Goed gevondenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:35 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Inderdaad, ook leuk de tijd tussen sommige foto's, moet je bij McDonald's Spijkenisse eens een keer verder klikken

quote:Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef Jetfly het volgende:
Waarom, waarom, waarom in ***naam zo een kutsalaris! Het werk is goddelijk, maar de salaris is het tegenovergestelde.
Werk sinds oktober bij McDonald's. Keuken!!!

Waar werk je? En keuken is een stuk beter dan kassa jaquote:Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef Jetfly het volgende:
Werk sinds oktober bij McDonald's. Keuken!!!

Doe mij maar BINquote:Op zondag 14 maart 2010 22:55 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Waar werk je? En keuken is een stuk beter dan kassa ja

Hey, ik krijg nog geld van je, kijk hier maar...quote:Op zondag 14 maart 2010 23:02 schreef Pantoffelsalade het volgende:
I donno much,, but I know I luv youuu!!

haha lekker Hollandsquote:Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hey, ik krijg nog geld van je, kijk hier maar...

Bin is ook wel leuk ja, maar dat is bij ons nooit echt nodig, sta liever KVAquote:

McDonald's Overvecht!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:55 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Waar werk je? En keuken is een stuk beter dan kassa ja

Is het bij jullie niet zo druk dan dat jullie in de rush geen vaste binpersoon hebben?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:26 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Bin is ook wel leuk ja, maar dat is bij ons nooit echt nodig, sta liever KVAAl sta ik tegen het einde van de avond toch nog alleen keuken, dus dan sta je eigenlijk alles

Er staat ook in dat ze bijna nooit een vaste persoon op de BIN hebben. Volgens mij komt de manager van ze even helpen tijdens de rush (duurt meestal max. 2 uur).quote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is het bij jullie niet zo druk dan dat jullie in de rush geen vaste binpersoon hebben?

quote:Op zondag 14 maart 2010 23:51 schreef Jetfly het volgende:
Heb twee weken geleden geloof ik voor het eerst op de frietstation gezeten. Bloed-zweet-en-tranen! Littekens van over gehouden, maar was het wel waard! Veel nieuwe dingen geleerd, kwaliteit, productie, wanneer en wel en wanneer niet, echt heel veel dingen geleerd. Wist niet wat er wel allemaal eigenlijk om ging in zo een frietgeshit.
Jetfly.

Lange Viestraat dus, dan delen we onze bedrijfsleider en 1 managerquote:Op zondag 14 maart 2010 23:38 schreef Jetfly het volgende:
[..]
McDonald's Overvecht!
Ja, bij ons in de BIN een onderdeel van de keuken, tenminste zo hanteren wij het. BIN is wel leuk ja, HB/BM doe maar niet, KVA toch wel wat beter dan HB/BM, tussenstation (QP/BTB/CS/DD) is ook wel lekker.
Kassa, never mind.
En waar werk jij?
Crewtrainer (in opleidingquote:

Matthijs was vandaag bij ons ja, hem bedoel je toch?. Wanneer kom jij 's een keertje bij ons langs dan? Je moet om Safa vragen bij Matthijs. Kijken wat hij gaat zeggen. En wie bedoel jij met de bedrijfsleider? Ed?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:56 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Lange Viestraat dus, dan delen we onze bedrijfsleider en 1 manager
[..]
Crewtrainer (in opleiding)

Ga ik doen, heb nu wel een week vakantie dus het moet ff wachten :p Ed is de Franchisenemer, bedrijfsleider is Perry, maar die hangt volgens mij meer bij ons rond dan bij julliequote:Op maandag 15 maart 2010 00:00 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Matthijs was vandaag bij ons ja, hem bedoel je toch?. Wanneer kom jij 's een keertje bij ons langs dan? Je moet om Safa vragen bij Matthijs. Kijken wat hij gaat zeggen. En wie bedoel jij met de bedrijfsleider? Ed?
Crewtrainer, Nice! Hoelang ben je al in dienst daar? Had daar ooit eens een sollicitatiegesprek daar, ook met Matthijs, moest ik hem terugbellen. 2 Weken na de sollicitatiegesprek was ik aangenomen bij McDonald's Overvecht. Terugbellen was dus niet meer nodig.
Part-timer neem ik aan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |