.
Net weer een hele squad vol recon (op mij na dus), waarvan er eentje zelfs eindigde met 1/14 k/d, probeer dan op z'n minst eens een andere klasse.
Geweldige aanwinst zo iemand.
Die Uzi van engineer is wel erg fijn trouwens, net die PP2000 oid van engineer unlocked, maar nog niet gebruikt.
Volgende level die UMP45.![]()
Oh, dat PBSVC gebeuren werkte niet voor mij, maar dit werkte wel:
[..]
Geen PB kicks meer.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:41 schreef CantFazeMe het volgende:
En vermeld hier ook even je game naam, voeren we gelijk door aan de OP als het kan.
Lekker voor ze.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:52 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bfbc2-lfb36.html
Ban ban ban banhammer!
De servers? Ja, klopt. Wel veel uitval de laatste tijd. Vind het vooral jammer dat het in het weekend is.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:57 schreef DeStentor het volgende:
hij doet het weer eens niet
Nja. Zijn wel wat problemen hier en daar..maar als alles straks soepel werkt? Dan is het wel ok... Ik bedoel het bepertk wel het cheaten tot een minimum. Maar je levert er bijvoorbeeld wel modden voor in.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:01 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Geen dedi's voor MW2 was een echte afknapper, maar zoveel beter is dit ook weer niet
Een blue screen zal geen game bug zijn, eerder iets met je drivers. (of iets wordt te heet, je memory is naar de klote etc etc)quote:Op zondag 7 maart 2010 19:02 schreef porean het volgende:
nah de servers zijn inderdaad weer down... en ik heb er een nieuwe bug bij gekregen.. af en toe krijg ik gewoon een blauw scherm en dan moet ik mijn computer rebooten want dan kan ik niets meer..:s hebben meer mensen dit wel eens gehad?
is kleine bug. Je stats komen wel terug.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:11 schreef Diamond3d het volgende:
nahhh ik kreeg tijdens het spelen een EA server time out en nu zijn al me stats weg :S
FUCKING EA!!!!!!!
Heeft zelfs Team Fortress 2 van Valve wel eens last van....quote:Op zondag 7 maart 2010 19:11 schreef Diamond3d het volgende:
nahhh ik kreeg tijdens het spelen een EA server time out en nu zijn al me stats weg :S
FUCKING EA!!!!!!!
Was in BF1942 zo, en het was zo in BF2.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef Wriggles het volgende:
Wat heb ik soms toch een schijthekel aan mensen die Recon spelen en er niets van kunnen.
Net weer een hele squad vol recon (op mij na dus), waarvan er eentje zelfs eindigde met 1/14 k/d, probeer dan op z'n minst eens een andere klasse.
Geweldige aanwinst zo iemand.
Maar dit bug krijg ik alleen als ik bf:bc 2 speel :S?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Een blue screen zal geen game bug zijn, eerder iets met je drivers. (of iets wordt te heet, je memory is naar de klote etc etc)
Google eens met de blue screen fout code.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |