Geldt voor iedereenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef BrandX het volgende:
Nogmaals, discussie is gesloten. Vanaf hier worden alle offtopic posts verwijderd.
Niets aan toe te voegen, dank je welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Luco het volgende:
[..]
FFS, Fok! heeft een policy, FA's bepalen wat mag en niet. Klaar. Ga lekker in hoger beroep als je het er niet mee eens bent, je hebt verdomme zelf de policy geaccepteerd.
Klopt, kijk de wapenwet (zie OP) er maar op naquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:14 schreef shadowflash het volgende:
dus:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28846
mag je niet bestellen zeg maar ?
dat meen je niet. En ik de outdoorwinkel verkopen ze machettes -_-quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klopt, kijk de wapenwet (zie OP) er maar op na
naja, ik zei al: kijk de wapenwet er op na. Ik weet ook niet alles uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:16 schreef shadowflash het volgende:
[..]
dat meen je niet. En ik de outdoorwinkel verkopen ze machettes -_-
crap , dacht ik even een mooi survival mesje te kunnen scoren voor een mooi prijsje
Je blijft maar klonen of niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:03 schreef _Mr.Who het volgende:
[..]
Moet zeggen dat hij hier wel een punt heeft..
vervolgens een nogal dom argument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |