abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78891481
Boven de 5 euro is officiele waarschuwing, vaak zie je dat mensen daarna wat preciezer met het geld omgaan. Maar terugbetalen nooit.
pi_78891581
Ik vind terugbetalen wel erg onbeschoft. Natuurlijk, het is rot voor je baas maarja. Staat niet in je contract neem ik aan? Mogen ze toch niet zomaar flikken.

Maargoed, als je een beetje 'dreigt' met het feit dat ze een officiele waarschuwing krijgen dat ze dan wel beter opletten ja.
pi_78894078
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Terugbetalen?
Zijn ze gek ofzo Is je dat wel eens gebeurd?
Mij niet, collega's wel
pi_78895884
Wij hebben het zelfde als Yannick... alleen draait hier iemand op jouw kassa als je op pauze gaat en word je kassa pas geteld wanneer je weggaat omdat een manager wel is lui is om 'm er uit te halen, soms zit er gewoon een kassa van 8:00 tot 23:00 er in...

Terugbetalen van minnetjes word hier niet gedaan, wel bij teveel kassa tekort krijg je een waarschuwing en bij teveel word je als het ware ontslagen.. (dacht ik )
  maandag 8 maart 2010 @ 17:03:36 #80
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78895976
Waarschuwingen komen er bij ons pas als het meer dan 1x gebeurd, of als het meer dan een euro of 10 is Terugbetalen heb ik nog niet gezien, maar er is wel mee gedreigd naar collega's (En dat hielp nog ook )
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_78896080
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:01 schreef Studiotje het volgende:
Wij hebben het zelfde als Yannick... alleen draait hier iemand op jouw kassa als je op pauze gaat en word je kassa pas geteld wanneer je weggaat omdat een manager wel is lui is om 'm er uit te halen, soms zit er gewoon een kassa van 8:00 tot 23:00 er in...

Terugbetalen van minnetjes word hier niet gedaan, wel bij teveel kassa tekort krijg je een waarschuwing en bij teveel word je als het ware ontslagen.. (dacht ik )
Hoe kan je dan kasverschil aantonen als er door iemand anders op je la gedraaid als je pauze hebt? Overigens wordt hier de lade ook geteld als je pauze hebt, dat heeft te maken met de drukte hier. Hier kan het de hele dag druk zijn waardoor je anders met meer dan 1500 euro in je la kan zitten. En dat is niet handig.
pi_78901824
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef muiterij het volgende:

[..]

Hoe kan je dan kasverschil aantonen als er door iemand anders op je la gedraaid als je pauze hebt? Overigens wordt hier de lade ook geteld als je pauze hebt, dat heeft te maken met de drukte hier. Hier kan het de hele dag druk zijn waardoor je anders met meer dan 1500 euro in je la kan zitten. En dat is niet handig.
't komt niet vaak voor hoor
  maandag 8 maart 2010 @ 20:16:09 #83
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78905138
Meeste verschillen komen bij ons door mensen die cadeaubonnen niet goed aanslaan of geld terug geven bij die zelfde bonnen
- Walt Disney
pi_78907914
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Terugbetalen?
Zijn ze gek ofzo Is je dat wel eens gebeurd?
Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.
pi_78910419
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef Remzz het volgende:

[..]

Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.
Jurudisch gezien is het zelfs verboden
pi_78922219
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef Remzz het volgende:

[..]

dat is raar ja, dat is het risico wat het bedrijf neemt om diegene achter de kassa te zetten.

En fouten worden gemaakt, en aangezien het allemaal zo snel mogelijk moet.

Dus als medewerker NOOIT het kasverschil terug betalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2010 10:34:58 ]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:56:40 #87
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78946042
Vroeg aan onze RM wanneer we een nieuwe fishstomer krijgen, aangezien die van ons is overleden. Krijg ik als antwoord 'in mei' We krijgen dan namelijk BOP, dat hebben ze los gehaald van de gewone verbouwing, die in 2011 pas is
- Walt Disney
pi_78949279
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:56 schreef Battlefan het volgende:
Vroeg aan onze RM wanneer we een nieuwe fishstomer krijgen, aangezien die van ons is overleden. Krijg ik als antwoord 'in mei' We krijgen dan namelijk BOP, dat hebben ze los gehaald van de gewone verbouwing, die in 2011 pas is
Dat is raar.
Moet je eerst een dag dicht voor BOP en vervolgens volgend jaar een paar weken voor de lobby.
Waarom is dat?
  woensdag 10 maart 2010 @ 01:08:48 #89
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78956754
Geen idee, hebben ze bij een andere zaak van de franchise (Utrecht Oude Gracht) ook al gedaan, die hebben BOP maar moeten nog verbouwen En ach, een maandag dicht maakt niet zoveel uit, toch uitgestorven dan
Komende maandag hoort m'n RM wanneer het precies gaat gebeuren en hoe de keuken er dan uit gaat zien, ben benieuwd
- Walt Disney
  woensdag 10 maart 2010 @ 01:49:50 #90
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_78957160
http://www.brugmedia.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=10056&catid=&Itemid=3

Dit is amper twee km van mijn huis en gaat naar alle waarschijnlijkheid het vijfde restaurant van mijn baas worden.
  woensdag 10 maart 2010 @ 02:29:37 #91
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78957371
Ziet er mooi uit, ga je daar dan werken?
- Walt Disney
pi_78961683
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 02:29 schreef Battlefan het volgende:
Ziet er mooi uit, ga je daar dan werken?
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:11:48 #93
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_78965941
Weet ik nog niet, heb het 'in principe' naar mijn zin in Zw-Centrum. Het is al wel aan mij gevraagd maar ben er nog niet uit. Zou wel schelen in reiskosten en reistijd.
pi_78966424
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef mstyle het volgende:
Weet ik nog niet, heb het 'in principe' naar mijn zin in Zw-Centrum. Het is al wel aan mij gevraagd maar ben er nog niet uit. Zou wel schelen in reiskosten en reistijd.
In een nieuw filiaal werken vond ik wel leuk. Ik heb ook 'geholpen' mee op te starten in een nieuw filiaal. Is best leuk

oja, niet te vergeten al die nieuwe apparatuur die goed werkt en je het eerste jaar niet om hoeft te zeuren

[ Bericht 12% gewijzigd door Yannick567 op 10-03-2010 12:29:21 ]
pi_78971108
Lol, het valt me nu pas op dat hetisjouwzaak niet meer werkt. Jammer er zat opzich wel potentie in, maar mcdonalds stak er geen tijd in.
pi_78971794
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef muiterij het volgende:
Lol, het valt me nu pas op dat hetisjouwzaak niet meer werkt. Jammer er zat opzich wel potentie in, maar mcdonalds stak er geen tijd in.
dat laatste is niet waar
ik heb aan een onderzoek meegedaan van hetisjouwzaak van mcdonald's nederland, ze wilden het verbeteren maar er zaten bijna geen mensen op. Ze wilden het eerst restylen met de nieuwe sollicitatiecampagne maar dat werd het niet, toen hebben ze dat onderzoek afgewacht en is er besloten dat ze het stop gingen zetten.
pi_78972181
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

dat laatste is niet waar
ik heb aan een onderzoek meegedaan van hetisjouwzaak van mcdonald's nederland, ze wilden het verbeteren maar er zaten bijna geen mensen op. Ze wilden het eerst restylen met de nieuwe sollicitatiecampagne maar dat werd het niet, toen hebben ze dat onderzoek afgewacht en is er besloten dat ze het stop gingen zetten.
Moi, ik had niet het gevoel dat er veel nieuws werd gepost door mcdonald's zelf maarja. Dat het niets geworden is heeft te maken dat het door te weinig restaurants werd gebruikt. Er was bij ons restaurant geen reden om het te gebruiken omdat er alleen het rooster opstond. (die krijg je ook via de mail) En wat ik zo hoorde waren er hier in de omgeving maar 2 restaurants(van de 5) die er gebruik van maakten.
pi_78973507
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef muiterij het volgende:

[..]

Moi, ik had niet het gevoel dat er veel nieuws werd gepost door mcdonald's zelf maarja. Dat het niets geworden is heeft te maken dat het door te weinig restaurants werd gebruikt. Er was bij ons restaurant geen reden om het te gebruiken omdat er alleen het rooster opstond. (die krijg je ook via de mail) En wat ik zo hoorde waren er hier in de omgeving maar 2 restaurants(van de 5) die er gebruik van maakten.
Er waren weinig restaurants actief ja. RM moet zelf actie ondernemen om dat hele gebeuren op gang te zetten, en als hij dan komt met 'heb ik geen tijd voor' of 'heeft toch geen nut' dan kom je er niet. Mijn nieuwe RM wilde er wel de roosters op gaan zetten, helaas voor hem
pi_78982255
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef mstyle het volgende:
Zwolle Centrum? Kom d'r altijd als ik in zwolle ben
  donderdag 11 maart 2010 @ 01:13:59 #100
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78999546
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

In een nieuw filiaal werken vond ik wel leuk. Ik heb ook 'geholpen' mee op te starten in een nieuw filiaal. Is best leuk

oja, niet te vergeten al die nieuwe apparatuur die goed werkt en je het eerste jaar niet om hoeft te zeuren
Daarom wilde ik ook naar de nieuwe zaak van ons, en ik was ook gevraagd om te komen helpen, maar omdat het te ver uit de richting was heb ik het niet gedaan Als het dicht bij was geweest had ik er niet eens over na hoeven denken
- Walt Disney
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')