Ik moet zo weer aan het werk, maar leef je vooral uitquote:
Werkse!quote:
Hihi je hebt het er maar druk meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
Laatste weekend om mee te kunnen doen en heeeeeeeeel veel Lush te winnen!
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
Ohquote:
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik loop achter, sorry. Dan zit ie onder zijn examen te smsen nu denk ik?
Ik vroeg hoe laat ie moest, hij smst 12 uur. En nog een sms met OEHOE OEHOE.
Of hij is klaar nu? Geen idee hoe lang zoiets duurtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik loop achter, sorry. Dan zit ie onder zijn examen te smsen nu denk ik?
Ik vroeg hoe laat ie moest, hij smst 12 uur. En nog een sms met OEHOE OEHOE.
duimenquote:
Kijk es boven je..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of hij is klaar nu? Geen idee hoe lang zoiets duurt
quote:
Mutsje...quote:
Ik zie het dus nu pasquote:
quote:
Ik vermoed dat meer mensen dat gaan hebben, test het maarquote:
Weet ik ook wel (vandaar de avaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat meer mensen dat gaan hebben, test het maarvaak kijk je snel even naar de ava.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ik ook wel (vandaar de ava), maar omdat ik het nog geroepen had dacht ik niet dat jij of Ingetje erin zouden trappen
Maar misschien kan hij er helemaal niet om lachen, dus ik hou mn mond wel even
Hoe ging je examen?quote:
Dat snapt alleen Ll vrees ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog steeds dat hele uilengedoe niet?
A lot of fuzz about nothing dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja niks, ik zag die foto van die uil in een ander topic. Ik ging hem hier posten en heb hem 'Owl of Disapproval' gedoopt omdat-ie zo schreeuwt.
Verder heb ik hem een topic in ONZ gegeven
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja niks, ik zag die foto van die uil in een ander topic. Ik ging hem hier posten en heb hem 'Owl of Disapproval' gedoopt omdat-ie zo schreeuwt.
Dus je hebt hem uit een ander topic! DIEF!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
IK HEB 'M GEADOPTEERD JA. BIJ MIJ VOELT HIJ ZICH THUISquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus je hebt hem uit een ander topic! DIEF!
Hij kijkt niet heel blij anders...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK HEB 'M GEADOPTEERD JA. BIJ MIJ VOELT HIJ ZICH THUIS
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij kijkt niet heel blij anders...
Daar kijkt ie niet blijer hoorquote:
EEN UILTJE KNAPPEN JAJAJA!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef JJH het volgende:
Ik word er ook niet blij van. Ik drink mijn koffie op en dan ga ik maar weer.
Wij zijn gewoon niet zo owl-minded als jijquote:
Hou je hier ook van dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ok.
Zal ik 'm maar in z'n kooitje stoppen dan
NOEOEOEOEOEOEOEOEOESSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ok.
Zal ik 'm maar in z'n kooitje stoppen dan
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dat kutnummer
wen plennit urffffffff turnnnnnnnnnnnnnns
aaaaaaarhghghgg![]()
Ok thats it. Ik heb het gehad met die kut uilen
Meneer de Uil?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:09 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
NOEOEOEOEOEOEOEOEOESSSSSSSSSSSSSSS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |