Je krijgt een McDeal pasje van je McD... tenminste.. zo kreeg ik 'm..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef piepkuiken21 het volgende:
hoe zit dat met die mc deal? ik kan me nergens inschrijven en niemand heeft me er ooit van verteld. Ik wist overigens niet dat er een prijs was voor beste CSOscore verbeteren. Best grappig een prijs van 1000 euro. Ik hoop alleen niet dat het uitgegeven gaat worden aan een crewfeest maar een keer een actief iets te gaan doen ipv zuipen :S
Gaat via je eigen restaurant ja. Pas is persoonlijk, daaromquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je krijgt een McDeal pasje van je McD... tenminste.. zo kreeg ik 'm..
Iedereen kreeg bij ons dat pasje..anders vraag er is naquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
raar, en wanneer krijg je dat, bij een vol contract of een onbepaalde tijd contract. Kunnen francisers er wel of niet aan mee doen? (ik heb het gevoel dat ik genaaid word hierzo nl.)
Iedereen die werkzaam is bij mcdonald's krijgt zo'n pasje. Fulltime of parttime, vast contract of contract voor bepaalde tijd heeft geen invloed op het hebben ervan. Als je hem nog niet hebt gehad vraag er dan even naar bij je RM?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
raar, en wanneer krijg je dat, bij een vol contract of een onbepaalde tijd contract. Kunnen francisers er wel of niet aan mee doen? (ik heb het gevoel dat ik genaaid word hierzo nl.)
Nah uitgedeeld, die van mij lag op de BOP Bin, toen ik binnenkwam zag ik 'm liggen en nam hem maar mee, niemand zei of ik hem echt mocht hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:44 schreef muiterij het volgende:
Hier kreeg idd ook iedereen hem uitgedeeld door de restaurant manager.
tevens tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |