Mij niet, collega's welquote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Terugbetalen?
Zijn ze gek ofzoIs je dat wel eens gebeurd?
Hoe kan je dan kasverschil aantonen als er door iemand anders op je la gedraaid als je pauze hebt?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:01 schreef Studiotje het volgende:
Wij hebben het zelfde als Yannick... alleen draait hier iemand op jouw kassa als je op pauze gaat en word je kassa pas geteld wanneer je weggaat omdat een manager wel is lui is om 'm er uit te halen, soms zit er gewoon een kassa van 8:00 tot 23:00 er in...
Terugbetalen van minnetjes word hier niet gedaan, wel bij teveel kassa tekort krijg je een waarschuwing en bij teveel word je als het ware ontslagen.. (dacht ik)
't komt niet vaak voor hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef muiterij het volgende:
[..]
Hoe kan je dan kasverschil aantonen als er door iemand anders op je la gedraaid als je pauze hebt?Overigens wordt hier de lade ook geteld als je pauze hebt, dat heeft te maken met de drukte hier. Hier kan het de hele dag druk zijn waardoor je anders met meer dan 1500 euro in je la kan zitten. En dat is niet handig.
Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Terugbetalen?
Zijn ze gek ofzoIs je dat wel eens gebeurd?
Jurudisch gezien is het zelfs verbodenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.
dat is raar ja, dat is het risico wat het bedrijf neemt om diegene achter de kassa te zetten.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.
Dat is raar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:56 schreef Battlefan het volgende:
Vroeg aan onze RM wanneer we een nieuwe fishstomer krijgen, aangezien die van ons is overleden. Krijg ik als antwoord 'in mei'We krijgen dan namelijk BOP, dat hebben ze los gehaald van de gewone verbouwing, die in 2011 pas is
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:29 schreef Battlefan het volgende:
Ziet er mooi uit, ga je daar dan werken?
In een nieuw filiaal werken vond ik wel leuk. Ik heb ook 'geholpen' mee op te starten in een nieuw filiaal. Is best leukquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef mstyle het volgende:
Weet ik nog niet, heb het 'in principe'naar mijn zin in Zw-Centrum. Het is al wel aan mij gevraagd maar ben er nog niet uit. Zou wel schelen in reiskosten en reistijd.
dat laatste is niet waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef muiterij het volgende:
Lol, het valt me nu pas op dat hetisjouwzaak niet meer werkt.Jammer er zat opzich wel potentie in, maar mcdonalds stak er geen tijd in.
Moi, ik had niet het gevoel dat er veel nieuws werd gepost door mcdonald's zelf maarja. Dat het niets geworden is heeft te maken dat het door te weinig restaurants werd gebruikt. Er was bij ons restaurant geen reden om het te gebruiken omdat er alleen het rooster opstond. (die krijg je ook via de mail) En wat ik zo hoorde waren er hier in de omgeving maar 2 restaurants(van de 5) die er gebruik van maakten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
dat laatste is niet waar
ik heb aan een onderzoek meegedaan van hetisjouwzaak van mcdonald's nederland, ze wilden het verbeteren maar er zaten bijna geen mensen op. Ze wilden het eerst restylen met de nieuwe sollicitatiecampagne maar dat werd het niet, toen hebben ze dat onderzoek afgewacht en is er besloten dat ze het stop gingen zetten.
Er waren weinig restaurants actief ja. RM moet zelf actie ondernemen om dat hele gebeuren op gang te zetten, en als hij dan komt met 'heb ik geen tijd voor' of 'heeft toch geen nut' dan kom je er niet. Mijn nieuwe RM wilde er wel de roosters op gaan zetten, helaas voor hemquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef muiterij het volgende:
[..]
Moi, ik had niet het gevoel dat er veel nieuws werd gepost door mcdonald's zelf maarja. Dat het niets geworden is heeft te maken dat het door te weinig restaurants werd gebruikt. Er was bij ons restaurant geen reden om het te gebruiken omdat er alleen het rooster opstond. (die krijg je ook via de mail) En wat ik zo hoorde waren er hier in de omgeving maar 2 restaurants(van de 5) die er gebruik van maakten.
Zwolle Centrum?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef mstyle het volgende:
Weet ik nog niet, heb het 'in principe'naar mijn zin in Zw-Centrum. Het is al wel aan mij gevraagd maar ben er nog niet uit. Zou wel schelen in reiskosten en reistijd.
Daarom wilde ik ook naar de nieuwe zaak van ons, en ik was ook gevraagd om te komen helpen, maar omdat het te ver uit de richting was heb ik het niet gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
In een nieuw filiaal werken vond ik wel leuk. Ik heb ook 'geholpen' mee op te starten in een nieuw filiaal. Is best leuk
oja, niet te vergeten al die nieuwe apparatuur die goed werkt en je het eerste jaar niet om hoeft te zeuren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |